En jij bent er voor de marokkaanse nootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Hanegem zegt steeds minder. Hij maakt echt alleen maar geluid.²
Nee hoor, El Ham is geblesseerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
De oplossing zit in kleedkamer 2.²
Nu Ajax niet meer presteert?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het meeloopvolk trekt rustig weg.
Het lijkt echt of 'ie aan het roeien isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Elusive het volgende:
Hij is vast weer aan het schilderen, daarom is hij zo relaxt
[ afbeelding ]
wat een meesterwerken maakt die man toch
Willy Vandersteen in zijn slechte tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:46 schreef Elusive het volgende:
Hij is vast weer aan het schilderen, daarom is hij zo relaxt
[ afbeelding ]
wat een meesterwerken maakt die man toch
Vergeleken met de wedstrijden tegen Utrecht ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef Specularium het volgende:
Gister zat er tijdens de rust nog een stijgende lijn in volgens Gijp.
Hij heeft al genoeg man!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Guus komt even vertellen dat hij een project in opbouw zit.. gewoon zakken vullen.
Anzi gaat dat heel erg leuk vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Hierro het volgende:
Zeg dan gewoon dat je voor het geld gaat
Ik dacht dat ie zei: Guus met 10 miljoen beltegoed!quote:
Zou iedereen doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Elusive het volgende:
als ik guussie was had ik die miljoenen ook gepakt
good for him![]()
Geef hem idd eens ongelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef Elusive het volgende:
als ik guussie was had ik die miljoenen ook gepakt
good for him![]()
voor de meesten moet het een grappig verhaal zijn anders is het niet leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon een voetbalverhaal. Daar draait het programma toch om?
Anzhi is wel helemaal zijn kloepquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
PetrovicDie schop je er toch na 1 dag uit.
Zou ook kunnen, ja...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie zei: Guus met 10 miljoen beltegoed!
Voor de thuiswedstrijden worden ze ingevlogen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alles gebeurd vanuit Moskou ? wtf
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is de laatste die hypocriet moet doen...
Nou.. hij zei toch dat 'ie het ordinair voor de poen deed..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is de laatste die hypocriet moet doen...
Guus Hiddink is nooit echt eerlijk geweest hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is de mens, nooit genoeg geld.. altijd meer willen, maar ben dan eerlijk.. rot op met je kut verhaaltjes.
Ik heb het niet direct over Guus, gewoon in het algemeen, spelers ook zoals van Nistelrooi e.d. zeg gewoon dat je voor dat geld gaat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Guus Hiddink is nooit echt eerlijk geweest hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |