En jij bent er voor de marokkaanse nootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Hanegem zegt steeds minder. Hij maakt echt alleen maar geluid.˛
Nee hoor, El Ham is geblesseerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
De oplossing zit in kleedkamer 2.˛
Nu Ajax niet meer presteert?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meeloopvolk trekt rustig weg.
Het lijkt echt of 'ie aan het roeien isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Elusive het volgende:
Hij is vast weer aan het schilderen, daarom is hij zo relaxt
[ afbeelding ]
wat een meesterwerken maakt die man toch
Willy Vandersteen in zijn slechte tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Elusive het volgende:
Hij is vast weer aan het schilderen, daarom is hij zo relaxt
[ afbeelding ]
wat een meesterwerken maakt die man toch
Vergeleken met de wedstrijden tegen Utrecht ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
Gister zat er tijdens de rust nog een stijgende lijn in volgens Gijp.
Hij heeft al genoeg man!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Guus komt even vertellen dat hij een project in opbouw zit.. gewoon zakken vullen.
Anzi gaat dat heel erg leuk vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Hierro het volgende:
Zeg dan gewoon dat je voor het geld gaat
Ik dacht dat ie zei: Guus met 10 miljoen beltegoed!quote:
Zou iedereen doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Elusive het volgende:
als ik guussie was had ik die miljoenen ook gepakt
good for him![]()
Geef hem idd eens ongelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Elusive het volgende:
als ik guussie was had ik die miljoenen ook gepakt
good for him![]()
voor de meesten moet het een grappig verhaal zijn anders is het niet leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon een voetbalverhaal. Daar draait het programma toch om?
Anzhi is wel helemaal zijn kloepquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
PetrovicDie schop je er toch na 1 dag uit.
Zou ook kunnen, ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie zei: Guus met 10 miljoen beltegoed!
Voor de thuiswedstrijden worden ze ingevlogen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alles gebeurd vanuit Moskou ? wtf
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is de laatste die hypocriet moet doen...
Nou.. hij zei toch dat 'ie het ordinair voor de poen deed..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is de laatste die hypocriet moet doen...
Guus Hiddink is nooit echt eerlijk geweest hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is de mens, nooit genoeg geld.. altijd meer willen, maar ben dan eerlijk.. rot op met je kut verhaaltjes.
Ik heb het niet direct over Guus, gewoon in het algemeen, spelers ook zoals van Nistelrooi e.d. zeg gewoon dat je voor dat geld gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Guus Hiddink is nooit echt eerlijk geweest hoor
Je snapt het prijskaartje toch wel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap Hiddink niet. Hij kan zo in Engeland of Spanje aan het werk en waar gaat ie heen... Rusland
Net als Ajax en PSV hebben gedaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon slechte psychologie van die trainer, hier Leo kijk eens wat jij belangrijk bent.
In de hoop dat hij zich dan gedraagt.
Zo ben ik mod geworden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Paul-89 het volgende:
Gewoon slechte psychologie van die trainer, hier Leo kijk eens wat jij belangrijk bent.
In de hoop dat hij zich dan gedraagt.
Ja natuurlijk maar net of Guus dat nog nodig heeft. Had verwacht dat hij voor het sportieve zou gaan..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je snapt het prijskaartje toch wel?
En het helpt niks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net als Ajax en PSV hebben gedaan.
waar kan hij dan zo in Spanje of Engeland tekenen? In Spanje zeker voor de derde plek spelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik snap Hiddink niet. Hij kan zo in Engeland of Spanje aan het werk en waar gaat ie heen... Rusland
Chelsea bijv.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar kan hij dan zo in Spanje of Engeland tekenen? In Spanje zeker voor de derde plek spelen?
Je bedoeld hoe iemand een trappende beweging maakt zodat ze daarna met videobewerking een deobusje erin verwerken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:04 schreef AryaMehr het volgende:
Zidane.![]()
Hoeveel zou hij verdient hebben voor die reclame, om alleen ff te kijken hoe iemand een doe-bus in een mandje schiet?
¤10.000.000,00quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je snapt het prijskaartje toch wel?
Die shit is echt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bedoeld hoe iemand een trappende beweging maakt zodat ze daarna met videobewerking een deobusje erin verwerken?
Dat is vanwege 'de infrastructuur' aldus Guusquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:06 schreef macca728 het volgende:
Het is er ook heel veilig volgens Guus vandaar dat hij in Moskou zit.
In het land der blinden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
"Hij was wel de beste"
Ja.. want dat is moeilijk in dat elftal
volgens mij zit daar vooralsnog gewoon een trainer en heeft Abramovic geen belletje naar Guus gedaan.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat het een swalbe was.. en hij geel had moeten krijgen.
Reageer ff in het Ajax topic. Jij kennerquote:
Sowieso vermeer, 2x panna bij de nigga.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef franklop het volgende:
Vermeer ook bij die eerste goalwat doet ie buiten zn vijf meter
Ferdinand legt na die actie geblesseerd op de grond, raakte hij dan de hoekvlag ofzo/quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Omdat het een swalbe was.. en hij geel had moeten krijgen.
je doelt op die uitrol van hem zeker? had een kwartier nodig om te beslissen wat ie met de bal doet, rolt ie hem zo in de voeten van een speler van Man Uquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
Vermeer gaf bijna weer een assist, die heeft straks meer assists op zijn naam dan Sulimani
Jup, en dat gebeurt hem bijna elke wedstrijd tegenwoordig..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:18 schreef franklop het volgende:
[..]
je doelt op die uitrol van hem zeker? had een kwartier nodig om te beslissen wat ie met de bal doet, rolt ie hem zo in de voeten van een speler van Man U
Nee, Toivonen zou terug slaan.quote:
Je haalt hem en Mertens door de war.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen zou op de grondliggen doen alsof zijn been eraf ligt.
Beide zijn zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je haalt hem en Mertens door de war.
zelfde bandledenquote:
Hmm, dat is een moeilijke.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Elvis nog zo leven was hij nu wel dood.˛
quote:
quote:
Haha, grappig man! Jullie zitten de hele tijd voor de tv om zo snel mogelijk elke grappige oneliner hier neer te zetten? Kansloos.quote:
Zegt iemand die een topic aanmaakt over iemand die live op tv zelfmoord wil plegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, grappig man! Jullie zitten de hele tijd voor de tv om zo snel mogelijk elke grappige oneliner hier neer te zetten?Kansloos.
??? Mijn TV staat vlakbij PC, ouders zitten benede tv te kijken, dus hou gewoon je bek en pleur op uit dit topiquequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, grappig man! Jullie zitten de hele tijd voor de tv om zo snel mogelijk elke grappige oneliner hier neer te zetten? Kansloos.
wat snap jij niet aan live topics?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Haha, grappig man! Jullie zitten de hele tijd voor de tv om zo snel mogelijk elke grappige oneliner hier neer te zetten? Kansloos.
Nee dan kan je beter het hele topic wachten tot die bijna dicht is en dan snel de lapo proberen te krijgen. Dan faal je ook nog, kansloos.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
??? Mijn TV staat vlakbij PC, ouders zitten benede tv te kijken, dus hou gewoon je bek en pleur op uit dit topique
Tenminste nog enig nieuwswaarde. Maar jij dacht, laat ik even zijn postgeschiedenis raadplegen om hem op dezelfde terug te pakken? Faalhaas.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zegt iemand die een topic aanmaakt over iemand die live op tv zelfmoord wil plegen.
whehe pwnedquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee dan kan je beter het hele topic wachten tot die bijna dicht is en dan snel de lapo proberen te krijgen. Dan faal je ook nog, kansloos.
[..]
Vind hem vandaag wel aardig meedoen eigenlijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
wtf van Hanegem, is hij echt zo contactgestoord ofzo?
Als ik had gewacht dan had ik wel de lapo gehad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee dan kan je beter het hele topic wachten tot die bijna dicht is en dan snel de lapo proberen te krijgen. Dan faal je ook nog, kansloos.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwhah, hij had net zon moment dat het m 15 seconden kostte om een zin te produceren, met zon pijnlijke doodse stiltequote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vind hem vandaag wel aardig meedoen eigenlijk
kloonquote:
Hij is af en toe wat traag, maar er was een tijd dat ie er met tegenzin leek te zitten. En nu doet ie toch wel actief mee en geeft gewoon normaal antwoord.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, hij had net zon moment dat het m 15 seconden kostte om een zin te produceren, met zon pijnlijke doodse stilte
Normaal gesproken haakt Genee dan in. Maar nu dacht hij ook van ja doei.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, hij had net zon moment dat het m 15 seconden kostte om een zin te produceren, met zon pijnlijke doodse stilte
Waarom zo haten.quote:
Misschien kun je haar bekeren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zo haten.
Gun mij ook wat.
na z'n droogte na zn overstap scoort hij gewoon vrij regelmatig nuquote:
Niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien kun je haar bekeren.
Hoofddoekje alles jwz.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
Zodra Willem het niet over voetbal heeft is het een verschrikkelijke droogkloot.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
Zodra Willem het niet over voetbal heeft is het een verschrikkelijke droogkloot.
Klopt wel ja. Het spelletje gaat hem aan het hart.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
Marcelo en Derijck ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo slecht is Manolev niet de laatste maanden.
Nu snap ik die 300 achter zijn naam.quote:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:40:46Sessie achter de rug in brussel met schrijver over belgisch voetbal #houwaartboskampdemos http://t.co/zUwHLPpz reageer retweet
Die buik.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:40:46Sessie achter de rug in brussel met schrijver over belgisch voetbal #houwaartboskampdemos http://t.co/zUwHLPpz reageer retweet
Hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Type-R het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op donderdag 02-02-2012 om 18:40:46Sessie achter de rug in brussel met schrijver over belgisch voetbal #houwaartboskampdemos http://t.co/zUwHLPpz reageer retweet
die buik kan echt niet
Ja toch!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lekker showtje man, ja toch? Of vind jij van niet?
De bewaarplaats van generaties Bamihapjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:52 schreef Type-R het volgende:
die buik kan echt niet
Terugkijkuhquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Topshow uiteraard. Wat dacht jij dan?
Gewoon effe sigaarsnor checken joh grote reusquote:
Thank you.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:52 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Gewoon effe sigaarsnor checken joh grote reus
http://sigaarsnor.blogspo(...)rnational-vr-17.html
Als Derksen hier het tegenovergestelde van was is hij wel een atleet geweestquote:Maar verder nogal houterig vrij traag en "week"
twitter:HansKraayjr twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 10:44:11SVZW - Capelle afgelast... Als je op je sokken had gevoetbald waren ze niet nat geworden!!! reageer retweet
Toen je PSV boven VI verkoos kon ik daar respect voor opbrengen, maar als je zelfs een geforceerd nep feest als Carnaval al boven VI zet neig ik ernaar je titel af te nemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, straks even terugkijken, nu nog te brak voor.
ja als ze Willem aanpakken is hij weg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef Evertjan het volgende:
Opmerkelijk is dat Van Hanegem zo'n beetje hetzelfde zei over Boulikin als Hans Kraay vorige week. Die werd toen door Derksen afgebrand terwijl Willem gisteren met fluwelen handjes door onze held op sokken werd behandeld na zijn opmerking over Boulikin. Zegt wel iets over 'starfucker' Derksen.
Du hast recht, ga nu kijken. Maar wil voor een showtje eigenlijk topfit zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen je PSV boven VI verkoos kon ik daar respect voor opbrengen, maar als je zelfs een geforceerd nep feest als Carnaval al boven VI zet neig ik ernaar je titel af te nemen
Je wil de bamihappen wel binnen kunnen houden zeg maar?. Naja succes stel me niet opnieuw zo teleur.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Du hast recht, ga nu kijken. Maar wil voor een showtje eigenlijk topfit zijn.
Met z'n drie miljoen beltegoed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Gaat gewoon op zijn oude dag schooltjes en ziekenhuisjes bouwen die Guus Hiddink, is toch heerlijk man. Hij kan Makhachkala niet aanwijzen op de kaart maar daar gaat het nu effe niet om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |