abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108261487
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:54 schreef Blistering het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je zo diep in zulke real life shit terecht komt n.a.v. een spelletje.
Hey, ik woon samen met die real life shit -O-

(okok, hij was keurig vrijgezel en ook dol op mij)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108261529
Hey, verschil moet er wezen. Maar daarom snap ik het nog altijd niet :+
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_108261688
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat geen ruk met hem te maken heeft.

En ik vind het nogal stalkerig overkomen om naar Zweden te gaan en dan in de auto te overnachten in de hoop haar te spreken.
Het was een samenvatting. Het is te veel om te typen. :* Je kent me overigens niet eens maar denkt wel dat ik een ordinaire stalker ben. :')
pi_108261885
Stalkers zien zichzelf dan ook nooit als stalkers ;)

Maar dat is wat ik uit jouw samenvatting haal. Zij kiest voor haar huwelijk en wil niet met je praten, maar jij gaat in de auto daarheen om met haar te kunnen spreken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108261921
pi_108262020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef Isabeau het volgende:
Stalkers zien zichzelf dan ook nooit als stalkers ;)

Maar dat is wat ik uit jouw samenvatting haal. Zij kiest voor haar huwelijk en wil niet met je praten, maar jij gaat in de auto daarheen om met haar te kunnen spreken.
Om iets te checken zodat ik haar eventueel niet nog meer de problemen in zou helpen. Heb je het selectief gelezen? :? En ja, mijn samenvatting dus er is inderdaad meer guild-relatieve dingen gebeurd als gevolg van consequenties.

Overigens ging ik daar ook overigens heen voor wat anders, maar dat is niet relevant.

Edit: ik vond het trouwens altijd prima als ze uiteindelijk voor haar huwelijk koos.
pi_108262052
BRB ff naar zweden :')
pi_108262070
Nou ja, je zal je ongetwijfeld wel kut hebben gevoeld hoe het allemaal is gelopen.
Maar ik denk niet dat je je ook nog de val van je guild op je schouders moet halen, dat zal niet alleen daarvan zijn gekomen. Ga je je ook niet beter door voelen. Gewoon met die 2 vrienden verder gaan in een guild.
pi_108262108
quote:
12s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:55 schreef Blistering het volgende:
Hey, verschil moet er wezen. Maar daarom snap ik het nog altijd niet :+
Ik vind het altijd een beetje apart worden als mensen gaan spreken over een relatie terwijl ze elkaar nog nooit irl gezien hebben.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108262806
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

Ik vind het altijd een beetje apart worden als mensen gaan spreken over een relatie terwijl ze elkaar nog nooit irl gezien hebben.
Daar begrijp ik dan ook helemaal niets van.
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:37:52 #286
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_108263072
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dan ook helemaal niets van.
Dat! En ik heb best wat afgescharreld online verder :+
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:38:57 #287
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_108263108
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:07 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Om iets te checken zodat ik haar eventueel niet nog meer de problemen in zou helpen. Heb je het selectief gelezen? :?
Yea right...
quote:
Overigens ging ik daar ook overigens heen voor wat anders, maar dat is niet relevant.
Yeah right.
quote:
Edit: ik vond het trouwens altijd prima als ze uiteindelijk voor haar huwelijk koos.
Yeah right!

Maar goed. Als je je erzelf okay bij voelt moet je het zelf weten verder Maar dat van die guild, dat ligt niet aan jou.
pi_108263346
quote:
3s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:38 schreef GI het volgende:

[..]

Yea right...

[..]

Yeah right.

[..]

Yeah right!
Het is maar goed dat je precies weet hoe ik in elkaar steek en hoe ik daar precies over dacht.

Oh wacht..
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:46:36 #289
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_108263399
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:45 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Het is maar goed dat je precies weet hoe ik in elkaar steek en hoe ik daar precies over dacht.

Oh wacht..
Helemaal niet, maar ik geloof er echt helemaal geen ene donder van. Maar dat is voor de rest helemaal niet im frage op het moment. Met wat je WEL verteld hebt kan je iig met zekerheid ziggen dat het voor de guild helemaal niks uithaalt wat je gedaan hebt. Daar valt het echt niet van om.
pi_108263617
vrouwen van sweden O+
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:07:28 #291
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_108264155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:52 schreef redboyke het volgende:
vrouwen van sweden O+
idd O+
pi_108264414

Ik denk, laat ik weer eens in het WoW topic kijken, leuker dan Jersey Shore dit.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_108264569
Kwaliteitsposts wel.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108266131
Ik dacht dat de laatste aflevering van the bold and the beautiful al was geweest, maar ze maken blijkbaar nog webisodes
pi_108266407
Heeft ie zijn post alweer gedelete ? :')
Iemand ff samenvatting? :D
pi_108266835
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Maureentje het volgende:
idd :D
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_108266956
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Maureentje het volgende:
Tijnje kreeg in zijn guild een "relatie" met een getrouwde vrouw uit Zweden met kinderen. Is hier eenmalig geweest. Tijnje daarheen, zus van vrouw kreeg ongeluk. Tijnje weekje in de auto doorgebracht, af en toe sms'end. Manlief vertrouwde het niet, controleerde telefoon, bla bla bla. uiteindelijk koos vrouw uit Zweden toch voor man en kind.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_108267025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tijnje kreeg in zijn guild een "relatie" met een getrouwde vrouw uit Zweden met kinderen. Is hier eenmalig geweest. Tijnje daarheen, zus van vrouw kreeg ongeluk. Tijnje weekje in de auto doorgebracht, af en toe sms'end. Manlief vertrouwde het niet, controleerde telefoon, bla bla bla. uiteindelijk koos vrouw uit Zweden toch voor man en kind.
_O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_108267112
Ah kijk, daar hebben we wat aan! (Y)

Getrouwde vrouwen = ook niet aankomen = stout eah.. :{w
Maar goed, k hoop dat je alsnog op een chille manier je wow-game kan voortzetten!
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_108268501
ik kan tijn geen ongelijk geven. heb zelf ook eens hetzelfde gedaan naar engeland gegaan en bleek die vrouw verloofd te zijn en ben ik zelfde dag nog teruggekeerd. was ook iemand van wow.

vrouwen kijken naar romatische films en zien dan dat een man naar de andere kant van de wereld ga voor de vrouw van z'n leven, maar vanaf dat mannen zoiets doen in het echt trekken ze precies aan het korte eind.

dus tijn ik snap wel hoe je je voelt

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')