Ik heb net een guildy (pally) gevonden die nu ff helpt. Zit op 73 tokens atm. Hoe laat ben je thuis SKN?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:09 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die boss kan ik soloen in tank spec. Heals kan ik je wel geven als je nodig hebt. Die damage van die mobs die je moet doden van de charms doen nauwelijks damage.
10 charms worden 1 bracelet. 1 bracelet = 1 token.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:43 schreef Arquero het volgende:
Hoe zit dat dan met het inleveren van die tokens? Dat zijn toch geen repeatable quests?
Daily in alle 4 de hoofdsteden plus nog 1 daily die je in uldum doet en 1 random,zijn al 30 tokens op 1 dag. Eventboss dropt random tokens (ong 6-10)quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:43 schreef Arquero het volgende:
Hoe zit dat dan met het inleveren van die tokens? Dat zijn toch geen repeatable quests?
Dit is de supersnelle manierquote:
die 3 uur red ik niet...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is de supersnelle manier
Probeer maar eens in icecrown oid mobs te doden
Moete klappe? Kom over een uur naar de boomhut.quote:
Ahh beterschap dan maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga zo lekker film kijken in bed ofzo. Ben zo ziek als een hond
Ach joh, gewoon die love rocket proberen! Die vliegt welquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, de mount is binnen.
Beetje jammer dat 'ie niet vliegt
Begin is met hit capped the zijnquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:21 schreef cherrycoke het volgende:
willen jullie kijken of ik me reforge en spec goed is
http://eu.battle.net/wow/(...)d-hand/Magmaw/simple
http://db.mmo-champion.com/i/77122/robes-of-searing-shadow/ daar wou ik deze chest met valor points voor aanschavenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Begin is met hit capped the zijn
Die hoef ik niet, heb er toch meer dan jijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Naja, het is met mijn vrijwilligerswerk. Als begeleider een week met een groep kids op wintersport (12 tot 18 jaar, met ADHD en andere gedragsproblemen)!
En zoveel gold heb ik niet!En van mijn pet verzameling blijf je ook af!
![]()
Mjah ben blij dat ik weer in een guild zit en na 1 raid en een LFR m'n wekelijkse cap alweer bereikt is.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:55 schreef cherrycoke het volgende:
valor points farmen in randoms
saaaaaaaaaaaai
zou wel tof zijn om je te horen schreeuwenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik wil zo verder met Amnesia, maar wil wel iemand hebben waartegen ik kan praten tegelijkertijd!(Ik weet het, ben zwak!
) Die gast is alleen ff AFK op dit moment!
Ik mis WoW voorlopig ook nog niet echt. Mis meer de mensen waar ik nu niet tegen kan kletsen!![]()
Sissyquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Daarom wil ik ook graag iemand online hebben waartegen ik kan praten!
Anders poep ik in mijn broek bij dat spel! (Naja, ook wel overdreven, maar je schrikt je toch rot op veel momenten!)
Klinkt als een spel voor mij!!!! Ben gek op horrorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Daarom wil ik ook graag iemand online hebben waartegen ik kan praten!
Anders poep ik in mijn broek bij dat spel! (Naja, ook wel overdreven, maar je schrikt je toch rot op veel momenten!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |