oh idd, dat valt mee zeg!quote:
Maar jij steekt daar ook wel enorm veel tijd in ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:41 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
gat in je hand?
ja dat is ook wel zo.
Sowieso vind ik de prijzen van kinderkleding idioot soms. Maar goed, dan wel weer een sport om binnen mijn budget goed te scoren
hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar jij steekt daar ook wel enorm veel tijd in ook.Daar heb ik helemaal de puf niet voor (en ik zie er ook niet de lol van in). Iig zeker voor jongetjes niet. Daarvoor vind ik het aanbod zo beperkt. Het gaat van long-sleeve met print, naar long-sleeve zonder print, naar geruit overhemd en dan heb je het wel zo ongeveer gehad.
Ja, daar komt het bij ons dus wel op neer. Shoot me!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:56 schreef SacreCoeur het volgende:
maar sommige mensen slaan de plank ook volledig mis hoor, iig wat ik op school zie enzo.
Elke dag weer een jeans met longsleeve, fantasie mensen doe er wat mee
Hema is idd erg duur aan t worden. Daarom koop ik er ook niet meer. Nou ben k ook wel verwend na 8 jaar met korting kopen, maar toch, prijs was vroeger tenminste normaal en dan had je nog wat leuks. Voor Floris heb k er echt als sinds maat 74 niks meer gekocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:19 schreef mignonne het volgende:
Ik vind die H&M vestjes juist fijn en de prijs-kwaliteit verhouding van de Hema de laatste tijd echt een beetje zoekik ben heel erg te spreken over de kwaliteit van de Hema normaliter, maar 18 euro voor een simpel vest vind ik echt te gek voor een B-merk. laten we eerlijk zijn, hoe fijn ik de Hema ook vind, het is geen merk-merk en die prijzen vind ik best hoog.
Claudia ik zou voor mn grote ook wel zo'n vestje willen, ik denk een donkerblauwe, maar misschien doe ik eens gek en neem ik een roze.
Ik zag dat zwembroekje en ik zag haar gelijk inderdaad zo zitten. Of staan! wie weet loopt ze wel joh in de zomeren dan staat zo'n kort broekje zó drollig met die spekbeentjes eronder <3
Herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, daar komt het bij ons dus wel op neer. Shoot me!
Af en toe afgewisseld met een ribroek of een broek van stof, maar meestal idd een broek met een longsleeve of trui. Dat getrut met overhemdjes is niet echt aan mij besteed past ook voor mijn gevoel niet bij mijn jongens, daar waar mensen gruwen van printjes vind ik de meeste ruitjes echt verschrikkelijk.![]()
Het wordt al te snel te kakkerig.
Zo had ik ooit ook eens een trui met v-hals gekocht voor Sasha. Geen porem!Althans, dat vond ik.
Beetje jammer wel dat ik vorige week een supertoffe lamswollen trui van hem verziekt heb.Die was echt leuk maar zonder nadenken in de wasmachine gedonderd.
(Zoals je ziet, kleding is niet echt aan mij besteed.)
Haha ja dat dus. Is ze ooj helemaal trots opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:03 schreef SacreCoeur het volgende:
dat is hier ook in zo'n kinderkledingwinkeltje ze kopen van alles maar 1 stuk :'D
en meeposten!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:07 schreef Brighteyes het volgende:
En ik moet hier maar gewoon meer mee kijken om inspiratie op te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |