Maar tijd, KD, ik heb gewoon te weinig tijd!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
Terwijl je, als je handig bent, en dat ben je.. een hoop voor cheap kan maken
I know, ik wil zelf ook veel teveel. Heb op dit moment 5 verschillende projectenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar tijd, KD, ik heb gewoon te weinig tijd!
dat denk ik ook, want Lena en Evie schelen niet zoveel meer geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2012 21:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik geloof dat jullie dezelfde maat hadden besteld bij Boden dus dat kan niet fout gaan
Kom maar hier met die creditcardquote:Op maandag 20 februari 2012 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn kindjes hebben kleren nodig. Maar ik heb geen zin om ze te kopen.
ik ga loesoe bij Versacequote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
Geen limietIk ben benieuwd waar je mee "thuiskomt" Mignonne
Mijn afknappers zijn inmiddels toch welbekend?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:56 schreef mignonne het volgende:
prima, ik kom erop terug!
en die eisenlijst graag niet langer dan 4 a4! *wegduikt*
ja wel redelijk, maar je weet maar nooitquote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn afknappers zijn inmiddels toch welbekend?
Nou ja, hoe goedkoper hoe beter, dat spreekt voor zich.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
ohja en doe even een absolute no-no qua kleuren/soorten kleding en absolute yes?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, hoe goedkoper hoe beter, dat spreekt voor zich.
Ik sta overal voor open!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja en doe even een absolute no-no qua kleuren/soorten kleding en absolute yes?
z0mg durf je naar binnen bij de zeeman?![]()
Ja, en tegenwoordig heeft ze zelfs leuke stofjes. Ze heeft ook weer een trui gebreid, maar dat kleurtje is het gewoon weer net niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:57 schreef Poppedein het volgende:
Je moeder is flink bezig KJ, leuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door kaatjejannie op 20-02-2012 23:07:32 ]*poef* nu is het weg
Ik die van kidscase, Brebi & imps en elfs denk ik (al ben ik al een flink end op wegquote:Op maandag 20 februari 2012 23:00 schreef SacreCoeur het volgende:
whajo als ik geen limiet had he, dan kocht ik de gehele scotch r'belle collectie
Wij hebben ook een aparte rekening waarvan wij spullen voor Olivier kopen. Kinderbijslag gaat daarop en we storten er elke maand een bedrag bij.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zet tegenwoordig geld apart voor kleertjes voor Fietje. Is het op, dan heb ik gewoon pech. Vandaar kon ik nu ook niet mee doen met de lindex bestelling. Fietje dr kleedgeld was op!
Die Hema vestjes zijn prima te vinden op Marktplaats, heb ze gezien in wit, groen, blauw, roze en grijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, wat een goeie ronde inderdaad, mignonne!Ik vind de pyjama het allerleukst. Het shirtje met de muis is heel lief, maar het allerliefst vind ik nog wel het zwembroekje. Ik zie haar al helemaal zitten met d'r blote buikje in onze tuin van de zomer.
Die vestjes van de Zeeman zijn precies wat ik voortdurend zoek. De Hema heeft net een goeie vestjeslijn gehad met een stoffen bloem erop. Mooie pasvorm, goede kleuren. Maar die vond ik eigenlijk nog best duur.
Ja datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:26 schreef mignonne het volgende:
hahahah ik ben vestjes fan![]()
ik kan niet zonder.
Voor mn grote heb ik veel hemden en t-shirts, en zodra het voorjaar is (of juist najaar) of het koelt een beetje af kunnen die weer prima met een vestje eroverheen. Ideaal, ik vind een leuk vestje echt zo'n item wat de draagbaarheid van je kleding verdubbelt. Ofzoiets.
Dat je tshirts dus niet alleen in de zomer kunt dragen, enzo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind de prijzen van a merk vesten ook wel uit de hand lopen de laatste tijd
als snel 80/90 euro voor een leuk vest.
maarja ik koop t toch wel
oh ja dat heb ik ook wel idd, een vestje of aparte broek begrijp ik de uitgave wel. Maar een longsleeve of hemdje zonder verder een opdruk of een printje van een of ander poepduur merk snap ik ook nooit zo. Ik begrijp het wel dat de pasvorm mooi is en het stofje fijn en en en, maar toch, ik vraag me dan altijd af of het niet ergens voor de helft goedkoper te vinden was?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
mwauh beetje maar
Neh maar vesten gebruik ik vaak in de zomer, dus dat is goede investering.
ik snap nooit dat iemand voor een gekleurd singletje 25,- wilt uitgeven alleen om het van Bengh is fzo :'D
leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:45 schreef snoopy het volgende:
vestjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja! goedkoopquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
leuk!![]()
wil ik weten wat ze kosten?
oh idd, dat valt mee zeg!quote:
Maar jij steekt daar ook wel enorm veel tijd in ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:41 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
gat in je hand?
ja dat is ook wel zo.
Sowieso vind ik de prijzen van kinderkleding idioot soms. Maar goed, dan wel weer een sport om binnen mijn budget goed te scoren
hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jij steekt daar ook wel enorm veel tijd in ook.Daar heb ik helemaal de puf niet voor (en ik zie er ook niet de lol van in). Iig zeker voor jongetjes niet. Daarvoor vind ik het aanbod zo beperkt. Het gaat van long-sleeve met print, naar long-sleeve zonder print, naar geruit overhemd en dan heb je het wel zo ongeveer gehad.
Ja, daar komt het bij ons dus wel op neer. Shoot me!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
maar sommige mensen slaan de plank ook volledig mis hoor, iig wat ik op school zie enzo.
Elke dag weer een jeans met longsleeve, fantasie mensen doe er wat mee
Hema is idd erg duur aan t worden. Daarom koop ik er ook niet meer. Nou ben k ook wel verwend na 8 jaar met korting kopen, maar toch, prijs was vroeger tenminste normaal en dan had je nog wat leuks. Voor Floris heb k er echt als sinds maat 74 niks meer gekocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:19 schreef mignonne het volgende:
Ik vind die H&M vestjes juist fijn en de prijs-kwaliteit verhouding van de Hema de laatste tijd echt een beetje zoekik ben heel erg te spreken over de kwaliteit van de Hema normaliter, maar 18 euro voor een simpel vest vind ik echt te gek voor een B-merk. laten we eerlijk zijn, hoe fijn ik de Hema ook vind, het is geen merk-merk en die prijzen vind ik best hoog.
Claudia ik zou voor mn grote ook wel zo'n vestje willen, ik denk een donkerblauwe, maar misschien doe ik eens gek en neem ik een roze.
Ik zag dat zwembroekje en ik zag haar gelijk inderdaad zo zitten. Of staan! wie weet loopt ze wel joh in de zomeren dan staat zo'n kort broekje zó drollig met die spekbeentjes eronder <3
Herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, daar komt het bij ons dus wel op neer. Shoot me!
Af en toe afgewisseld met een ribroek of een broek van stof, maar meestal idd een broek met een longsleeve of trui. Dat getrut met overhemdjes is niet echt aan mij besteed past ook voor mijn gevoel niet bij mijn jongens, daar waar mensen gruwen van printjes vind ik de meeste ruitjes echt verschrikkelijk.![]()
Het wordt al te snel te kakkerig.
Zo had ik ooit ook eens een trui met v-hals gekocht voor Sasha. Geen porem!Althans, dat vond ik.
Beetje jammer wel dat ik vorige week een supertoffe lamswollen trui van hem verziekt heb.Die was echt leuk maar zonder nadenken in de wasmachine gedonderd.
(Zoals je ziet, kleding is niet echt aan mij besteed.)
Haha ja dat dus. Is ze ooj helemaal trots opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:03 schreef SacreCoeur het volgende:
dat is hier ook in zo'n kinderkledingwinkeltje ze kopen van alles maar 1 stuk :'D
en meeposten!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
En ik moet hier maar gewoon meer mee kijken om inspiratie op te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |