2de boss killen in Stonecore. Ik deed 'm op normal omdat dat goed te soloen is.quote:
ik had die al op lvl 81quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef Blistering het volgende:
Yay, Stonecore mount!~15 runs ofzo, dus nog best snel ook.
mja id idd best kut, heb aantal jaar geraid en wil nu niet zoveel tijd meer aan WoW besteden maar randoms zijn idd dodelijk saaiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ben blij dat ik weer in een guild zit en na 1 raid en een LFR m'n wekelijkse cap alweer bereikt is.
Anders dan bij de troll heroics in 4.1 en 4.2, vind ik de 3 nieuwe heroics saaier dan de 'normale' heroics. Te veel gelul door NPC's.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
mja id idd best kut, heb aantal jaar geraid en wil nu niet zoveel tijd meer aan WoW besteden maar randoms zijn idd dodelijk saai
met mensen gaan die lager dan ilvl 353 hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Die 3 nieuwe heroics is trouwens ook een reden dat ik Random Cata Heroic kies en geen Random HoT Random (en nog steeds kom ik te vaak in HoT heroics terecht, was er maar een manier om die nieuwe heroics te excluden).
maar dan moet ik trade channel gaan spammen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
met mensen gaan die lager dan ilvl 353 hebben
Ze zouden inderdaad als voorwaarde moeten stellen dat je de gear ook daadwerkelijk aan kan. Alleen echt equipped gaat te ver, want dan trekken mensen gewoon verkeerde dingen aan, en verwisselen ze weer als ze eenmaal in de instance zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef TwyLight het volgende:
Ze moeten gewoon een onderscheid maken tussen equipped itemlevel en je gemiddelde itemlevel. Met het itemlevel dat nodig is om voor de dungeon te queuen moet je het namelijk makkelijk aankunnen, maar als je dat alleen bereikt hebt door items met een hoog itemlevel in je bags die je niet eens aan hebt, ja dan wordt het een ander verhaal.
Valt wel mee eigenlijkquote:
tja je kan ook gewoon pvp gear aan trekken om je i-level omhoog te krikken. of het in je bags laten zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:44 schreef Wolve000 het volgende:
In dat geval is het denk ik lastig in te bouwen. Of ze moeten bij gear eindelijk eens zetten voor welke rollen die geschikt is. Zou bij LFR ook nog wel ietsje nauwkeuriger ingesteld mogen worden.
sinds de dungeon finder in WOTLK , is het sociaal achteruit gegaan in wowquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op mijn nieuwe server: kom, laat ik mijn alts eens in een ander guild doen dan mijn main, misschien leer ik wel meer leuke mensen kennen! Goed plan, huh?
Nou...
Heb al in 5 guilds gezeten en nergens zeggen mensen ietsIk heb guildmensen gewhisperd: geen antwoord. Ik heb dingen in guildchat gezegd. Langste antwoorden waren 'lol' of 'hehehe'. Is wow niet sociaal meer of zo?
Maar dat waren guilds op uitnodiging, dus misschien moest ik zelf op onderzoek uit. De Guild Finder!
Die is op Frostmane vooral heel erg lang. En je kan niets echt selekteren, want ze hebben toch bijna allemaal alles aangevinkt in het selectiemenu. Nadat ik die lijst had doorgenomen kreeg ik krasneigingen
80% kan niet spellen.
90% is 'newly formed' maar god weet hoe lang ze al in die lijst staan.
80% gaat 'soon' beginnen met raiden, alhoewel ze volgens de lijst tussen de 1 en 5 members hebben.
Dan nog de lachwekkende teksten als 'raiding 3 nights a week and 1 rbg a day'. Guildlevel 1, aantal members 1.
Of ook zo mooi 'expecting to be the best raidingguild on the server as soon as we start to raid!' Members: uiteraard 1.
Slechts 1 (één) guild trok mijn aandacht. /who guildnaam. Aantal members online: 0
Maar het levert gold op voor de GMquote:Op zondag 19 februari 2012 00:10 schreef TwyLight het volgende:
Mja merk het bij mij in de guild ook. Toen ik hier in kwam waren er nog maar iets van 50 members inclusief alts, en kende eigenlijk iedereen elkaar in de guild etc en er werd veel gepraat in guildchat. Maar nu sinds 1.5 maand is er een "recruiter" en die invite eigelijk jan en alleman met wat rating en zitten er ineens zowat 300 mensen in de guild.
Gevolg: Niemand kent elkaar meer, bijna geen chat meer in de guild en niemand doet haast meer wat samen. De guild is dan nu misschien wel de "beste" pvp guild op de server wb goede pvp'ers maar de guild zelf is niet veel meer aan.
Nee dat is het niet, niemand gebruikt eigenlijk gold uit de guildbank behalve 1 officer die altijd guild repair gebruikt omdat hij altijd blut isquote:Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het levert gold op voor de GM
Eén van mijn criteria is dan ook: geen guild met teveel members. Want daar wordt het enorm asociaal van juistEn er zijn toch veel guilds met meer dan 900 members op Frostmane
Wat is dan in godsnaam het voordeel van veel members? Want slim is dat niet. Ik neem aan dat jullie al lang en breed level 25 zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef TwyLight het volgende:
Nee dat is het niet, niemand gebruikt eigenlijk gold uit de guildbank behalve 1 officer die altijd guild repair gebruikt omdat hij altijd blut is
Nu zijn geen van mijn alts op BB guildless, maar ik kan je zo ook al vertellen dat het op mijn realm enorm lang moet zijn. Iedereen wilt per se zijn eigen guild hebben lijkt het wel (minstens 1 per dag heb ik soms het idee) voor wat voor reden dan ook. De oudere, goede guilds sterven dan ook om deze reden uit helaas, inclusief waar ik in zit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Die is op Frostmane vooral heel erg lang.
Als je in Elwynn Forest rondhobbelt krijg je continue guildinvites met de tekst 'We are a newly started guild and we like you to blah blah'. Allemaal nieuw nieuw nieuwquote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef Tijntje83 het volgende:
Nu zijn geen van mijn alts op BB guildless, maar ik kan je zo ook al vertellen dat het op mijn realm enorm lang moet zijn. Iedereen wilt per se zijn eigen guild hebben lijkt het wel (minstens 1 per dag heb ik soms het idee) voor wat voor reden dan ook. De oudere, goede guilds sterven dan ook om deze reden uit helaas, inclusief waar ik in zit.
Is dat ook op andere realms zo?
zal ff kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Iemand enig inzicht in hoeveel gold er binnen komt in een groot levelingguild? (groot is 700+ members). Want ik heb vaak het gevoel dat het daarom te doen is! Ik joinde vandaag een guild om even te bekijken waar de gmotd '10 gold for every new member you recruit!' was
per week ,maar wat ik zeg niet veel active players... zal woensdag ff kijken in deze guild met 746 membersquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef Isabeau het volgende:
1500 gold per wat is dat dan? In totaal? Dat is niet veel.
Ik heb een paar heroic bosses in DS gedaan (altrun), is dat 'high end'?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:47 schreef Xetran het volgende:
Speelt iemand hier dit nog high-end eigenlijk?
Nee dus, niets meer gehadquote:Op zondag 19 februari 2012 02:06 schreef Maureentje het volgende:
isa ik had je een dm gestuurdWeet niet hoe dat werkt ,maar is die aangekomen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |