Die Hema vestjes zijn prima te vinden op Marktplaats, heb ze gezien in wit, groen, blauw, roze en grijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
Ohh, wat een goeie ronde inderdaad, mignonne!Ik vind de pyjama het allerleukst. Het shirtje met de muis is heel lief, maar het allerliefst vind ik nog wel het zwembroekje. Ik zie haar al helemaal zitten met d'r blote buikje in onze tuin van de zomer.
Die vestjes van de Zeeman zijn precies wat ik voortdurend zoek. De Hema heeft net een goeie vestjeslijn gehad met een stoffen bloem erop. Mooie pasvorm, goede kleuren. Maar die vond ik eigenlijk nog best duur.
Ja datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:26 schreef mignonne het volgende:
hahahah ik ben vestjes fan![]()
ik kan niet zonder.
Voor mn grote heb ik veel hemden en t-shirts, en zodra het voorjaar is (of juist najaar) of het koelt een beetje af kunnen die weer prima met een vestje eroverheen. Ideaal, ik vind een leuk vestje echt zo'n item wat de draagbaarheid van je kleding verdubbelt. Ofzoiets.
Dat je tshirts dus niet alleen in de zomer kunt dragen, enzo.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik vind de prijzen van a merk vesten ook wel uit de hand lopen de laatste tijd
als snel 80/90 euro voor een leuk vest.
maarja ik koop t toch wel
oh ja dat heb ik ook wel idd, een vestje of aparte broek begrijp ik de uitgave wel. Maar een longsleeve of hemdje zonder verder een opdruk of een printje van een of ander poepduur merk snap ik ook nooit zo. Ik begrijp het wel dat de pasvorm mooi is en het stofje fijn en en en, maar toch, ik vraag me dan altijd af of het niet ergens voor de helft goedkoper te vinden was?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:43 schreef SacreCoeur het volgende:
mwauh beetje maar
Neh maar vesten gebruik ik vaak in de zomer, dus dat is goede investering.
ik snap nooit dat iemand voor een gekleurd singletje 25,- wilt uitgeven alleen om het van Bengh is fzo :'D
leuk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:45 schreef snoopy het volgende:
vestjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja! goedkoopquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:45 schreef mignonne het volgende:
[..]
leuk!![]()
wil ik weten wat ze kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |