SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Boh, die zijn ook erg inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef wise het volgende:
vrouwen die klagen dat ze te dik zijn maar toch niet van al dat vet af kunnen blijven omdat het "zo lekker" is
dikke mensen, geen respect voor....
Zou er een causaal verband zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef Snuf. het volgende:
Het zijn altijd de dikke mensen die bij de snoepautomaten staan.
Ooit een mannelijke verdrieteter gezien?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boh, die zijn ook erg inderdaad.
"Maar het is zo lekker!!"
_!
Één keer. Man oh man, wat was die gast op een gegeven moment vet zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ooit een mannelijke verdrieteter gezien?
Zal wel aan de persoon liggen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef Geelman het volgende:
Ik zal niet zeggen dat vrouwen extreem veel of ongezond eten, maar ze eten wel gewoon continu. Als hun kaken niet bewegen worden ze ongelukkig of zo.
Mannen eten vaak vetter denk ik, maar ze eten niet constant zoals vrouwen.
Regel jij een eind aan de korte pittige kapsels, dan zullen wij dit aanpakken. Deal or no deal?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef snakelady het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen, ik ken meer mannen die zich volproppen met eten, mannen eten gewoon meer, wat logisch is, dat hoort ook zo, ze doen vaker harder lichamelijk werk en hebben een groter lichaam om van brandstof te voorzien.
Alleen die bierbuiken he, verpesten zo enorm het straatbeeld...
Ja, dat zal allemaal wel. Maar het gaat mij erom dat vrouwen gewoon geen moment zonder eten kunnen. Overal waar ik kom zie ik dat vrouwen veel eerder naar voedsel grijpen dan mannen. Maar als mannen eenmaal gaan eten zullen ze dan wel weer meer eten denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef snakelady het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen, ik ken meer mannen die zich volproppen met eten, mannen eten gewoon meer, wat logisch is, dat hoort ook zo, ze doen vaker harder lichamelijk werk en hebben een groter lichaam om van brandstof te voorzien.
Alleen die bierbuiken he, verpesten zo enorm het straatbeeld...
Maar het is juist wel beter om veel kleine maaltijden te eten dan om je 2 of 3x per dag vol te proppen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef Geelman het volgende:
Ik zal niet zeggen dat vrouwen extreem veel of ongezond eten, maar ze eten wel gewoon continu. Als hun kaken niet bewegen worden ze ongelukkig of zo.
Mannen eten vaak vetter denk ik, maar ze eten niet constant zoals vrouwen.
deal!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Regel jij een eind aan de korte pittige kapsels, dan zullen wij dit aanpakken. Deal or no deal?
Veel kleine maaltijden als in continu chocolaatjes, koekjes, chips, dropjes en broodjes naar binnen werken? Wel met Coca-Cola Light erbij he!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het is juist wel beter om veel kleine maaltijden te eten dan om je 2 of 3x per dag vol te proppen.
Als je wil afvallen moet je je bloedsuiker spiegel onder controle houden, dan verbrand je namelijk meer dan waneer die alle kanten op vliegt.
Maar dan wel gezond eten, pure chocolade af en toe is zelfs gezond.
Dat valt niet onder gezond eten dus je weet dat ik dat niet bedoel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Veel kleine maaltijden als in continu chocolaatjes, koekjes, chips, dropjes en broodjes naar binnen werken? Wel met Coca-Cola Light erbij he!
Ok, maar dat zie ik namelijk wel vaak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat valt niet onder gezond eten dus je weet dat ik dat niet bedoel.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:35 schreef Geelman het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen altijd lopen te eten. En als ze niet aan het eten zijn praten ze er wel over of denken ze er aan. Zit je lekker een college te volgen, *KRSSSSSSTT*, daar wordt weer een zak snoep of chips open getrokken. Of er wordt weer een hele baguette gezond naar binnen geschoven. 9 van de 10 keer doen vrouwen dat, want ze kunnen zich blijkbaar niet beheersen. Steeds moeten die kaken maar malen, steeds wordt er weer wat in die mond gestopt. Even wachten tot na het college is er blijkbaar niet bij. En niet alleen de dikkertjes eten veel, ook dunne meisjes maken zich schuldig aan continu eten. Leg maar eens een chocoladereep neer voor een groepje vrouwen en kijk hoe snel hij op is. Maar pas op hoor, misschien bijten ze in je handen.
Daarnaast vinden vrouwen koken ook heel leuk (dat is dan wel weer positief), en je kan vrouwen makkelijk paaien met een etentje of zo. Omdat vrouwen zo afhankelijk zijn van voedsel zullen ze nooit zo ver kunnen komen als mannen. Mannen kunnen zich beter beheersen, ze hebben een sterker karakter en kunnen verleidingen weerstaan. Doordat wij offers kunnen en willen brengen kunnen wij de economie draaiende houden, en alle hongerige vrouwenmondjes voeden.
Klacht: vrouwen die altijd maar moeten eten!Je hebt gelijk, ik ben zelf aan het af kicken ben nu al iets van 5kg kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu is de truc mezelf te leren beheersenen op gewicht te blijven ofcourse.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:35 schreef Geelman het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen altijd lopen te eten. En als ze niet aan het eten zijn praten ze er wel over of denken ze er aan. Zit je lekker een college te volgen, *KRSSSSSSTT*, daar wordt weer een zak snoep of chips open getrokken. Of er wordt weer een hele baguette gezond naar binnen geschoven. 9 van de 10 keer doen vrouwen dat, want ze kunnen zich blijkbaar niet beheersen. Steeds moeten die kaken maar malen, steeds wordt er weer wat in die mond gestopt. Even wachten tot na het college is er blijkbaar niet bij. En niet alleen de dikkertjes eten veel, ook dunne meisjes maken zich schuldig aan continu eten. Leg maar eens een chocoladereep neer voor een groepje vrouwen en kijk hoe snel hij op is. Maar pas op hoor, misschien bijten ze in je handen.
Daarnaast vinden vrouwen koken ook heel leuk (dat is dan wel weer positief), en je kan vrouwen makkelijk paaien met een etentje of zo. Omdat vrouwen zo afhankelijk zijn van voedsel zullen ze nooit zo ver kunnen komen als mannen. Mannen kunnen zich beter beheersen, ze hebben een sterker karakter en kunnen verleidingen weerstaan. Doordat wij offers kunnen en willen brengen kunnen wij de economie draaiende houden, en alle hongerige vrouwenmondjes voeden.
Klacht: vrouwen die altijd maar moeten eten!Komt omdat ze ook iets in hun mond willen hebben tussen het pijpen door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Komt omdat ze ook iets in hun mond willen hebben tussen het pijpen door.
Ja ik niet moet ik zeggen, in mijn omgeving slaat het juist de andere kant op, ook niet goed overigens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, maar dat zie ik namelijk wel vaak.
gewoon compounds doen als je snaptquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef DanaCat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben zelf aan het af kicken ben nu al iets van 5kg kwijt
Anorexia is natuurlijk ook niet echt gezond te noemen, en ook een typische vrouwenziekte!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja ik niet moet ik zeggen, in mijn omgeving slaat het juist de andere kant op, ook niet goed overigens.
Geen fotosynthese kunnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef sinepedraap het volgende:
EtenEckte bazen zitten aan het infuus.
Ik eet ook magere zuivel, ik haal mijn vetten uit avocado/kokos/olijfolie/vette vis.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Anorexia is natuurlijk ook niet echt gezond te noemen, en ook een typische vrouwenziekte!![]()
Een keer kwam hier een meid eten met anorexia, man, nog nooit zo'n gezeik gehoord over een bakkie magere yoghurt...
lakseermidel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:22 schreef Meloewa het volgende:
Ik zit nu ook aan de chips, snoep, en lakrisal
toevallig
en bij de dames leg 1 reep chocola neer en ze rennen naar de supermarkt voor meer...quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef HiddenResponse het volgende:
De porties verdelen over de dag is wat anders dan veel eten. Mannen zijn meer van: Zoveel mogelijk eten als de gelegenheid er is.
Leg maar wat paaseitjes voor wat mannen neer en binnen het uur zijn ze allemaal ziek van de chocola
Ik lust niet eens chocolade...quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
en bij de dames leg 1 reep chocola neer en ze rennen naar de supermarkt voor meer...
dan heb jij vast heel vaak sexquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik lust niet eens chocolade...
Vrouwen zijn geobserdeerd door hoe ze er uit zien, wat vaak een gevolg is van wat ze eten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Waaghals het volgende:
Tja als je kijkt in de dieetreeksen enzo daar zie je ook voornamelijk vrouwen.
Die zijn echt geobsedeerd door wat ze eten. De hele dag lijstjes bijhouden van wat ze eten.
Volgens mij gaat afvallen beter als je niet de godsganse dag aan eten denkt.
Ehm ja regelmatig, maar staat dat in relatie met geen chocolade eten dan?quote:
dat is het oude fabeltje dat chocola een surrogaat is voor sexquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm ja regelmatig, maar staat dat in relatie met geen chocolade eten dan?
Ik ook niet. Vooral melkchocola.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik lust niet eens chocolade...
't is waar he!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Waaghals het volgende:
Tja als je kijkt in de dieetreeksen enzo daar zie je ook voornamelijk vrouwen.
Die zijn echt geobsedeerd door wat ze eten. De hele dag lijstjes bijhouden van wat ze eten.
Volgens mij gaat afvallen beter als je niet de godsganse dag aan eten denkt.
Het gaat om het deel dat mannen zo veel mogelijk eten. Bovendien eten mannen meer chocolade dan vrouwenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
en bij de dames leg 1 reep chocola neer en ze rennen naar de supermarkt voor meer...
oh ok, nooit geweten eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat is het oude fabeltje dat chocola een surrogaat is voor sex
voor vrouwen
Jij bent helemaal niet dik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef DanaCat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben zelf aan het af kicken ben nu al iets van 5kg kwijt
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Het gaat om het deel dat mannen zo veel mogelijk eten. Bovendien eten mannen meer chocolade dan vrouwen
Dus je herkent het juist wel; dikke zeugen die zeuren over eten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef snakelady het volgende:
Ik herken dat zo niet in mijn omgeving, bij mij in mijn omgeving is het juist het tegenovergestelde, Wel met eten bezig maar puur wat kan wel en wat kan niet, dus niks met te veel calorieën enzo.
En die gesprekken over dieten, gek wordt je er van, wat werkt wel en wat werkt niet enz. ze werken gewoon geen van allen.
Eet gewoon 6x per dag een kleine gezonde maaltijd, is beter dan je vol proppen of je uit hongeren.
Klopt niet heel erg dik,maar als ik niet op let dan pak je een stempel op mij voorhoofd plakken met het woord dikquote:
dikkiequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef rosepetals het volgende:
Oh dit is zo'n terechte klacht, ik eet ook altijd heel veel.
En dan zeuren dat je wasmasjien je broek laat krimpen zekerquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef rosepetals het volgende:
Ik kan er ook niet goed tegen, wordt er misselijk van, keelpijn enz.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral melkchocola.
Niks mis met veel eten. Groente bevat bijvoorbeeld weinig energie en veel vitamine.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef rosepetals het volgende:
Ja dat is wel kut met die wasmachines, maar ik ga echt niet met een teil wassen zoals vroeger.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan zeuren dat je wasmasjien je broek laat krimpen zeker
In mijn omgeving weinig dikke zeugen eigenlijk... voornamelijk vrouwen met een slank of normaal figuur die daar zo mee bezig zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus je herkent het juist wel; dikke zeugen die zeuren over eten.
Ik eet vaak taart en ik kook ook vaak lekker, bovendien snoep ik ook best wel veel. Ben&jerry'squote:
Ha, ik ben juist tengerquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan zeuren dat je wasmasjien je broek laat krimpen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Net als Sinterklaas. Krijg je zo'n chocoladeletter die vervolgens ergens in de keukenkastjes verdwijnt. Gelukkig blijft het nog wel een tijdje houdbaar zodat ik het aan vrienden kan geven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet goed tegen, wordt er misselijk van, keelpijn enz.
Voor mij was pasen als kind echt geen feest.
das je geraaienquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik eet vaak taart en ik kook ook vaak lekker, bovendien snoep ik ook best wel veel. Ben&jerry'sMaar ik eet ook gezond hoor
haha herkenbaar, alleen hier is het mijn man die alle chocolade op eet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Net als Sinterklaas. Krijg je zo'n chocoladeletter die vervolgens ergens in de keukenkastjes verdwijnt. Gelukkig blijft het nog wel een tijdje houdbaar zodat ik het aan vrienden kan geven.
Ok dan verschil is nihil... mooie quote: Iedereen vindt chocolade lekker!quote:
dikkerdjequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Ik vreeet mij allemaal helemaal misselijk
ook aan die kinderchocolade en alles
kinder buenosquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Haters gonna hatequote:
hele zakquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
vraag voor vrouwen:
M&M's dames? hele zak door eten of met mate?
gast, het is chocolade. Wat denk jezelfquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
vraag voor vrouwen:
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Het gaat om het deel dat mannen zo veel mogelijk eten. Bovendien eten mannen meer chocolade dan vrouwen
Jij mag dat, Meloewa!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Oh ik hou daar niet zo vanquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
vraag voor vrouwen:
Waarschijnlijk is dat onderzoek gesponsord door vrouwelijke dikkertjes!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste.
Zie die tweede bron van d'r ook... Telegraaf Vrouwquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat onderzoek gesponsord door vrouwelijke dikkertjes!
quote:
'Ja maar pindas zijn gezond'quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:00 schreef wise het volgende:
[..]
gast, het is chocolade. Wat denk jezelf![]()
Daar komt de aap al uit de mouw...quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zie die tweede bron van d'r ook... Telegraaf Vrouw![]()
Ik eet vegetarisch dus ik zou het echt heel vervelend vinden als je me worst gafquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:01 schreef JoeyTenowii het volgende:
een , een lekkere worst dames houden jullie daarvan
Nee gewonequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Ja maar pindas zijn gezond'
crunchy meloewa?
soja worst tochquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik eet vegetarisch dus ik zou het echt heel vervelend vinden als je me worst gaf
Ja joh? daar word je toch misselijk vanquote:
Pics van je buik ter bevestegingquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik eet vaak taart en ik kook ook vaak lekker, bovendien snoep ik ook best wel veel. Ben&jerry'sMaar ik eet ook gezond hoor
[..]
Ha, ik ben juist tenger![]()
beetje jammer ditquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik eet vegetarisch dus ik zou het echt heel vervelend vinden als je me worst gaf
lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
mijn snoep voor nu![]()
zou mama leuk vinden net zo voor het avond eten
kroepoekquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
mijn snoep voor nu![]()
Heb deze onlangs ontdekt...quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
mijn snoep voor nu![]()
Die offtopic zou getolereerd worden!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Pics van je buik ter bevesteging
Ik zou wel willen, maar lui. Geloof me maar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Pics van je buik ter bevesteging
Alsof ik ooit met jou worst zou eten vegetarisch of niet, jij was toch die zieke trein spotter?quote:
Daar ben ik helemaal van afgekickt schijnt dat daar varkensgelatine in zitquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb deze onlangs ontdekt...
[ afbeelding ]
Zit dat niet in heel veel snoep?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal van afgekickt schijnt dat daar varkensgelatine in zit
Weet niet zolang het niet op de verpakking staat weet ik niet beterquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zit dat niet in heel veel snoep?
suikerverslaving?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
Volgens mij schrik me nu wel van mijn bankrekening
hiert thuis hebben we al heel veel snoep
en dan ga ik nog al zelf halen elke dag
nee man dat was rob ofzow ? ik ga nooit met de treinquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Alsof ik ooit met jou worst zou eten vegetarisch of niet, jij was toch die zieke trein spotter?
Dat zeggen Moslims ook, als men zegt dat het Halal is, dan is het Halal. Zo heb ik ooit eens onder valse voorwendselen een Moslim varkensvlees laten eten!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet niet zolang het niet op de verpakking staat weet ik niet beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
En jij stuitert niet de hele dag op en neer van al dat suikerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
Volgens mij schrik me nu wel van mijn bankrekening
hiert thuis hebben we al heel veel snoep
en dan ga ik nog al zelf halen elke dag
O mijn excuses voor jou en je worst dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:09 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
nee man dat was rob ofzow ? ik ga nooit met de trein
Nee ben juist heel rustig meestalquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef boterham_met_worst het volgende:
[..]
En jij stuitert niet de hele dag op en neer van al dat suiker?
excuses aanvaard aan de worst moet ik het nog even vragenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O mijn excuses voor jou en je worst dan.
Shall I take you to the candyshop?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef Meloewa het volgende:
Ohja en heb samsomgertkoekjes..
En dan heeft moeder nog beneden een snoepkast
en dan loop ik nog zelf te kopen
Heb ik ook idd.. Vroeger wel vaak. Was het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best lekker. Koop het alleen nooit.
Maar als het puur uit verveling is, dan kun je toch ook iets gezonders eten. Of zeg ik nu iets heel raars.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee gewoon verveling ook
en dan heb ik wat te doen in de pauze
Ja de candyshop van pipi langkousquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Shall I take you to the candyshop?![]()
Ok, is goed. Kom morgen langs in je pauze!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja de candyshop van pipi langkous
Meestal pak ik mij zo'n broodje met kaas en salade voor de terug weg al lopendquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar als het puur uit verveling is, dan kun je toch ook iets gezonders eten. Of zeg ik nu iets heel raars.
neppe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bah daar word ik misselijk van eerlijk gezegd
Reclame vond ik vroeger heel tof, en daarom wilde ik die Maoam.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bah daar word ik misselijk van eerlijk gezegd
MAOAM! moves you!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Reclame vond ik vroeger heel tof, en daarom wilde ik die Maoam.
Dit. Ik voel me al schuldig als ik een tweede cakeje pak, en die wijven schuiven alles zo naar binnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef wise het volgende:
vrouwen die klagen dat ze te dik zijn maar toch niet van al dat vet af kunnen blijven omdat het "zo lekker" is
dikke mensen, geen respect voor....
Maoam is als Lange Janquote:
Schuldgevoelens over een tweede plakje cake of cake?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dit. Ik voel me al schuldig als ik een tweede cakeje pak, en die wijven schuiven alles zo naar binnen.
Ik ook niet, maar dat betekent niet dat het gezond isquote:
Maakt mij niet zoveel uit als het ongezond is van binnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:20 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat betekent niet dat het gezond is
Tijd om eens te proberen danquote:
Nee man. Een tweede cupcake die ik zelf heb gebakken en zelf dik heb bestreken met glazuur gemaakt van alleen maar roomboter, melk, en poedersuikerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:20 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Schuldgevoelens over een tweede plakje cake?
[ afbeelding ]
Pizzabroodjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef rosepetals het volgende:
Die kleine pizza's en hamburgers zijn lekker, kennen jullie die?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit als het ongezond is van binnen
als ik er maar niet uit zie als een suikerkop
die altijd op tv komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef rosepetals het volgende:
paprikachips en bierquote:
Ik kijk zelden TV maar volgens mij is dat niet zo. Het is wel snoep!quote:
Tja, dat zeg je er dan niet bij. Ik zou mij ook schuldig voelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee man. Een tweede cupcake die ik zelf heb gebakken en zelf dik heb bestreken met glazuur gemaakt van alleen maar roomboter, melk, en poedersuiker
paprikachipsquote:
Wij kunnen alles eten wat we willen. We hoeven niet op ons lijn ofzo te letten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
Lekker eten man
Mmmm echt genieten![]()
![]()
![]()
Ik heb medelijden met mannen, die eten immers niet zo veel.
ja die ken ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef rosepetals het volgende:
? Zoiets?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kijk zelden TV maar volgens mij is dat niet zo. Het is wel snoep!
moet je maar is kinderprogramma´s kijken eten dat de hele tijd doorquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kijk zelden TV maar volgens mij is dat niet zo. Het is wel snoep!
Dat ziet er echt superschattig, maar best ranzig uit. Geef mij maar echte pizza's.quote:
Ha ze zijn vernieuwd, in mijn jeugd zagen ze er anders uit. Het is van dat merk die alles in van die oude zakjes verkoopt? 'oud' als in het bestaat al sinds mijn 5e?quote:
Jij bedoelt dit zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ha ze zijn vernieuwd, in mijn jeugd zagen ze er anders uit. Het is van dat merk die alles in van die oude zakjes verkoopt? 'oud' als in het bestaat al sinds mijn 5e?
bolognese vind ik alleen die van croky lekkerquote:
Ja, ik snap ineens welke je bedoelt. Holy shit dat was lekker. Wel instant diabetes.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ha ze zijn vernieuwd, in mijn jeugd zagen ze er anders uit. Het is van dat merk die alles in van die oude zakjes verkoopt? 'oud' als in het bestaat al sinds mijn 5e?
Jaaaa dit. Geweldig!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij bedoelt dit zeker?
[ afbeelding ]
Nee, juist Laysquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bolognese vind ik alleen die van croky lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
Inderdaad die van lays enz. is veel anders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vond ik altijd lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je krijgt er zelfs zo'n plastic hamburgerdoosje bij![]()
[ afbeelding ]
Rugzak kopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad die van lays enz. is veel anders.
Wilde hem vandaag nog kopen maar paste niet in mijn schooltasje
Haha ja, echt schattig. Die gaf ik altijd aan mijn poppen enzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je krijgt er zelfs zo'n plastic hamburgerdoosje bij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, juist LaysDie vind ik wat zoeter ofso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
c1000quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef JoeyTenowii het volgende:
bolognese vind alleen huismerk lekker van de c1000
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vind ik wat zoeter ofso.Ja klopt, daarom zijn ze lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Zak openmaken lucht eruit en dan dicht frommelen. Dan moet dat toch wel passen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad die van lays enz. is veel anders.
Wilde hem vandaag nog kopen maar paste niet in mijn schooltasje
quote:
Ja maar daar heb ik niet bij na gedacht die crocky zakken zijn vet grootquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Zak openmaken lucht eruit en dan dicht frommelen. Dan moet dat toch wel passen?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom zijn ze lekkerderHahaha bolognese moet btje pittig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat wel, net alsof je meer krijgt dan bij Lays. Crocky Sate.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik niet bij na gedacht die crocky zakken zijn vet groot
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha bolognese moet btje pittig zijnZie je nou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
En dan dat poeder je mik in 'gieten'?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik beet dat stokje altijd veel te snel door
Ja volgens mij zijn die zakken 300 gramquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat wel, net alsof je meer krijgt dan bij Lays. Crocky Sate.
Ja of gewoon met de natte vingerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan dat poeder je mik in 'gieten'?
Jaaaaa klopt. Ik heb daar nog zo'n plastic paars draakje van op een veer en zuignapquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
Kan iemand die beestenchips van Croky herinneren? Krokodillen en zo? Die vond ik altijd wel goed te doen als kind.
Volgens mij wel heel vaag ergens welquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
Kan iemand die beestenchips van Croky herinneren? Krokodillen en zo? Die vond ik altijd wel goed te doen als kind.
Jeetje dat was ik echt helemaal vergetenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef Id_do_her het volgende:
Meloewa isquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey meloewa hoeveel kg weeg jij en wat is je bf?
Ik weeg best weinig maar ben ook klein onder de 50quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey meloewa hoeveel kg weeg jij en wat is je bf?
Bestaan niet meer.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Jeetje dat was ik echt helemaal vergetenWat is daarmee gebeurd??
Ja klopt, en een lichtblauw nijlpaard.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jaaaaa klopt. Ik heb daar nog zo'n plastic paars draakje van op een veer en zuignap
Je moet er gewoon nog van groeien!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weeg best weinig maar ben ook klein onder de 50
Hmm.. Effe lekker deppen zo..quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja of gewoon met de natte vinger
Nee ik ben uitgegroeid helaaasquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je moet er gewoon nog van groeien!
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:36 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Pom-Bar. Goede chips ook.
jonge ik ben 1,60quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
en je bent onder de 50 kg? dafuq is deze g
ik ben 182cm 95kg 17%bf hoe kan je zo licht zijn :S
Als een baas!quote:
Ik zie toch zelf wel in de spiegel dat ik niet te licht benquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan vind ik je nog te licht :S ga eens eten joh
Die uitrollen, dat is zo leuk!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
waarom moeten deze altijd overal tussen zitten die zijn echt vieschhh
en die zwarte met dat rood erom ook zoiets
tieten wegen ook dus kleine tietjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan vind ik je nog te licht :S ga eens eten joh
Bah jaquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Wij wel dan?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wij kunnen alles eten wat we willen. We hoeven niet op ons lijn ofzo te letten.
Geen kleine tietjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:41 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
tieten wegen ook dus kleine tietjes
Dat moet ik eigenlijk nog even eten, want ik moet zo boksen!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas bazenvoer
Meloewa heeft monstertieten gekquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:41 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
tieten wegen ook dus kleine tietjes
lekker juist manquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:40 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Hee, ik ook! Nijmegen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat moet ik eigenlijk nog even eten, want ik moet zo boksen!
tjaaaquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
klein is voor iedereen anders
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
klein is voor iedereen anders
Jammer, dan kan ik haar niet hosselen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
Meloewa valt ook op dunnetjes dus dat komt goed uit
Inderdaadquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Sinosappel het volgende:
Meloewa valt ook op dunnetjes dus dat komt goed uit
Den Haagquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:44 schreef Geelman het volgende:
[..]
Den HaagHaha noobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
En je kan er mee jojo'en, althans, je kan er een poging tot doen.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Haha noobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
En ik maar denken dat ik de enige was die dat nog doet op een beetje oudere leeftijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
En je kan er mee jojo'en, althans, je kan er een poging tot doen.
Ja alleen hebben die beetje mijn onschuldigheid verpestquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef JoeyTenowii het volgende:
kennen we die ketting en armbandjes nog die je kon opeten
Die pics die je postte in "favo mannenlichaam" topic zijn ecto's.quote:
Aww yeah. En dan je tanden stukbijten, of dat elastiek stukbijten wat dan tegen je lip aanpetste. Als ik ze had, hoopte ik altijd dat het de versie met een touwtje was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef JoeyTenowii het volgende:
kennen we die ketting en armbandjes nog die je kon opeten
Ik had alleen het horloge. Want horloges zijn voor bazen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja alleen hebben die beetje mijn onschuldigheid verpest
nadat ik ze ook in bh en lullestrings zag
zweer heb je die ? hahaquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja alleen hebben die beetje mijn onschuldigheid verpest
nadat ik ze ook in bh en lullestrings zag
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die pics die je postte in "favo mannenlichaam" topic zijn ecto's.
quote:
quote:
Net alsof jij er niet hitsig van zou worden als je bedpartner dit draagt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat is jouw perceptie van groot?quote:
kan wel leuk worden tog lekker snoepen en dan het hoofdgerechtquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof jij er niet hitsig van zou worden als je bedpartner dit draagt.!
idd zou het er zo afknabbelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zakquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geil, ga door.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zak
Ja, toch. En dan maar hopen dat ze niet vol zit voor het toetje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
kan wel leuk worden tog lekker snoepen en dan het hoofdgerecht
Dan wordt het SM, denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zak
Oh, dus je bent een pijnfreak.quote:
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wil ik best geloven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.
Dan moet de man ook de tanden op elkaar doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Maar wie koopt die troep nou?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Oh, dus je bent een pijnfreak.
ja en als toetje lekker wat 2 girls 1 cup actiequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, toch. En dan maar hopen dat ze niet vol zit voor het toetje.!
Gaat anders lekker plakken!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die moet je echt 3 keer per dag verwisselen of zo, dure grap.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef sinepedraap het volgende:
EtenEckte bazen zitten aan het infuus.
Nu maak je het ranzig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
ja en als toetje lekker wat 2 girls 1 cup actie
Ik zou het horloge nog wel eens willen. Gewoon lekker met dat snoephorloge rondlopen, als een baas.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond die kettingen al kut.
Deze horloges geven in ieder geval wel een keertje de juiste tijd aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |