abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 februari 2012 @ 23:28:03 #151
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108210823
haha ik moet er morgen dan ook snel bij zijn ;) De stapeltjes liggen weer netjes
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108210870
ik durf niet :'(
pi_108210902
Nou ik kan verklappen dat er in maat 86 een heel krat klaar stond :@
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108211078
heb hier ook een box met 68 en 74 nieuwe kleren (maar koop gewoon door).

Shame-shame

Was laatst op vakantie, en ook langs wat afgelegen dorpjes, kinders met gescheurde kleding, geen schoenen of met kleertjes genaaid met de hand uit paps of mams kleren... Het heeft me toch wel echt wakker geschud... Ik koop nu wel bewuster, en als het klein is dan geef ik het bewust weg aan zulke kinders..

prees mezelf met wat ik heb op zulke momenten
pi_108211080
Ik heb zelfs een krat bij DML staan :') :P en ik heb nu ook een bananendoos vol spul waar ik geen afstand van kan doen (al die wollen pakken enzo :') )
pi_108211258
Voor Lena
disclaimer, t is veel omdat ik denk dat uiteindelijk nog geen tiende door de keuring komt :+

die blauwe, sowieso, of misschien alledrie, voor die 5 euro... zeeman

Verder knal ik de linkjes erin op volgorde waarin ik ze vond, teveel werk anders :P

strik, i know :D maar die kun je er vast wel afslopen, kleurtje zou Lena mooi staan in elk geval.

ik ben een beetje verliefd op deze broek...

rood jasje

framboos O+

okay okay deze vind ik zelf stiekem gewoon leuk :')

new york, first time staat er op

Ik kijk morgen even verder, zowel voor Ivan als voor Leen. :Y)
:)
  maandag 20 februari 2012 @ 23:41:08 #157
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_108211356
is toch leuk, gewoon een verzameling waar ik niets op aan te merken heb :P
pi_108211417
Die pyama is kickass, dat lichte jeansjumpsuitje ook :)
  maandag 20 februari 2012 @ 23:43:14 #159
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_108211446
Ohhh dat NY shirtje O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_108211820
Dat is een goed rondje geweest Mignonne O+

Ik moet nog een voorjaarsjas voor Ol. Iemand die ergens een leuke gezien heeft?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108215549
Ohh, wat een goeie ronde inderdaad, mignonne! *O* Ik vind de pyjama het allerleukst. Het shirtje met de muis is heel lief, maar het allerliefst vind ik nog wel het zwembroekje. Ik zie haar al helemaal zitten met d'r blote buikje in onze tuin van de zomer. O+

Die vestjes van de Zeeman zijn precies wat ik voortdurend zoek. De Hema heeft net een goeie vestjeslijn gehad met een stoffen bloem erop. Mooie pasvorm, goede kleuren. Maar die vond ik eigenlijk nog best duur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108215638
Ow mignonne dat zou allemaal ook zo mijn keuze kunnen zijn, voor jou verlieft broekje je wil niet weten hoe vaak ik die al in mijn mandje heb gehad... En dat bloesje er boven daar hebben ze ook een soort van salopot van zeer dunne van eccht geweldig (helaas alleen in de winkel)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:05:09 #163
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108215716
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, wat een goeie ronde inderdaad, mignonne! *O* Ik vind de pyjama het allerleukst. Het shirtje met de muis is heel lief, maar het allerliefst vind ik nog wel het zwembroekje. Ik zie haar al helemaal zitten met d'r blote buikje in onze tuin van de zomer. O+

Die vestjes van de Zeeman zijn precies wat ik voortdurend zoek. De Hema heeft net een goeie vestjeslijn gehad met een stoffen bloem erop. Mooie pasvorm, goede kleuren. Maar die vond ik eigenlijk nog best duur.
Die Hema vestjes zijn prima te vinden op Marktplaats, heb ze gezien in wit, groen, blauw, roze en grijs.
Ik zweer erbij, de pasvorm is zo mooi, ik heb ook zulke vestjes van H&M en Name-it, maar die kunnen er niet aan tippen.
pi_108215933
Ik vind die H&M vestjes juist fijn en de prijs-kwaliteit verhouding van de Hema de laatste tijd echt een beetje zoek :o ik ben heel erg te spreken over de kwaliteit van de Hema normaliter, maar 18 euro voor een simpel vest vind ik echt te gek voor een B-merk. laten we eerlijk zijn, hoe fijn ik de Hema ook vind, het is geen merk-merk en die prijzen vind ik best hoog.

Claudia ik zou voor mn grote ook wel zo'n vestje willen, ik denk een donkerblauwe, maar misschien doe ik eens gek en neem ik een roze.

Ik zag dat zwembroekje en ik zag haar gelijk inderdaad zo zitten. Of staan! wie weet loopt ze wel joh in de zomer O+ en dan staat zo'n kort broekje zó drollig met die spekbeentjes eronder <3
pi_108216016
Ik denk dat dat shirtje met strik haar ook heel mooi gaat staan. Ik koop tegenwoordig steeds vaker blauw voor d'r. En dat broekje van de V&D is drollig! De V&D heeft soms ineens verrassend leuke dingen.

Weet je wat het is met zo'n vestje. Dan doe ik er één in m'n winkelmand en dan valt het nog mee, maar dan wil ik ook een roze, en ach, dan koop ik ook maar een maat vooruit. En voor je het weet ga je alleen met vestjes over de 50 euro heen. Ik vind dat wat te gek. Maar goed, ik heb er wel veel plezier van.

Ik moet werken. Ik moet werken. Ik ga werken. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_108216073
hahahah ik ben vestjes fan O+
ik kan niet zonder.

Voor mn grote heb ik veel hemden en t-shirts, en zodra het voorjaar is (of juist najaar) of het koelt een beetje af kunnen die weer prima met een vestje eroverheen. Ideaal, ik vind een leuk vestje echt zo'n item wat de draagbaarheid van je kleding verdubbelt. Ofzoiets.
Dat je tshirts dus niet alleen in de zomer kunt dragen, enzo.
pi_108216127
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:26 schreef mignonne het volgende:
hahahah ik ben vestjes fan O+
ik kan niet zonder.

Voor mn grote heb ik veel hemden en t-shirts, en zodra het voorjaar is (of juist najaar) of het koelt een beetje af kunnen die weer prima met een vestje eroverheen. Ideaal, ik vind een leuk vestje echt zo'n item wat de draagbaarheid van je kleding verdubbelt. Ofzoiets.
Dat je tshirts dus niet alleen in de zomer kunt dragen, enzo.
Ja dat :) En wat ik ook nog wel veel doe (of in ieder geval bij Jaël deed) Een romper met lange mouwen onder een leuk shirt, gewoon omdat ik er naar 1 seizoen nog niet op uitgekeken was :)

Hier komt denk ik ook veel blauw in de kast voor Sarah, het staat haar zo mooi :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:40:05 #168
298315 SacreCoeur
pi_108216311
Ik vind de prijzen van a merk vesten ook wel uit de hand lopen de laatste tijd
als snel 80/90 euro voor een leuk vest.

maarja ik koop t toch wel :+
pi_108216333
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind de prijzen van a merk vesten ook wel uit de hand lopen de laatste tijd
als snel 80/90 euro voor een leuk vest.

maarja ik koop t toch wel :+
:D
gat in je hand?

ja dat is ook wel zo.
Sowieso vind ik de prijzen van kinderkleding idioot soms. Maar goed, dan wel weer een sport om binnen mijn budget goed te scoren :Y)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:43:26 #170
298315 SacreCoeur
pi_108216380
mwauh beetje maar :P
Neh maar vesten gebruik ik vaak in de zomer, dus dat is goede investering.

ik snap nooit dat iemand voor een gekleurd singletje 25,- wilt uitgeven alleen om het van Bengh is fzo :'D
pi_108216418
vestjes:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_108216421
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
mwauh beetje maar :P
Neh maar vesten gebruik ik vaak in de zomer, dus dat is goede investering.

ik snap nooit dat iemand voor een gekleurd singletje 25,- wilt uitgeven alleen om het van Bengh is fzo :'D
oh ja dat heb ik ook wel idd, een vestje of aparte broek begrijp ik de uitgave wel. Maar een longsleeve of hemdje zonder verder een opdruk of een printje van een of ander poepduur merk snap ik ook nooit zo. Ik begrijp het wel dat de pasvorm mooi is en het stofje fijn en en en, maar toch, ik vraag me dan altijd af of het niet ergens voor de helft goedkoper te vinden was?

Ik zie trouwens wel een leuk shirt bij zeeman voor mn grote:

vanaf maat 92
pi_108216441
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:45 schreef snoopy het volgende:
vestjes:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
leuk! O+
wil ik weten wat ze kosten? :P
pi_108216455
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

leuk! O+
wil ik weten wat ze kosten? :P
ja! goedkoop *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:46:41 #175
298315 SacreCoeur
pi_108216456
vind overigens wel ieder kwaliteit naar zn geld, bij sommige dingen merk ik het verschil wel echt duidelijk.
veel a merken komen gewoon al kreukloos uit de wasmachine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')