En je weet ook dat als kids 5 zijn, ze een eigen mening hebben qua kleding? Mijn zoon van 8 krijg ik bijvoorbeeld echt niet in blousjes..vind ie niks aan. Vesten houdt ie ook niet van (en daar baal ik dus van, want zowel blousen als vesten hangen er genoeg in de kast)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
maar sommige mensen slaan de plank ook volledig mis hoor, iig wat ik op school zie enzo.
Elke dag weer een jeans met longsleeve, fantasie mensen doe er wat mee
Hoezo? SC heeft toch een dochter van 6, dan zal ze wel wat op de hoogte zijn qua eigen mening enzo.quote:Op
dinsdag 21 februari 2012 10:20 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En je weet ook dat als kids 5 zijn, ze een eigen mening hebben qua kleding? Mijn zoon van 8 krijg ik bijvoorbeeld echt niet in blousjes..vind ie niks aan. Vesten houdt ie ook niet van (en daar baal ik dus van, want zowel blousen als vesten hangen er genoeg in de kast)
Zoon van 5 ook, als ie iets lelijk vind trekt ie het echt NIET aan.
Maar tegenwoordig gaan ze hier zelf mee winkelen. Ideaal( En af en toe gooi ik wat nieuws in de kast erbij
)
Hoe is het trouwens met de opruiming bij de Hema? Nog wat bijzonders, of stelt het niks voor?
zo is mijn dame laatst in haar pinsessenjurk mee naar de huisarts geweest. Ze wilde hem aan en ze vindt het fantastisch. Ochja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou spiderman en de hele mikmak hoeft van mij ook niet maar af en toe naar zijn leeftijd kleden is niks mis mee.
Ik weet zeker dat hij ze zelf namelijk geweldig zou vinden en dat is ook belangrijk.
Die streepjes broek vind ik helemaal super!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:12 schreef SacreCoeur het volgende:
+ wij zijn mensen die uren gaan zoeken naar inspiratie, dus dan weet ik al genoeg![]()
wat ik zou kopen zulks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:16 schreef mignonne het volgende:
leuk SCen DML ook leuk
dat is het vaak met die inspiratie plaatjes, zo'n broek zoals dat blonde laatste jongetje van SC zou ik nooit los kopen maar zo bij elkaar vind ik het leuk staan. Soms moet je dingen even aan zien bij elkaar maar daar heb ik niet altijd t geduld voor
Ik ook!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:28 schreef mignonne het volgende:
Ik vind trouwens wat Moonah voor Thies koopt vaak leuk
En als je kind nou heeeeeeeeeel graag een spiderman shirt aan wilt? (of hij krijgt er 1 van familie?) Trek je hem dan wel aan bij hem?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
. Ik zou een Oscar-the-grouch wel aantrekken, maar zo'n spiderman dus weer niet.
Die wil ik ook wel beantwoorden als t magquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En als je kind nou heeeeeeeeeel graag een spiderman shirt aan wilt? (of hij krijgt er 1 van familie?) Trek je hem dan wel aan bij hem?
Ehm... goeie vraag. Ik weet gelukkig dat ik het nooit van familie zou krijgen en zit het eens in een tas die ik van een vriendin krijg (zoals vreselijke winnie the pooh shirtjes) dan moffel ik die ongezien weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:30 schreef PureEvil het volgende:
[..]
En als je kind nou heeeeeeeeeel graag een spiderman shirt aan wilt? (of hij krijgt er 1 van familie?) Trek je hem dan wel aan bij hem?
Maar dus never nooit niet voor 52,50. *kuch* *proest*quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Die broek zou ik dus meteen kopen als ik hem tegen kwam. Voor met een rood effen shirt.
![]()
Als jij nou es plaatjes post van te dure dingen die je helemaal super vindt dan wil ik best mn ogen open houden voor meer betaalbare opties hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dus never nooit niet voor 52,50. *kuch* *proest*
Sorry, dan maar fantasieloos.
Ik moet V&A maar eens vaker in de gaten gaan houden.
Die roze elmo is leuk... effe kijken, daarvan gaat Minke denk ik compleet uit haar dakquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind bijvoorbeeld deze twee voor Puck van de zomer wel leuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Online issie uitverkocht in 94cmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:51 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Die roze elmo is leuk... effe kijken, daarvan gaat Minke denk ik compleet uit haar dak
De rechts boven is wel een hele toffe combinatie zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:12 schreef SacreCoeur het volgende:
+ wij zijn mensen die uren gaan zoeken naar inspiratie, dus dan weet ik al genoeg![]()
wat ik zou kopen zulks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik zag het al...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:53 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Online issie uitverkocht in 94cmIk wilde 'm ook voor Lotte..
Nee... streepjes zijn niet kak, dat kan je vinden en ikzelf vind dat soms dus ook, maar in dit geval geloof ik (hoop ik) niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Troel het volgende:
Zijn streepjes kak ja? Nou, dan lopen de jongens er hier soms bekakt bij
Ik vind het lastig om voor een denkbeeldig kind te shoppen, want als mijn kind korte pootjes zou hebben of een beetje bollig zou zijn dan zou ik een skinny geloof ik ook niet zo leuk vinden staan. Maar hey, windowshoppen dan kan ik lekker alles in mn mandje gooienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Veel leuk Mignonne, veel ook niet.Ik hou echt niet van skinny's bij mannen en jongens.
Maar dat vest van H&M vond ik idd ook leuk, maar hij heeft er al twee en zo heel vaak trek je dat nou ook weer niet aan.
Die goldfish shirts zijn leuk!![]()
En die gympen ook. Ik heb net bij H&M die halfhoge met klittenband in kaki-beige voor Sasha besteld, maar deze oranje zijn ook leuk!
En die groene broek twijfelde ik over. Lijkt me nu nog zo koud. Zou hem dan een maat groter moeten bestellen.
ja bij een meisjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar korte pootjes en een bol buikje gaan juist heel goed samen met een skinny en dan een langer shirt/bloesje erop. Vind ik bij Senna heel leuk staan en bovenstaande is echt van toepassing op haar
Ow, daar ben ik echt slecht in, ben helemaal niet thuis in jongenskleertjes en wat nou leuk staat enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja bij een meisje
maar ik had het in dit geval over een denkbeeldige zoon van mezelf.
Haha! Op verzoek meld ik mij dus even.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:39 schreef mignonne het volgende:
juf moonah, kom je strakjes meeposten in t kledingtopic?![]()
![]()
quote:
Ja! En dan schuif ik het weer door naar je derde, dat natuurlijk overduidelijk een jongetje wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:54 schreef mignonne het volgende:
danku danku![]()
ach hard schmard, je moet gewoon af en toe binnenvallen als je wat nieuws gescoord hebt en het hier laten zien. Daar wordt Bodpa erg gelukkig vanen ik vind t ook leuk spul wat je hebt <3
vind ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar korte pootjes en een bol buikje gaan juist heel goed samen met een skinny en dan een langer shirt/bloesje erop.
Helemaal leuk!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef Twinkly het volgende:
Zo zou ik het doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon vragen of hij wilt dat dalijk al het leuks al weg is en je t met left overs mag gaan doen, pftsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:40 schreef Vlindur het volgende:
Meh, neeIk durf het niet aan
Mijn vent vind het onzin om nu al een zomerjas te kopen![]()
*shit*
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:43 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
gewoon vragen of hij wilt dat dalijk al het leuks al weg is en je t met left overs mag gaan doen, pfts![]()
Nou dan mag je dat toch vast wel kopenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienk
Die broeken staan superleuk verder. Tenminste bij onze jongste zoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:35 schreef Vlindur het volgende:
Hoe staat zo'n gekleurde broek nou bij een kindje? Ik zou dat Rienk dus echt niet aan trekken uit angst dat hij er uitziet als een clowndan
![]()
Rienk heeft eigenlijk alleen maar spijkerbroeken, die staan hem ook gewoon het mooist
ja! ik wilde hem tippen aan je, maar ik was niet zeker over de kleurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
H&M heeft ook een blauw gestreepte korte broek!
Zij zeggen blauw-beige, maar dit lijkt mij toch blauw-wit:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F60%2097334%2015047%2067%201117%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
In mandje stopt...
(wel met pijpen omgeslagen dan trouwens, zonder vind ik hem tuttig.
die eerste <3quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb laatst een bor*z pakket gescoord op MP. Met o.a. deze blousjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa, dat jasje is geweldig!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, dat mag ik. Want kleren doen hem niet zoveel. Ik ben opzich ook niet van het ingewikkelde hoor. Maar de jas van Zara vind ik zo tof voor Rienk
Ik vind die jongste zoon van jou zo leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:47 schreef lily het volgende:
[..]
Die broeken staan superleuk verder. Tenminste bij onze jongste zoon.
Hij heeft een uitgesproken smaak en zoekt grotendeels zelf zijn kleding uit. Jeans draagt hij niet graag (helaas want ik houd er wel erg van).
dat zou wel echt wat voor hem zijn ja...dit topicquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind die jongste zoon van jou zo leuk![]()
kun je hem geen account geven om hier mee te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |