pffffff Gaat lekker in mn guild :/
We zijn harstikke snel door DS heen gegaan (op normal) daarna waren er een paar mensen in ons raiding-team die om wat voor reden dan ook maar eens in de zoveel tijd konden komen. We zitten nu nog altijd op 8/8 DS 0 heroic en hebben madness nog altijd niet op farm-status, wat gewoon keihard zuigt tegenover de toch wel nette 6/7 heroics in firelands (geen hardcore guild ofzo, gewoon lekker chille tijdens 2 avondjes per week terwijl je ook nog wat raid)
De offtank kapt ermee, nu ben ik dus maar een beetje bij aan het klussen als offtank, met protection als offspec, en hard zuigende gear

Inmiddels alweer sinds een dikke maand proberen vervanging voor mij te zoeken zodat ik weer naar arms dps-spec kan tijdens raids
Gisteren heeft de maintank en tevens ook raidleader besloten ermee te kappen wat raiden betreft (maar wel ff de lul uithangen en tanking-trinket needen van Spine terwijl ik nog altijd met die kudt 359-trinkets rondwandel

)
Omdat de maintank ermee kapt zegt de mainhealer van guild ook, dan kap ik er ook mee.
Shadowpriest, een van beste dpsers is er 2 weken terug ook al mee gekapt
Nu wordt het raiden dus maar gestopt totdat MoP uitkomt