Nee... streepjes zijn niet kak, dat kan je vinden en ikzelf vind dat soms dus ook, maar in dit geval geloof ik (hoop ik) niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:13 schreef Troel het volgende:
Zijn streepjes kak ja? Nou, dan lopen de jongens er hier soms bekakt bij
Ik vind het lastig om voor een denkbeeldig kind te shoppen, want als mijn kind korte pootjes zou hebben of een beetje bollig zou zijn dan zou ik een skinny geloof ik ook niet zo leuk vinden staan. Maar hey, windowshoppen dan kan ik lekker alles in mn mandje gooienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Veel leuk Mignonne, veel ook niet.Ik hou echt niet van skinny's bij mannen en jongens.
Maar dat vest van H&M vond ik idd ook leuk, maar hij heeft er al twee en zo heel vaak trek je dat nou ook weer niet aan.
Die goldfish shirts zijn leuk!![]()
En die gympen ook. Ik heb net bij H&M die halfhoge met klittenband in kaki-beige voor Sasha besteld, maar deze oranje zijn ook leuk!
En die groene broek twijfelde ik over. Lijkt me nu nog zo koud. Zou hem dan een maat groter moeten bestellen.
ja bij een meisjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:25 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar korte pootjes en een bol buikje gaan juist heel goed samen met een skinny en dan een langer shirt/bloesje erop. Vind ik bij Senna heel leuk staan en bovenstaande is echt van toepassing op haar
Ow, daar ben ik echt slecht in, ben helemaal niet thuis in jongenskleertjes en wat nou leuk staat enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja bij een meisje
maar ik had het in dit geval over een denkbeeldige zoon van mezelf.
Haha! Op verzoek meld ik mij dus even.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:39 schreef mignonne het volgende:
juf moonah, kom je strakjes meeposten in t kledingtopic?![]()
![]()
quote:
Ja! En dan schuif ik het weer door naar je derde, dat natuurlijk overduidelijk een jongetje wordt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:54 schreef mignonne het volgende:
danku danku![]()
ach hard schmard, je moet gewoon af en toe binnenvallen als je wat nieuws gescoord hebt en het hier laten zien. Daar wordt Bodpa erg gelukkig vanen ik vind t ook leuk spul wat je hebt <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |