oh leuk! hij staat je krullebol vast heel mooiquote:Op maandag 20 februari 2012 10:35 schreef Reilain het volgende:
Mignonne en SC.. Dat choco shirtje ligt hier ook in de kast klaar voor Oona.. Zo leuk!
Ja, uiteraard mag het en ik prop het wel allemaal in 1 pakketje danquote:Op maandag 20 februari 2012 10:52 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oe dml ik heb ook een wishlist.... mag ik?? Heb je mijn boden ook nog liggen?
Snelquote:Op maandag 20 februari 2012 10:58 schreef miss_sly het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voor de lindex bestelling binnen is? Als ik iets bestel, is het voor de vakantie en moet het wel op tijd binnen zijn
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Maar, maar, nu kan ik zelf al zonder verzendkosten bestellen
Hoe kan dat nou? Klaar?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:33 schreef Cathmar het volgende:
Gisteren nl geteld dat we op een extra rokje en een badpak eigenlijk wel klaar zijn voor de zomer![]()
quote:
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 11:30 schreef miss_sly het volgende:
DML, was het met de schoentjes nog gelukt om er geen pakketpost van te maken?
leuk!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef miss_sly het volgende:
De speldjes waren uitverkochten om dan toch weer boven de 50 euro uit te komen, heb ik ook dat roze geruite jurkje erbij besteld
Dus spijkerbroek, rode broek, blauwe bloesje en witte shirtje en dan roze jurkje
Ik neem hem nog mee Octoquote:Op maandag 20 februari 2012 17:57 schreef octopussy het volgende:
oh muh, ik ben te laat voor Lindex zie ikIk wil graag dit jasje nog voor mijn kleine in maat 68
[ afbeelding ]
Dat past jouw mini toch helemaal nog lang nietquote:Op maandag 20 februari 2012 17:57 schreef octopussy het volgende:
oh muh, ik ben te laat voor Lindex zie ikIk wil graag dit jasje nog voor mijn kleine in maat 68
[ afbeelding ]
oh, doe mij dan toch nog die andere!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik neem hem nog mee OctoIk moest opeens in gesprek op het werk en kon de bestelling niet afmaken
Toch nummer twee en niet nummer één?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
oh, doe mij dan toch nog die andere!
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat past jouw mini toch helemaal nog lang niet
(O+ wat is.ze kleihein en moppig)
Die eerste, toch? Mét kraagje?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Done![]()
![]()
Is het goed als ik alvast de kosten voor de spullen kom halen bij jullie?Dan is het maandbedrag niet zo hoog als ik het saldo direct weer omlaag breng
Heb een jasje daar besteld, zou de volgende dag bezorgd worden. Niet dus! Het werd een week laterquote:Op maandag 20 februari 2012 20:42 schreef SacreCoeur het volgende:
pff die c&a site, heeeeel weinig leuks
maar 'k ga toch maar eens bestellen om te kijken hoe ze leveren :'D
Nee vind ik niet goedquote:Op maandag 20 februari 2012 20:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Done![]()
![]()
Is het goed als ik alvast de kosten voor de spullen kom halen bij jullie?Dan is het maandbedrag niet zo hoog als ik het saldo direct weer omlaag breng
Boh ging helemaal je laatste dm nog checken.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die eerste, toch? Mét kraagje?
Kom maar door, hoor.
Dat lijkt me goeiekoop voor jullie ja. 1x pakketkosten.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk, DML, kom maar op! En wat mij betreft mag je mijn pakket samen met dat van BJ versturen, voor maar 1x verzendkosten, maar ik weet niet of BJ dat ook oké vindt
ja hoor helemaal primaquote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Tuurlijk, DML, kom maar op! En wat mij betreft mag je mijn pakket samen met dat van BJ versturen, voor maar 1x verzendkosten, maar ik weet niet of BJ dat ook oké vindt
ben benieuwd hoeveel je hetzelfde hebtquote:
Tja, ik heb gewoon een dure smaak....quote:Op maandag 20 februari 2012 21:15 schreef Kleurdoos het volgende:
ghe, envooral te duur(ik had het over bobo)
Zolang we voor Liene en Jelte maar niet helemaal op 1 lijntje zitten kunnen we t vast handelenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel je hetzelfde hebt
whahaaa
Terwijl je, als je handig bent, en dat ben je.. een hoop voor cheap kan makenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef oeke het volgende:
[..]
Tja, ik heb gewoon een dure smaak....![]()
Ik geloof dat jullie dezelfde maat hadden besteld bij Boden dus dat kan niet fout gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Zolang we voor Liene en Jelte maar niet helemaal op 1 lijntje zitten kunnen we t vast handelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |