Hoe krijg je die drake?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef Blistering het volgende:
Yay, Stonecore mount!~15 runs ofzo, dus nog best snel ook.
2de boss killen in Stonecore. Ik deed 'm op normal omdat dat goed te soloen is.quote:
ik had die al op lvl 81quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef Blistering het volgende:
Yay, Stonecore mount!~15 runs ofzo, dus nog best snel ook.
mja id idd best kut, heb aantal jaar geraid en wil nu niet zoveel tijd meer aan WoW besteden maar randoms zijn idd dodelijk saaiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah ben blij dat ik weer in een guild zit en na 1 raid en een LFR m'n wekelijkse cap alweer bereikt is.
Anders dan bij de troll heroics in 4.1 en 4.2, vind ik de 3 nieuwe heroics saaier dan de 'normale' heroics. Te veel gelul door NPC's.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
mja id idd best kut, heb aantal jaar geraid en wil nu niet zoveel tijd meer aan WoW besteden maar randoms zijn idd dodelijk saai
met mensen gaan die lager dan ilvl 353 hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Die 3 nieuwe heroics is trouwens ook een reden dat ik Random Cata Heroic kies en geen Random HoT Random (en nog steeds kom ik te vaak in HoT heroics terecht, was er maar een manier om die nieuwe heroics te excluden).
maar dan moet ik trade channel gaan spammen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:49 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
met mensen gaan die lager dan ilvl 353 hebben
Ze zouden inderdaad als voorwaarde moeten stellen dat je de gear ook daadwerkelijk aan kan. Alleen echt equipped gaat te ver, want dan trekken mensen gewoon verkeerde dingen aan, en verwisselen ze weer als ze eenmaal in de instance zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:38 schreef TwyLight het volgende:
Ze moeten gewoon een onderscheid maken tussen equipped itemlevel en je gemiddelde itemlevel. Met het itemlevel dat nodig is om voor de dungeon te queuen moet je het namelijk makkelijk aankunnen, maar als je dat alleen bereikt hebt door items met een hoog itemlevel in je bags die je niet eens aan hebt, ja dan wordt het een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |