abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108100967
Yay, Stonecore mount! :) ~15 runs ofzo, dus nog best snel ook.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108101643
gz

mooie mount :Y
pi_108102067
Danku, ik vind het de mooiste stone drake denk ik. Gevolgd door Aeonaxx :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108103612
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef Blistering het volgende:
Hoe krijg je die drake? :)
Feyenoord Rotterdam
pi_108104889
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:37 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Hoe krijg je die drake? :)
2de boss killen in Stonecore. Ik deed 'm op normal omdat dat goed te soloen is.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 00:32:57 #106
194233 Friday12
Originele kloon
pi_108105768
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef Blistering het volgende:
ik had die al op lvl 81 *O*
pi_108106956
Iemand bekend met dat Rathrak Poisonous Mind (deathwing boss) bugged is ? Kreeg dit wapen van de week en zag later verschillende topics overal dat het ding mobs pulled van ver af en zelfs bosses,dit is al bekend sinds eind nov 2011. Net getest in Lost city en ja hoor,dus maar ticket gemaakt hoe t er mee staat. Erg laks van blizz dat het al zolang bekend is en dat het nog niet fixed is :') :(
Terug naar staff dus... }:|

Gm gesproken,ja is bekend en ze zijn er mee bezig.... :') al bijna 3 mnd,tis moeilijk zeker :')
Vraagt ie : kan ik nog wat voor je betekenen,dus ik zeg zo: een ander wapen wat wel werkt,zou fijn zijn :P Antwoord: je kan gewoon die dagger gebruiken,ik wens je een fijne dag.... 8)7

[ Bericht 31% gewijzigd door Maureentje op 18-02-2012 02:35:31 ]
pi_108112504
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 20:15 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah ben blij dat ik weer in een guild zit en na 1 raid en een LFR m'n wekelijkse cap alweer bereikt is.
mja id idd best kut, heb aantal jaar geraid en wil nu niet zoveel tijd meer aan WoW besteden maar randoms zijn idd dodelijk saai
pi_108112884
34k dps op zon'ozz :D. Die 4set bonus van ret paladin is zo chill. Alles 18% meer damage. 150k templars verdict en 88k seal of truth :"D
pi_108113041
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

mja id idd best kut, heb aantal jaar geraid en wil nu niet zoveel tijd meer aan WoW besteden maar randoms zijn idd dodelijk saai
Anders dan bij de troll heroics in 4.1 en 4.2, vind ik de 3 nieuwe heroics saaier dan de 'normale' heroics. Te veel gelul door NPC's.
pi_108113176
En het feit dat je er doorheen blaast.
pi_108113623
En dat inderdaad, nu is het dikke faceroll. Bij die troll heroics moest je tenminste nog af en toe wat CC gebruiken en duurde de gevechten ook wat langer. Jammer dat ze de heroics in MoP makkelijker gaan maken, ook al staat daar de Challenge Mode tegenover maar dat argument vind ik zelf niet op gaan tbh.

Die 3 nieuwe heroics is trouwens ook een reden dat ik Random Cata Heroic kies en geen Random HoT Random (en nog steeds kom ik te vaak in HoT heroics terecht, was er maar een manier om die nieuwe heroics te excluden).
pi_108113722
Ik moet echt sneller gaan levelen. Mijn rogue is nu pas level 43 al ben ik pas 2 of 3 weekenden echt bezig geweest daarmee. Het is dat ik het zonde vind om mijn paladin en warrior te transferen anders had ik het gedaan.

Zie al die toffe drakes en dan kan ik ze nog niet halen :D
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:40:33 #114
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_108114770
Pandaria warlock en shammy worden zooo vet :D Ik ben echt serieus aan het overwegen om weer te gaan spelen. Als de permaban die ik heb gekregen als gevolg van een hacker tenminste wordt opgeheven... afwachten maar.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 13:49:32 #115
160313 wickedweirdo
Dude.. Wait, what?
pi_108115033
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Die 3 nieuwe heroics is trouwens ook een reden dat ik Random Cata Heroic kies en geen Random HoT Random (en nog steeds kom ik te vaak in HoT heroics terecht, was er maar een manier om die nieuwe heroics te excluden).
met mensen gaan die lager dan ilvl 353 hebben :P

dacht altijd dat 't minimum itemlevel voor HoT's een stuk hoger lag lol :P
pi_108115300
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef wickedweirdo het volgende:

[..]

met mensen gaan die lager dan ilvl 353 hebben :P
maar dan moet ik trade channel gaan spammen. :')

Beter hadden ze de HoT heroics gescheiden moeten houden van de andere heroics.
pi_108118066
Ze moeten gewoon een onderscheid maken tussen equipped itemlevel en je gemiddelde itemlevel. Met het itemlevel dat nodig is om voor de dungeon te queuen moet je het namelijk makkelijk aankunnen, maar als je dat alleen bereikt hebt door items met een hoog itemlevel in je bags die je niet eens aan hebt, ja dan wordt het een ander verhaal.
pi_108119885
Laatste dag event boss: toxic wasteling O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 18 februari 2012 @ 17:43:07 #119
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108121610
Ik ga maar weer eens een poging wagen voor Loremaster :P moet nog 3 continenten en 1 cataclysm zone :>
pi_108122106
Bijna alles nog dus :')
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:42:06 #121
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_108123220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef TwyLight het volgende:
Ze moeten gewoon een onderscheid maken tussen equipped itemlevel en je gemiddelde itemlevel. Met het itemlevel dat nodig is om voor de dungeon te queuen moet je het namelijk makkelijk aankunnen, maar als je dat alleen bereikt hebt door items met een hoog itemlevel in je bags die je niet eens aan hebt, ja dan wordt het een ander verhaal.
Ze zouden inderdaad als voorwaarde moeten stellen dat je de gear ook daadwerkelijk aan kan. Alleen echt equipped gaat te ver, want dan trekken mensen gewoon verkeerde dingen aan, en verwisselen ze weer als ze eenmaal in de instance zitten.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_108123240
Dat is al een voorwaarde
pi_108123278
Op mijn rogue kon ik bijvoorbeeld raid finder in omdat ik twee 378 intellect trinkets in mijn bags had. Mijn echte trinkets waren echter 333 en 346.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 18:44:17 #124
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_108123286
In dat geval is het denk ik lastig in te bouwen. Of ze moeten bij gear eindelijk eens zetten voor welke rollen die geschikt is. Zou bij LFR ook nog wel ietsje nauwkeuriger ingesteld mogen worden.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zaterdag 18 februari 2012 @ 20:41:33 #125
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108127345
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:02 schreef TwyLight het volgende:
Bijna alles nog dus :')
Valt wel mee eigenlijk

3x een halve zone in outlands
2 zones in northrend
Half Kalimdor
en vash'jir

Moet te doen zijn
pi_108133483
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 18:44 schreef Wolve000 het volgende:
In dat geval is het denk ik lastig in te bouwen. Of ze moeten bij gear eindelijk eens zetten voor welke rollen die geschikt is. Zou bij LFR ook nog wel ietsje nauwkeuriger ingesteld mogen worden.
tja je kan ook gewoon pvp gear aan trekken om je i-level omhoog te krikken. of het in je bags laten zitten.

ook erg slecht imho.
al maak ik er ook misbuik van als ik een nieuwe char level :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_108134041
Ik dacht op mijn nieuwe server: kom, laat ik mijn alts eens in een ander guild doen dan mijn main, misschien leer ik wel meer leuke mensen kennen! Goed plan, huh?

Nou...

Heb al in 5 guilds gezeten en nergens zeggen mensen iets :+ Ik heb guildmensen gewhisperd: geen antwoord. Ik heb dingen in guildchat gezegd. Langste antwoorden waren 'lol' of 'hehehe'. Is wow niet sociaal meer of zo?

Maar dat waren guilds op uitnodiging, dus misschien moest ik zelf op onderzoek uit. De Guild Finder!
Die is op Frostmane vooral heel erg lang. En je kan niets echt selekteren, want ze hebben toch bijna allemaal alles aangevinkt in het selectiemenu. Nadat ik die lijst had doorgenomen kreeg ik krasneigingen :')

80% kan niet spellen.
90% is 'newly formed' maar god weet hoe lang ze al in die lijst staan.
80% gaat 'soon' beginnen met raiden, alhoewel ze volgens de lijst tussen de 1 en 5 members hebben.
Dan nog de lachwekkende teksten als 'raiding 3 nights a week and 1 rbg a day'. Guildlevel 1, aantal members 1.
Of ook zo mooi 'expecting to be the best raidingguild on the server as soon as we start to raid!' Members: uiteraard 1.

Slechts 1 (één) guild trok mijn aandacht. /who guildnaam. Aantal members online: 0

:'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108134968
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht op mijn nieuwe server: kom, laat ik mijn alts eens in een ander guild doen dan mijn main, misschien leer ik wel meer leuke mensen kennen! Goed plan, huh?

Nou...

Heb al in 5 guilds gezeten en nergens zeggen mensen iets :+ Ik heb guildmensen gewhisperd: geen antwoord. Ik heb dingen in guildchat gezegd. Langste antwoorden waren 'lol' of 'hehehe'. Is wow niet sociaal meer of zo?

Maar dat waren guilds op uitnodiging, dus misschien moest ik zelf op onderzoek uit. De Guild Finder!
Die is op Frostmane vooral heel erg lang. En je kan niets echt selekteren, want ze hebben toch bijna allemaal alles aangevinkt in het selectiemenu. Nadat ik die lijst had doorgenomen kreeg ik krasneigingen :')

80% kan niet spellen.
90% is 'newly formed' maar god weet hoe lang ze al in die lijst staan.
80% gaat 'soon' beginnen met raiden, alhoewel ze volgens de lijst tussen de 1 en 5 members hebben.
Dan nog de lachwekkende teksten als 'raiding 3 nights a week and 1 rbg a day'. Guildlevel 1, aantal members 1.
Of ook zo mooi 'expecting to be the best raidingguild on the server as soon as we start to raid!' Members: uiteraard 1.

Slechts 1 (één) guild trok mijn aandacht. /who guildnaam. Aantal members online: 0

:'(
sinds de dungeon finder in WOTLK , is het sociaal achteruit gegaan in wow ;(
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_108135240
Mijn allereerste guild (social) was zo leuk O+ Veel lol, veel geklets, veel mensen die dingen samen deden.
Mijn tweede guild (raiding) organizeerde continue leuke dingen! De hele dag door waren er wel mensen heroics aan het doen of samen battlegrounds of een oude raid oid.
Mijn derde guild (raiding) had veel en veel te veel members. Als je niet in de raidingteams zat dan had ik geen flauw idee wie je was. Er was dan ook een chatkanaal voor raiders en guildchat was een soort /trade (LF enchanter, WTB silk cloth etc).
Mijn huidige guild is best saai en ook hier tel je niet echt mee als je geen raider bent. En hier ben ik geen raider :+ Iets proberen te organiseren heeft geen nut, iedereen heeft al 13-14k achievementpoints, dus niemand hoeft meer iets :')
pi_108135311
Mja merk het bij mij in de guild ook. Toen ik hier in kwam waren er nog maar iets van 50 members inclusief alts, en kende eigenlijk iedereen elkaar in de guild etc en er werd veel gepraat in guildchat. Maar nu sinds 1.5 maand is er een "recruiter" en die invite eigelijk jan en alleman met wat rating en zitten er ineens zowat 300 mensen in de guild.

Gevolg: Niemand kent elkaar meer, bijna geen chat meer in de guild en niemand doet haast meer wat samen. De guild is dan nu misschien wel de "beste" pvp guild op de server wb goede pvp'ers maar de guild zelf is niet veel meer aan.
pi_108135428
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:10 schreef TwyLight het volgende:
Mja merk het bij mij in de guild ook. Toen ik hier in kwam waren er nog maar iets van 50 members inclusief alts, en kende eigenlijk iedereen elkaar in de guild etc en er werd veel gepraat in guildchat. Maar nu sinds 1.5 maand is er een "recruiter" en die invite eigelijk jan en alleman met wat rating en zitten er ineens zowat 300 mensen in de guild.

Gevolg: Niemand kent elkaar meer, bijna geen chat meer in de guild en niemand doet haast meer wat samen. De guild is dan nu misschien wel de "beste" pvp guild op de server wb goede pvp'ers maar de guild zelf is niet veel meer aan.
Maar het levert gold op voor de GM *O*

-O-

Eén van mijn criteria is dan ook: geen guild met teveel members. Want daar wordt het enorm asociaal van juist _O- En er zijn toch veel guilds met meer dan 900 members op Frostmane :o
pi_108135494
Ik ken het nog wel in Vanilla tot en met een punt in WOTLK. Heerlijke guilds gehad. Je ging echt met de mensen mee, vanaf het punt dat je begon met levelen tot het punt dat je C'thun of iets anders had verslagen. Veel mensen online. Die 40 man in een raid was echt briljant en zorgde voor een gecontroleerde chaos :D. Jammer dat ik ook nooit verder heb kunnen komen dan een paar attempts op de four horseman in vanilla.

In TBC heb ik nooit geraid en zat ik alleen maar casual in een guild. Daarna in WOTLK samen met wat vrienden een guild opgezet, en dat was super tof om te doen. Jammer dat die uiteindelijk uit elkaar is gevallen en daarna ben ik ook gestopt met WoW.

Nu een paar weken geleden weer begonnen en de guild chat in mijn guild is gewoon leeg. Geen interactie, helemaal niets. Ik gebruik deze guild ook alleen maar voor wat guild perks, anders had ik er ook niet in gezeten.

Echt jammer dat het zo achteruit is gegaan.
Feyenoord Rotterdam
pi_108135623
Net alsof niemand elkaar meer iets heeft te vertellen :?
pi_108135847
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar het levert gold op voor de GM *O*

-O-

Eén van mijn criteria is dan ook: geen guild met teveel members. Want daar wordt het enorm asociaal van juist _O- En er zijn toch veel guilds met meer dan 900 members op Frostmane :o
Nee dat is het niet, niemand gebruikt eigenlijk gold uit de guildbank behalve 1 officer die altijd guild repair gebruikt omdat hij altijd blut is :')
pi_108135896
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef TwyLight het volgende:

Nee dat is het niet, niemand gebruikt eigenlijk gold uit de guildbank behalve 1 officer die altijd guild repair gebruikt omdat hij altijd blut is :')
Wat is dan in godsnaam het voordeel van veel members? Want slim is dat niet. Ik neem aan dat jullie al lang en breed level 25 zijn :') Ik heb in een guild met 900+ members gezeten, nou nee, nooit meer. Ik kende dus alleen de raidingteams (dat waren er 3 :+ )
  zondag 19 februari 2012 @ 00:46:18 #136
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108136305
zit zelf in een guild met 295 characters erin

80% alts :D
pi_108136341
Ik zit nu op het punt dat elke random dungeon scholomance is :(. Wat een schijt instance, maar de zones van 40-45 zuigen, dus zal het wel moeten.
Feyenoord Rotterdam
pi_108136746
746 members hier ,altijd gezellig :D alleen wordt er nu nix gezegd ;)
pi_108137616
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Die is op Frostmane vooral heel erg lang.
Nu zijn geen van mijn alts op BB guildless, maar ik kan je zo ook al vertellen dat het op mijn realm enorm lang moet zijn. Iedereen wilt per se zijn eigen guild hebben lijkt het wel (minstens 1 per dag heb ik soms het idee) voor wat voor reden dan ook. De oudere, goede guilds sterven dan ook om deze reden uit helaas, inclusief waar ik in zit. :{

Is dat ook op andere realms zo?
pi_108137700
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef Tijntje83 het volgende:

Nu zijn geen van mijn alts op BB guildless, maar ik kan je zo ook al vertellen dat het op mijn realm enorm lang moet zijn. Iedereen wilt per se zijn eigen guild hebben lijkt het wel (minstens 1 per dag heb ik soms het idee) voor wat voor reden dan ook. De oudere, goede guilds sterven dan ook om deze reden uit helaas, inclusief waar ik in zit. :{

Is dat ook op andere realms zo?
Als je in Elwynn Forest rondhobbelt krijg je continue guildinvites met de tekst 'We are a newly started guild and we like you to blah blah'. Allemaal nieuw nieuw nieuw :+ En allemaal meer van exact hetzelfde: mensen die elkaar niets te vertellen hebben en alleen voor de guildperks gaan.
pi_108137755
Iemand enig inzicht in hoeveel gold er binnen komt in een groot levelingguild? (groot is 700+ members). Want ik heb vaak het gevoel dat het daarom te doen is! Ik joinde vandaag een guild om even te bekijken waar de gmotd '10 gold for every new member you recruit!' was :')
pi_108137789
Weet iemand als ik join voor LFR met iemand die het deze week al gedaan heeft en dus niet kan rollen voor items of ik dan wel token kan traden als ik wat win ? :P
pi_108137802
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:36 schreef Isabeau het volgende:
Iemand enig inzicht in hoeveel gold er binnen komt in een groot levelingguild? (groot is 700+ members). Want ik heb vaak het gevoel dat het daarom te doen is! Ik joinde vandaag een guild om even te bekijken waar de gmotd '10 gold for every new member you recruit!' was :')
zal ff kijken :P
Log is te groot om terug te kijken... bij mijn oude guild was t geloof ik 1500g (200guild members,maar niet veel active)
pi_108137897
1500 gold per wat is dat dan? In totaal? Dat is niet veel.
pi_108137934
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef Isabeau het volgende:
1500 gold per wat is dat dan? In totaal? Dat is niet veel.
per week ,maar wat ik zeg niet veel active players... zal woensdag ff kijken in deze guild met 746 members :D
pi_108138066
Speelt iemand hier dit nog high-end eigenlijk?
pi_108138273
quote:
7s.gif Op zondag 19 februari 2012 01:47 schreef Xetran het volgende:
Speelt iemand hier dit nog high-end eigenlijk?
Ik heb een paar heroic bosses in DS gedaan (altrun), is dat 'high end'? :D
En ik zit in een top 20 guild, maar ben slechts het 'vriendinnetje van' een raider.
pi_108138625
isa ik had je een dm gestuurd :D Weet niet hoe dat werkt ,maar is die aangekomen ?
pi_108138950
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 02:06 schreef Maureentje het volgende:
isa ik had je een dm gestuurd :D Weet niet hoe dat werkt ,maar is die aangekomen ?
Nee dus, niets meer gehad :') Probeer PM eens!
pi_108139695
WSG weekend!

get ALL the honor

but then, a wild moron appears

"ill just stay in the middle and be a retard"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')