Lijkt mij wel interessant om te horen hoe je een guild om zeep kan helpen zonder dat dat de bedoeling wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef Tijntje83 het volgende:
Dit is GAM en niet R&P.Bovendien erg lang en complex verhaal.
Nu maak je me helemaal nieuwsgierig! Hoe kan iets nu zo serieus zijn in wow? Of onderschat ik dat soort dingen enorm.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:59 schreef Tijntje83 het volgende:
Meen je dat nou serieus, Isabeau?Heb in ieder geval het idee dat het een heel wat serieuzer is dan je zelf denkt.
Ik loop al 6 maanden dagelijks rond met een enorm schuldgevoel van hier tot Tokio en dan nog eens 10 keer de wereld om vanwege wat er gebeurd is. WoW is een game, maar er zijn ook genoeg sociale aspecten in het spel. Maar ja, als ik het zo lees, dan onderschat je het wel. Als ik het hier post, is dat niet de juiste plaats hiervoor, op R&P heeft waarschijnlijk bijna niemand een idee waar ik het over heb mbt WoW.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu maak je me helemaal nieuwsgierig! Hoe kan iets nu zo serieus zijn in wow? Of onderschat ik dat soort dingen enorm.
Begin er niet over, of vertel het gewoon. Een beetje om de hete brei heendraaien schiet niemand wat mee op.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:25 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Ik loop al 6 maanden dagelijks rond met een enorm schuldgevoel van hier tot Tokio en dan nog eens 10 keer de wereld om vanwege wat er gebeurd is. WoW is een game, maar er zijn ook genoeg sociale aspecten in het spel. Maar ja, als ik het zo lees, dan onderschat je het wel. Als ik het hier post, is dat niet de juiste plaats hiervoor, op R&P heeft waarschijnlijk bijna niemand een idee waar ik het over heb mbt WoW.
Ja, zeg dan ff in het kort 'ik heb de vriendin van onze GM versiert en nu is ze bij hem weggelopen en gaat hij met wow stoppen, maar eerst het guild disbanden'. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef GI het volgende:
Begin er niet over, of vertel het gewoon. Een beetje om de hete brei heendraaien schiet niemand wat mee op.
quote:"Did you do anything fun yesterday Kenneth?" I decided not to gladly tell her that I finally downed Spine but didn't bother with madness.
Wow is so misunderstood
Dit dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef GI het volgende:
[..]
Begin er niet over, of vertel het gewoon. Een beetje om de hete brei heendraaien schiet niemand wat mee op.
Ik denk dat ik dan eerder uit de guild gekicked zou worden dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zeg dan ff in het kort 'ik heb de vriendin van onze GM versiert en nu is ze bij hem weggelopen en gaat hij met wow stoppen, maar eerst het guild disbanden'. Hoe moeilijk kan het zijn?
Nee, niet het spel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Zo, jij neemt wow idd wel erg serieus, TijntjeJij maakt het real life drama!
Ik dacht al dat er een verliefdheid/vrouw in het spel was
Ik denk ook dat dat geen ruk met hem te maken heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef GI het volgende:
Dat die guild omvalt heeft dus echt compleet geen ruk met jou te maken.
Maar ik zou vooral nog een keer naar zweden gaan om in een auto te slapen, daar wordt je vast beter van
Dan ben ik gelukkig niet de enige die daar de rillingen van krijgt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat geen ruk met hem te maken heeft.
En ik vind het nogal stalkerig overkomen om naar Zweden te gaan en dan in de auto te overnachten in de hoop haar te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |