Je hebt de priest met de shaman verkeerd om gezet.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:28 schreef TwyLight het volgende:
Qua OPness dit rijtje, maar "de beste healer" hangt natuurlijk af van de situatie en speler. In een RMP hoef je die priest niet te vervangen met een shaman bijvoorbeeld, dat is crap.
#1 resto shaman
#2 holy paladin
#3 discipline priest
elaborate?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:51 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Je hebt de priest met de shaman verkeerd om gezet.
Overigens, RMP?
quote:1) No items equipped other than White or Gray items.
2) No heirlooms
3) No talent points - no specialization - you may train class abilities
4) No professions, primary or secondary, other than First Aid.
5) No food or water above vendor-quality white items.
6) No groups- no BG's, no instances, no raids, no quest groups. No guilds.
7) No enchants, scrolls, potions/elixirs, or glyphs.
8) No outside financial or equipment assistance (no gold or bags from other toons)
9) THE BIG ONE - if you die, ever, you delete that toon and start over at lvl 1 Any takers? If you're doing it, post on that character and we will track your progress.
Hopelijk z'n char, en niet hijzelf? Anders is 't inderdaad wel heul zwaar, die challenge.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Nog 1 linkje dan! http://wowironman.com/region/eu
Knap hoor, level 61(de level 63 is vannacht overleden, RIP)
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:37 schreef twi het volgende:
[..]
Hopelijk z'n char, en niet hijzelf? Anders is 't inderdaad wel heul zwaar, die challenge.
Je mag er eentje van de drie hoofdsteden (dus SW of IF of Darnassus). En daarnaast mag je ook die van Dalaran nog doen. Ik weet overigens niet of er nog andere te vinden waren ergens. Dus zo kan je er op een dag twee doen. Zelfde geldt overigens voor fishing.quote:Op zondag 19 februari 2012 09:08 schreef Bootje84 het volgende:
Die cooking dailies.. Is dat er 1 per faction per dag? Of 1 per hoofdstad per dag?
in Shattrath City zit er ook nog 1quote:Op zondag 19 februari 2012 11:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Je mag er eentje van de drie hoofdsteden (dus SW of IF of Darnassus). En daarnaast mag je ook die van Dalaran nog doen. Ik weet overigens niet of er nog andere te vinden waren ergens. Dus zo kan je er op een dag twee doen. Zelfde geldt overigens voor fishing.
Ik zie erg veel hunters. Is wellicht ook veiliger, zit je zelf minder in het gevecht, heb je eerst je pet nog! Als warlock heb je een beetje hetzelfde natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:06 schreef Evertjan het volgende:
wat zou de beste class wezen voor die Ironman wedstrijd? Ik denk toch een NE druid.
Ik wel. Houdt het spannend, toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:32 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zou dit iig niet als rogue willen doen....
63 was dus de hoogste tot nu toe.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:52 schreef TwyLight het volgende:
Veel hoger dan 61 gaat hij niet komen denk ik, outland is best pittig vergeleken met 1-60
Al iets gehoord?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:28 schreef TwyLight het volgende:
Heb m'n ¤20,- voor die Aspects mount maar teruggevraagd. Kan er niet langer dan 10 sec. mee vliegen zonder duizelig te worden
Oh, ja. Toen ik dat postte eigenlijk alquote:
quote:Greetings,
Thank you for contacting us.
We have now registered a refund request for an amount of 20.00 EUR, and are proceeding with the necessary checks and verifications.
You will be contacted by email as soon as possible. Please note that the estimated time to process a refund varies from one to six weeks.
If after this time, you have further concerns regarding your refund or any other queries, please do not hesitate to contact us again for an update
We thank you for your patience in this matter.
The mount will be removed from your account soon.
If you have any further questions or concerns, please do not hesitate in contacting us again.
Cool, zet hem eff aan op de achtergrond.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Als jullie arena interessant vinden:
http://nl.twitch.tv/naoinv
curse/arenajunkies/nao tournament
Nu komen de vette matches (later vanavond/vannacht finale)
Je mag grinden of questen, moet je zelf weten. Je mag alleen geen dungeons, parties of battlegrounds doen. Alhoewel dat laatste wel een enorme uitdaging zou zijn om dan in leven te blijvenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:44 schreef Evertjan het volgende:
mag je ook gewoon simpel weg grinden of moet je ook echt questen?
Er zijn wel vaker dingen erg onlogisch daarquote:Op maandag 20 februari 2012 00:09 schreef TwyLight het volgende:
Ben nu de PTR aan het downloaden, maar dat is echt stom gedaan. ipv alles van m'n normale install te kopieren en dan de PTR patches toepassen gaat hij de hele game opnieuw downloaden
Kunnen die gasten niet ook een normal guild opzettenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:58 schreef Isabeau het volgende:
Asschen_sukar, als je meedoet ook gewoon naar Earthen Ring komen! Ik zit aan Horde kant. Sinds jaren niet meer in zo'n leuk guild gezeten. Er wordt constant gekletst, vragen gesteld, grapjes gemaakt, mensen toegejuichd etc etc.
Neuh, het blijft dus een level 1 guild, want perks zijn verbotenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kunnen die gasten niet ook een normal guild opzetten![]()
Als ik mee ga doen, kom ik zeker die kant op. Nu eerst wat slaap inhalen.
mijn limiet is maar 50GB per maand dus 20GB is niet niks vooral dat bittorrent gedoe van blizzard is echt traag.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef TwyLight het volgende:
Gelukkig is het spel maar 20GB groot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |