Maar tijd, KD, ik heb gewoon te weinig tijd!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Terwijl je, als je handig bent, en dat ben je.. een hoop voor cheap kan maken
I know, ik wil zelf ook veel teveel. Heb op dit moment 5 verschillende projectenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar tijd, KD, ik heb gewoon te weinig tijd!
dat denk ik ook, want Lena en Evie schelen niet zoveel meer geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie dezelfde maat hadden besteld bij Boden dus dat kan niet fout gaan
Kom maar hier met die creditcardquote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn kindjes hebben kleren nodig. Maar ik heb geen zin om ze te kopen.
ik ga loesoe bij Versacequote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
Geen limietIk ben benieuwd waar je mee "thuiskomt" Mignonne
Mijn afknappers zijn inmiddels toch welbekend?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef mignonne het volgende:
prima, ik kom erop terug!
en die eisenlijst graag niet langer dan 4 a4! *wegduikt*
ja wel redelijk, maar je weet maar nooitquote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn afknappers zijn inmiddels toch welbekend?
Nou ja, hoe goedkoper hoe beter, dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
ohja en doe even een absolute no-no qua kleuren/soorten kleding en absolute yes?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, hoe goedkoper hoe beter, dat spreekt voor zich.
Ik sta overal voor open!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja en doe even een absolute no-no qua kleuren/soorten kleding en absolute yes?
z0mg durf je naar binnen bij de zeeman?![]()
Ja, en tegenwoordig heeft ze zelfs leuke stofjes. Ze heeft ook weer een trui gebreid, maar dat kleurtje is het gewoon weer net niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
Je moeder is flink bezig KJ, leuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door kaatjejannie op 20-02-2012 23:07:32 ]*poef* nu is het weg
Ik die van kidscase, Brebi & imps en elfs denk ik (al ben ik al een flink end op wegquote:Op maandag 20 februari 2012 23:00 schreef SacreCoeur het volgende:
whajo als ik geen limiet had he, dan kocht ik de gehele scotch r'belle collectie
Wij hebben ook een aparte rekening waarvan wij spullen voor Olivier kopen. Kinderbijslag gaat daarop en we storten er elke maand een bedrag bij.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zet tegenwoordig geld apart voor kleertjes voor Fietje. Is het op, dan heb ik gewoon pech. Vandaar kon ik nu ook niet mee doen met de lindex bestelling. Fietje dr kleedgeld was op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |