Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (85)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (80)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (75)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
Ezekieltfs - (H) - Goblin Priest (85)
Djenghis - (H) - Blood Elf Paladin (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Boring specquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:24 schreef TwyLight het volgende:
http://www.noxxic.com/pve/mage/arcane
alstublieft
Dat zeg ik dus, bootje speelt de verkeerde specquote:
zit in een instellng op moment en hier is geen internet in de kamer dus speel ik via 3Gquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Speel je wow, inclusief raids via 3G WTF.
Wat doe je nu dan? Skyrim?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Nog steeds geen behoefte om te spelen. Nog interessante dingen gekomen?
quote:We’ve just updated our Mists of Pandaria Talent Calculator to reflect many of the most recent changes and renovations currently being made to the next expansion of World of Warcraft.
We’d like to discuss these and other changes to talents and specializations in this thread. Here are a couple of thoughts to start with:
• For shaman and hunters, we still have a ways to go with the revamp of talents, and this latest calculator doesn’t have some of the changes that we’re currently working on.
• If you don’t see a favorite spell in the talent list, there is a good chance it is something you get automatically for choosing a particular spec. For example, all Fury warriors learn Raging Blow without having to choose it as a talent. All Discipline priests know Divine Aegis. Chances were almost certain that you were going to choose those anyway so we just gave them to you.
• If you don’t see a favorite spell or mechanic as a class ability, spec ability or talent, then there is a good chance it is becoming a glyph. Examples include Atonement (priest), Gag Order (Warrior), Rude Interruption (Warrior), and the Acts of Sacrifice Cleanse component (Paladin).
Feel free to have a look at the updated calculator, and then discuss it there!
IMBA!quote:Ascendance
5% base mana, instant cast, 3 minute cooldown
The Shaman surrenders his physical form to the power of the elements, transforming into a being of raw elemental energy for 15 seconds.
• Elemental: While in the form of a Flame Ascendant, Lava Burst has no cooldown and Chain Lightning is empowered to become Lava Beam.
• Enhancement: While in the form of an Air Ascendant, auto-attacks and Stormstrike deal pure nature damage and have a 30 yard range.
• Restoration: While in the form of a water Ascendant, all healing done is duplicated and distributed evenly among nearby allies.
Ik heb er nog niet naar gekeken eigenlijk, maar zolang ghostcrawler actief is bij blizzard, weet ik gewoon bijna zeker dat warrior weer van die ruk-dingetjes krijgt die je maar 1x in de 20 jaar gebruiktquote:Op donderdag 16 februari 2012 02:53 schreef TwyLight het volgende:
Check deze nieuwe level 87 Shaman spell:
[..]
IMBA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat die gast...
gokje: ivm alleen nog maar base manapool voor alle manaclasses en een verschil te maken tussen prot/ret en holy?quote:
Die wil ik ook nogquote:Op donderdag 16 februari 2012 09:03 schreef Blistering het volgende:
Niet om te fucken ofzo, maar wéér een Toxic Wasteling vandaag I kid you not
Behalve voor Enhancement natuurlijk weer ^^quote:Op donderdag 16 februari 2012 02:53 schreef TwyLight het volgende:
Check deze nieuwe level 87 Shaman spell:
[..]
IMBA!
Volgens mij gaat Intellect geen mana meer geven. Zoiets had ik gehoord, maar dat kan ik ook verkeerd gehoord hebbenquote:
Ja, lees het net... Is dat uberhaupt fatsoenlijk haalbaar?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:53 schreef Silmarwen het volgende:
Tot zaterdag. Wordt een fikse grind als je die nog wil.
Er waren mensen die op dag 1 de mount hadden....quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, lees het net... Is dat uberhaupt fatsoenlijk haalbaar?
Binnen 3 uur heb je er 1quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Er waren mensen die op dag 1 de mount hadden....
Hoe? Kan je dat ff simpel uitleggen? Waar moet ik grinden?quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Binnen 3 uur heb je er 1
Je moet naar de dungeon Throne of the Tides gaan, op normal.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:00 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe? Kan je dat ff simpel uitleggen? Waar moet ik grinden?
Arcane mage, Ilvl 366quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:03 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Naar throne of tides normal. Kill Lady'Nazjar, Ga terug naar beneden (skip 2de boss), Linker gang in en de eerste 2 sentry's doodmaken. Daarna al die kleine dingen doodmaken. KILL NIET de laatste 2 sentry's.
Welke class+spec+ilevel heb je?
Dan moet je even een vriend vragen om je te helpen de baas te doden. Ik zou wel fire spec gaan voor de aoequote:
Scheelt dat echt zoveel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die Hall of Lightning heb ik ook even gedaan. Wat is dat traag in vergelijking :"D
Ja ok, maar ff hulp vinden van iemand die me healt is niet zo gemakkelijk.. Dus toen ik iemand aansprak, zei die dat dit best makkelijk was..quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Zeg het toch niet voor niks :c
Als ik zo thuis ben kan ik je misschien wel even helpen die baas te killen
Ik heb net een guildy (pally) gevonden die nu ff helpt. Zit op 73 tokens atm. Hoe laat ben je thuis SKN?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die boss kan ik soloen in tank spec. Heals kan ik je wel geven als je nodig hebt. Die damage van die mobs die je moet doden van de charms doen nauwelijks damage.
10 charms worden 1 bracelet. 1 bracelet = 1 token.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:43 schreef Arquero het volgende:
Hoe zit dat dan met het inleveren van die tokens? Dat zijn toch geen repeatable quests?
Daily in alle 4 de hoofdsteden plus nog 1 daily die je in uldum doet en 1 random,zijn al 30 tokens op 1 dag. Eventboss dropt random tokens (ong 6-10)quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:43 schreef Arquero het volgende:
Hoe zit dat dan met het inleveren van die tokens? Dat zijn toch geen repeatable quests?
Dit is de supersnelle manierquote:
die 3 uur red ik niet...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is de supersnelle manier
Probeer maar eens in icecrown oid mobs te doden
Moete klappe? Kom over een uur naar de boomhut.quote:
Ahh beterschap dan maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga zo lekker film kijken in bed ofzo. Ben zo ziek als een hond
Ach joh, gewoon die love rocket proberen! Die vliegt welquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, de mount is binnen.
Beetje jammer dat 'ie niet vliegt
Begin is met hit capped the zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef cherrycoke het volgende:
willen jullie kijken of ik me reforge en spec goed is
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simple
http://db.mmo-champion.com/i/77122/robes-of-searing-shadow/ daar wou ik deze chest met valor points voor aanschavenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Begin is met hit capped the zijn
Die hoef ik niet, heb er toch meer dan jijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Naja, het is met mijn vrijwilligerswerk. Als begeleider een week met een groep kids op wintersport (12 tot 18 jaar, met ADHD en andere gedragsproblemen)!
En zoveel gold heb ik niet!En van mijn pet verzameling blijf je ook af!
![]()
Mjah ben blij dat ik weer in een guild zit en na 1 raid en een LFR m'n wekelijkse cap alweer bereikt is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:55 schreef cherrycoke het volgende:
valor points farmen in randoms
saaaaaaaaaaaai
zou wel tof zijn om je te horen schreeuwenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil zo verder met Amnesia, maar wil wel iemand hebben waartegen ik kan praten tegelijkertijd!(Ik weet het, ben zwak!
) Die gast is alleen ff AFK op dit moment!
Ik mis WoW voorlopig ook nog niet echt. Mis meer de mensen waar ik nu niet tegen kan kletsen!![]()
Sissyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Daarom wil ik ook graag iemand online hebben waartegen ik kan praten!
Anders poep ik in mijn broek bij dat spel! (Naja, ook wel overdreven, maar je schrikt je toch rot op veel momenten!)
Klinkt als een spel voor mij!!!! Ben gek op horrorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Daarom wil ik ook graag iemand online hebben waartegen ik kan praten!
Anders poep ik in mijn broek bij dat spel! (Naja, ook wel overdreven, maar je schrikt je toch rot op veel momenten!)
Hoe krijg je die drake?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef Blistering het volgende:
Yay, Stonecore mount!~15 runs ofzo, dus nog best snel ook.
2de boss killen in Stonecore. Ik deed 'm op normal omdat dat goed te soloen is.quote:
ik had die al op lvl 81quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef Blistering het volgende:
Yay, Stonecore mount!~15 runs ofzo, dus nog best snel ook.
mja id idd best kut, heb aantal jaar geraid en wil nu niet zoveel tijd meer aan WoW besteden maar randoms zijn idd dodelijk saaiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ben blij dat ik weer in een guild zit en na 1 raid en een LFR m'n wekelijkse cap alweer bereikt is.
Anders dan bij de troll heroics in 4.1 en 4.2, vind ik de 3 nieuwe heroics saaier dan de 'normale' heroics. Te veel gelul door NPC's.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
mja id idd best kut, heb aantal jaar geraid en wil nu niet zoveel tijd meer aan WoW besteden maar randoms zijn idd dodelijk saai
met mensen gaan die lager dan ilvl 353 hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Die 3 nieuwe heroics is trouwens ook een reden dat ik Random Cata Heroic kies en geen Random HoT Random (en nog steeds kom ik te vaak in HoT heroics terecht, was er maar een manier om die nieuwe heroics te excluden).
maar dan moet ik trade channel gaan spammen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
met mensen gaan die lager dan ilvl 353 hebben
Ze zouden inderdaad als voorwaarde moeten stellen dat je de gear ook daadwerkelijk aan kan. Alleen echt equipped gaat te ver, want dan trekken mensen gewoon verkeerde dingen aan, en verwisselen ze weer als ze eenmaal in de instance zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef TwyLight het volgende:
Ze moeten gewoon een onderscheid maken tussen equipped itemlevel en je gemiddelde itemlevel. Met het itemlevel dat nodig is om voor de dungeon te queuen moet je het namelijk makkelijk aankunnen, maar als je dat alleen bereikt hebt door items met een hoog itemlevel in je bags die je niet eens aan hebt, ja dan wordt het een ander verhaal.
Valt wel mee eigenlijkquote:
tja je kan ook gewoon pvp gear aan trekken om je i-level omhoog te krikken. of het in je bags laten zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:44 schreef Wolve000 het volgende:
In dat geval is het denk ik lastig in te bouwen. Of ze moeten bij gear eindelijk eens zetten voor welke rollen die geschikt is. Zou bij LFR ook nog wel ietsje nauwkeuriger ingesteld mogen worden.
sinds de dungeon finder in WOTLK , is het sociaal achteruit gegaan in wowquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op mijn nieuwe server: kom, laat ik mijn alts eens in een ander guild doen dan mijn main, misschien leer ik wel meer leuke mensen kennen! Goed plan, huh?
Nou...
Heb al in 5 guilds gezeten en nergens zeggen mensen ietsIk heb guildmensen gewhisperd: geen antwoord. Ik heb dingen in guildchat gezegd. Langste antwoorden waren 'lol' of 'hehehe'. Is wow niet sociaal meer of zo?
Maar dat waren guilds op uitnodiging, dus misschien moest ik zelf op onderzoek uit. De Guild Finder!
Die is op Frostmane vooral heel erg lang. En je kan niets echt selekteren, want ze hebben toch bijna allemaal alles aangevinkt in het selectiemenu. Nadat ik die lijst had doorgenomen kreeg ik krasneigingen
80% kan niet spellen.
90% is 'newly formed' maar god weet hoe lang ze al in die lijst staan.
80% gaat 'soon' beginnen met raiden, alhoewel ze volgens de lijst tussen de 1 en 5 members hebben.
Dan nog de lachwekkende teksten als 'raiding 3 nights a week and 1 rbg a day'. Guildlevel 1, aantal members 1.
Of ook zo mooi 'expecting to be the best raidingguild on the server as soon as we start to raid!' Members: uiteraard 1.
Slechts 1 (één) guild trok mijn aandacht. /who guildnaam. Aantal members online: 0
Maar het levert gold op voor de GMquote:Op zondag 19 februari 2012 00:10 schreef TwyLight het volgende:
Mja merk het bij mij in de guild ook. Toen ik hier in kwam waren er nog maar iets van 50 members inclusief alts, en kende eigenlijk iedereen elkaar in de guild etc en er werd veel gepraat in guildchat. Maar nu sinds 1.5 maand is er een "recruiter" en die invite eigelijk jan en alleman met wat rating en zitten er ineens zowat 300 mensen in de guild.
Gevolg: Niemand kent elkaar meer, bijna geen chat meer in de guild en niemand doet haast meer wat samen. De guild is dan nu misschien wel de "beste" pvp guild op de server wb goede pvp'ers maar de guild zelf is niet veel meer aan.
Nee dat is het niet, niemand gebruikt eigenlijk gold uit de guildbank behalve 1 officer die altijd guild repair gebruikt omdat hij altijd blut isquote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het levert gold op voor de GM
Eén van mijn criteria is dan ook: geen guild met teveel members. Want daar wordt het enorm asociaal van juistEn er zijn toch veel guilds met meer dan 900 members op Frostmane
Wat is dan in godsnaam het voordeel van veel members? Want slim is dat niet. Ik neem aan dat jullie al lang en breed level 25 zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef TwyLight het volgende:
Nee dat is het niet, niemand gebruikt eigenlijk gold uit de guildbank behalve 1 officer die altijd guild repair gebruikt omdat hij altijd blut is
Nu zijn geen van mijn alts op BB guildless, maar ik kan je zo ook al vertellen dat het op mijn realm enorm lang moet zijn. Iedereen wilt per se zijn eigen guild hebben lijkt het wel (minstens 1 per dag heb ik soms het idee) voor wat voor reden dan ook. De oudere, goede guilds sterven dan ook om deze reden uit helaas, inclusief waar ik in zit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Die is op Frostmane vooral heel erg lang.
Als je in Elwynn Forest rondhobbelt krijg je continue guildinvites met de tekst 'We are a newly started guild and we like you to blah blah'. Allemaal nieuw nieuw nieuwquote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef Tijntje83 het volgende:
Nu zijn geen van mijn alts op BB guildless, maar ik kan je zo ook al vertellen dat het op mijn realm enorm lang moet zijn. Iedereen wilt per se zijn eigen guild hebben lijkt het wel (minstens 1 per dag heb ik soms het idee) voor wat voor reden dan ook. De oudere, goede guilds sterven dan ook om deze reden uit helaas, inclusief waar ik in zit.
Is dat ook op andere realms zo?
zal ff kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Iemand enig inzicht in hoeveel gold er binnen komt in een groot levelingguild? (groot is 700+ members). Want ik heb vaak het gevoel dat het daarom te doen is! Ik joinde vandaag een guild om even te bekijken waar de gmotd '10 gold for every new member you recruit!' was
per week ,maar wat ik zeg niet veel active players... zal woensdag ff kijken in deze guild met 746 membersquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef Isabeau het volgende:
1500 gold per wat is dat dan? In totaal? Dat is niet veel.
Ik heb een paar heroic bosses in DS gedaan (altrun), is dat 'high end'?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:47 schreef Xetran het volgende:
Speelt iemand hier dit nog high-end eigenlijk?
Nee dus, niets meer gehadquote:Op zondag 19 februari 2012 02:06 schreef Maureentje het volgende:
isa ik had je een dm gestuurdWeet niet hoe dat werkt ,maar is die aangekomen ?
Je hebt de priest met de shaman verkeerd om gezet.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:28 schreef TwyLight het volgende:
Qua OPness dit rijtje, maar "de beste healer" hangt natuurlijk af van de situatie en speler. In een RMP hoef je die priest niet te vervangen met een shaman bijvoorbeeld, dat is crap.
#1 resto shaman
#2 holy paladin
#3 discipline priest
elaborate?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:51 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Je hebt de priest met de shaman verkeerd om gezet.
Overigens, RMP?
quote:1) No items equipped other than White or Gray items.
2) No heirlooms
3) No talent points - no specialization - you may train class abilities
4) No professions, primary or secondary, other than First Aid.
5) No food or water above vendor-quality white items.
6) No groups- no BG's, no instances, no raids, no quest groups. No guilds.
7) No enchants, scrolls, potions/elixirs, or glyphs.
8) No outside financial or equipment assistance (no gold or bags from other toons)
9) THE BIG ONE - if you die, ever, you delete that toon and start over at lvl 1 Any takers? If you're doing it, post on that character and we will track your progress.
Hopelijk z'n char, en niet hijzelf? Anders is 't inderdaad wel heul zwaar, die challenge.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Nog 1 linkje dan! http://wowironman.com/region/eu
Knap hoor, level 61(de level 63 is vannacht overleden, RIP)
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:37 schreef twi het volgende:
[..]
Hopelijk z'n char, en niet hijzelf? Anders is 't inderdaad wel heul zwaar, die challenge.
Je mag er eentje van de drie hoofdsteden (dus SW of IF of Darnassus). En daarnaast mag je ook die van Dalaran nog doen. Ik weet overigens niet of er nog andere te vinden waren ergens. Dus zo kan je er op een dag twee doen. Zelfde geldt overigens voor fishing.quote:Op zondag 19 februari 2012 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
Die cooking dailies.. Is dat er 1 per faction per dag? Of 1 per hoofdstad per dag?
in Shattrath City zit er ook nog 1quote:Op zondag 19 februari 2012 11:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je mag er eentje van de drie hoofdsteden (dus SW of IF of Darnassus). En daarnaast mag je ook die van Dalaran nog doen. Ik weet overigens niet of er nog andere te vinden waren ergens. Dus zo kan je er op een dag twee doen. Zelfde geldt overigens voor fishing.
Ik zie erg veel hunters. Is wellicht ook veiliger, zit je zelf minder in het gevecht, heb je eerst je pet nog! Als warlock heb je een beetje hetzelfde natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:06 schreef Evertjan het volgende:
wat zou de beste class wezen voor die Ironman wedstrijd? Ik denk toch een NE druid.
Ik wel. Houdt het spannend, toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:32 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zou dit iig niet als rogue willen doen....
63 was dus de hoogste tot nu toe.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef TwyLight het volgende:
Veel hoger dan 61 gaat hij niet komen denk ik, outland is best pittig vergeleken met 1-60
Al iets gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:28 schreef TwyLight het volgende:
Heb m'n ¤20,- voor die Aspects mount maar teruggevraagd. Kan er niet langer dan 10 sec. mee vliegen zonder duizelig te worden
Oh, ja. Toen ik dat postte eigenlijk alquote:
quote:Greetings,
Thank you for contacting us.
We have now registered a refund request for an amount of 20.00 EUR, and are proceeding with the necessary checks and verifications.
You will be contacted by email as soon as possible. Please note that the estimated time to process a refund varies from one to six weeks.
If after this time, you have further concerns regarding your refund or any other queries, please do not hesitate to contact us again for an update
We thank you for your patience in this matter.
The mount will be removed from your account soon.
If you have any further questions or concerns, please do not hesitate in contacting us again.
Cool, zet hem eff aan op de achtergrond.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Als jullie arena interessant vinden:
http://nl.twitch.tv/naoinv
curse/arenajunkies/nao tournament
Nu komen de vette matches (later vanavond/vannacht finale)
Je mag grinden of questen, moet je zelf weten. Je mag alleen geen dungeons, parties of battlegrounds doen. Alhoewel dat laatste wel een enorme uitdaging zou zijn om dan in leven te blijvenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:44 schreef Evertjan het volgende:
mag je ook gewoon simpel weg grinden of moet je ook echt questen?
Er zijn wel vaker dingen erg onlogisch daarquote:Op maandag 20 februari 2012 00:09 schreef TwyLight het volgende:
Ben nu de PTR aan het downloaden, maar dat is echt stom gedaan. ipv alles van m'n normale install te kopieren en dan de PTR patches toepassen gaat hij de hele game opnieuw downloaden
Kunnen die gasten niet ook een normal guild opzettenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Asschen_sukar, als je meedoet ook gewoon naar Earthen Ring komen! Ik zit aan Horde kant. Sinds jaren niet meer in zo'n leuk guild gezeten. Er wordt constant gekletst, vragen gesteld, grapjes gemaakt, mensen toegejuichd etc etc.
Neuh, het blijft dus een level 1 guild, want perks zijn verbotenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kunnen die gasten niet ook een normal guild opzetten![]()
Als ik mee ga doen, kom ik zeker die kant op. Nu eerst wat slaap inhalen.
mijn limiet is maar 50GB per maand dus 20GB is niet niks vooral dat bittorrent gedoe van blizzard is echt traag.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef TwyLight het volgende:
Gelukkig is het spel maar 20GB groot
quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest vandaag overigens lachen toen iemand zomaar uithet niets opmerkte: omfg, Deathwing can kill us anytime anywhere!
Dan lig je er dus gewoon uit bij de Ironman Challenge
Bij verkleuren van de lucht heel snel de netwerkkabel eruit rukken?
Dat heb ik dus ook al gehad naar Uldum jaquote:Op maandag 20 februari 2012 00:36 schreef TwyLight het volgende:
haha dat is echt kut ja, al een paar keer gehad dat ik een portal nam naar Uldum & Blasted Lands? (waar dark portal is) dat ik instant dood ben nadat ik uit het loadingscreen kwam
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Nee, hij moet alles via 3G doen
idem, maar ik ben 'gewoon' een 2e hunter begonnen. level 45 nu.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:05 schreef TwyLight het volgende:
Verveelde me, dus maar de ironman challenge gedaanlevel 11 paladin nu [ afbeelding ]
de klasses die me niet liggen (warrior, rogue, druid, mage, lock) komen doorgaans de 30 amper voorbijquote:Op maandag 20 februari 2012 09:47 schreef Blistering het volgende:
Hunter
Ik bedenk me net dat ik in die 7/8 jaar WoW nog nooit een warlock boven de level 60 heb gehad. Mis ik veel?
hoe doen ze dat met de guild dat die niet naar lvl 2 gaat?quote:Op maandag 20 februari 2012 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoe raad je dat zoTussen al die honderden mensen!
Ik heb de mijne ook weer opgepakt, level 53 wastie nogquote:Op maandag 20 februari 2012 12:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ben nu een warlock aan het levelen best tof. Zelf nog nooit een hunter boven level 15 gehad
Ik zit op 49quote:Op maandag 20 februari 2012 13:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook weer opgepakt, level 53 wastie nog
gaat ook rap zat zonder.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:39 schreef Blistering het volgende:
Ik weet gelijk weer hoe kut levellen zonder heirlooms is
Gm heeft het aangepastquote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe doen ze dat met de guild dat die niet naar lvl 2 gaat?
quote:
Helemaal mee eens, ik vind die shoulders + head ook geweldig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:58 schreef KataStrofe het volgende:
Gaaf!! Goeie combi bij mekaar![]()
Ik rock gewoon deze; ik ben een van de weinigen die T13 voor Shammies wel mooi vindt geloof ik XD
http://eu.battle.net/wow/(...)/Bijgoochem/advanced
Ik heb een gamingbankquote:
Haha, daar heb je mijn 80 warrior nog (Sapporo). Moet hem eigenlijk eens loggen voor de grap. Heb ik toen nog met wat heirlooms en gold getransferedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef Junglebeast het volgende:
Wie kent deze guild nog?
[ afbeelding ]
GZ!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:35 schreef GI het volgende:
Gisteren eindelijk Spine down op 'eigen kracht' met de guild. Zou eens tijd worden!
ahwww das minder..quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef Tijntje83 het volgende:
He, verdorie. Ben bang dat de guild waar ik al meer dan 3 jaar in zit gaat ophouden te bestaan. Voelt erg kut aan, veel meegemaakt.
Oh, dat is zeker kut zeg. Ik hoop dat je een leuk ander guild vindt, misschien samen met een paar vrienden uit het huidige guild?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef Tijntje83 het volgende:
He, verdorie. Ben bang dat de guild waar ik al meer dan 3 jaar in zit gaat ophouden te bestaan. Voelt erg kut aan, veel meegemaakt.
Vertel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:33 schreef Tijntje83 het volgende:
En dan te bedenken dat het eigenlijk allemaal mijn schuld is voor iets wat ik een half jaar geleden heb gedaan (en bijna niemand weet dat).Dat maakt het nog kutter.
quote:
Lijkt mij wel interessant om te horen hoe je een guild om zeep kan helpen zonder dat dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef Tijntje83 het volgende:
Dit is GAM en niet R&P.Bovendien erg lang en complex verhaal.
Nu maak je me helemaal nieuwsgierig! Hoe kan iets nu zo serieus zijn in wow? Of onderschat ik dat soort dingen enorm.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:59 schreef Tijntje83 het volgende:
Meen je dat nou serieus, Isabeau?Heb in ieder geval het idee dat het een heel wat serieuzer is dan je zelf denkt.
Ik loop al 6 maanden dagelijks rond met een enorm schuldgevoel van hier tot Tokio en dan nog eens 10 keer de wereld om vanwege wat er gebeurd is. WoW is een game, maar er zijn ook genoeg sociale aspecten in het spel. Maar ja, als ik het zo lees, dan onderschat je het wel. Als ik het hier post, is dat niet de juiste plaats hiervoor, op R&P heeft waarschijnlijk bijna niemand een idee waar ik het over heb mbt WoW.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maak je me helemaal nieuwsgierig! Hoe kan iets nu zo serieus zijn in wow? Of onderschat ik dat soort dingen enorm.
Begin er niet over, of vertel het gewoon. Een beetje om de hete brei heendraaien schiet niemand wat mee op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:25 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Ik loop al 6 maanden dagelijks rond met een enorm schuldgevoel van hier tot Tokio en dan nog eens 10 keer de wereld om vanwege wat er gebeurd is. WoW is een game, maar er zijn ook genoeg sociale aspecten in het spel. Maar ja, als ik het zo lees, dan onderschat je het wel. Als ik het hier post, is dat niet de juiste plaats hiervoor, op R&P heeft waarschijnlijk bijna niemand een idee waar ik het over heb mbt WoW.
Ja, zeg dan ff in het kort 'ik heb de vriendin van onze GM versiert en nu is ze bij hem weggelopen en gaat hij met wow stoppen, maar eerst het guild disbanden'. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef GI het volgende:
Begin er niet over, of vertel het gewoon. Een beetje om de hete brei heendraaien schiet niemand wat mee op.
quote:"Did you do anything fun yesterday Kenneth?" I decided not to gladly tell her that I finally downed Spine but didn't bother with madness.
Wow is so misunderstood
Dit dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef GI het volgende:
[..]
Begin er niet over, of vertel het gewoon. Een beetje om de hete brei heendraaien schiet niemand wat mee op.
Ik denk dat ik dan eerder uit de guild gekicked zou worden dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zeg dan ff in het kort 'ik heb de vriendin van onze GM versiert en nu is ze bij hem weggelopen en gaat hij met wow stoppen, maar eerst het guild disbanden'. Hoe moeilijk kan het zijn?
Nee, niet het spel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Zo, jij neemt wow idd wel erg serieus, TijntjeJij maakt het real life drama!
Ik dacht al dat er een verliefdheid/vrouw in het spel was
Ik denk ook dat dat geen ruk met hem te maken heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef GI het volgende:
Dat die guild omvalt heeft dus echt compleet geen ruk met jou te maken.
Maar ik zou vooral nog een keer naar zweden gaan om in een auto te slapen, daar wordt je vast beter van
Dan ben ik gelukkig niet de enige die daar de rillingen van krijgt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat geen ruk met hem te maken heeft.
En ik vind het nogal stalkerig overkomen om naar Zweden te gaan en dan in de auto te overnachten in de hoop haar te spreken.
Hey, ik woon samen met die real life shitquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:54 schreef Blistering het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je zo diep in zulke real life shit terecht komt n.a.v. een spelletje.
Het was een samenvatting. Het is te veel om te typen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat geen ruk met hem te maken heeft.
En ik vind het nogal stalkerig overkomen om naar Zweden te gaan en dan in de auto te overnachten in de hoop haar te spreken.
Om iets te checken zodat ik haar eventueel niet nog meer de problemen in zou helpen. Heb je het selectief gelezen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Stalkers zien zichzelf dan ook nooit als stalkers![]()
Maar dat is wat ik uit jouw samenvatting haal. Zij kiest voor haar huwelijk en wil niet met je praten, maar jij gaat in de auto daarheen om met haar te kunnen spreken.
Ik vind het altijd een beetje apart worden als mensen gaan spreken over een relatie terwijl ze elkaar nog nooit irl gezien hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:55 schreef Blistering het volgende:
Hey, verschil moet er wezen. Maar daarom snap ik het nog altijd niet
Daar begrijp ik dan ook helemaal niets van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik vind het altijd een beetje apart worden als mensen gaan spreken over een relatie terwijl ze elkaar nog nooit irl gezien hebben.
Dat! En ik heb best wat afgescharreld online verderquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dan ook helemaal niets van.
Yea right...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:07 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Om iets te checken zodat ik haar eventueel niet nog meer de problemen in zou helpen. Heb je het selectief gelezen?
Yeah right.quote:Overigens ging ik daar ook overigens heen voor wat anders, maar dat is niet relevant.
Yeah right!quote:Edit: ik vond het trouwens altijd prima als ze uiteindelijk voor haar huwelijk koos.
Het is maar goed dat je precies weet hoe ik in elkaar steek en hoe ik daar precies over dacht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:38 schreef GI het volgende:
[..]
Yea right...
[..]
Yeah right.
[..]
Yeah right!
Helemaal niet, maar ik geloof er echt helemaal geen ene donder van. Maar dat is voor de rest helemaal niet im frage op het moment. Met wat je WEL verteld hebt kan je iig met zekerheid ziggen dat het voor de guild helemaal niks uithaalt wat je gedaan hebt. Daar valt het echt niet van om.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:45 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je precies weet hoe ik in elkaar steek en hoe ik daar precies over dacht.
Oh wacht..
iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Maureentje het volgende:
Heeft ie zijn post alweer gedelete ?![]()
Iemand ff samenvatting?
Tijnje kreeg in zijn guild een "relatie" met een getrouwde vrouw uit Zweden met kinderen. Is hier eenmalig geweest. Tijnje daarheen, zus van vrouw kreeg ongeluk. Tijnje weekje in de auto doorgebracht, af en toe sms'end. Manlief vertrouwde het niet, controleerde telefoon, bla bla bla. uiteindelijk koos vrouw uit Zweden toch voor man en kind.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Maureentje het volgende:
Heeft ie zijn post alweer gedelete ?![]()
Iemand ff samenvatting?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tijnje kreeg in zijn guild een "relatie" met een getrouwde vrouw uit Zweden met kinderen. Is hier eenmalig geweest. Tijnje daarheen, zus van vrouw kreeg ongeluk. Tijnje weekje in de auto doorgebracht, af en toe sms'end. Manlief vertrouwde het niet, controleerde telefoon, bla bla bla. uiteindelijk koos vrouw uit Zweden toch voor man en kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |