quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest vandaag overigens lachen toen iemand zomaar uithet niets opmerkte: omfg, Deathwing can kill us anytime anywhere!
Dan lig je er dus gewoon uit bij de Ironman Challenge
Bij verkleuren van de lucht heel snel de netwerkkabel eruit rukken?
Dat heb ik dus ook al gehad naar Uldum jaquote:Op maandag 20 februari 2012 00:36 schreef TwyLight het volgende:
haha dat is echt kut ja, al een paar keer gehad dat ik een portal nam naar Uldum & Blasted Lands? (waar dark portal is) dat ik instant dood ben nadat ik uit het loadingscreen kwam
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Nee, hij moet alles via 3G doen
idem, maar ik ben 'gewoon' een 2e hunter begonnen. level 45 nu.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:05 schreef TwyLight het volgende:
Verveelde me, dus maar de ironman challenge gedaanlevel 11 paladin nu [ afbeelding ]
de klasses die me niet liggen (warrior, rogue, druid, mage, lock) komen doorgaans de 30 amper voorbijquote:Op maandag 20 februari 2012 09:47 schreef Blistering het volgende:
Hunter
Ik bedenk me net dat ik in die 7/8 jaar WoW nog nooit een warlock boven de level 60 heb gehad. Mis ik veel?
hoe doen ze dat met de guild dat die niet naar lvl 2 gaat?quote:Op maandag 20 februari 2012 06:47 schreef Isabeau het volgende:
Hoe raad je dat zoTussen al die honderden mensen!
Ik heb de mijne ook weer opgepakt, level 53 wastie nogquote:Op maandag 20 februari 2012 12:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ben nu een warlock aan het levelen best tof. Zelf nog nooit een hunter boven level 15 gehad
Ik zit op 49quote:Op maandag 20 februari 2012 13:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik heb de mijne ook weer opgepakt, level 53 wastie nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |