't is waar he!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Waaghals het volgende:
Tja als je kijkt in de dieetreeksen enzo daar zie je ook voornamelijk vrouwen.
Die zijn echt geobsedeerd door wat ze eten. De hele dag lijstjes bijhouden van wat ze eten.
Volgens mij gaat afvallen beter als je niet de godsganse dag aan eten denkt.
Het gaat om het deel dat mannen zo veel mogelijk eten. Bovendien eten mannen meer chocolade dan vrouwenquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
en bij de dames leg 1 reep chocola neer en ze rennen naar de supermarkt voor meer...
oh ok, nooit geweten eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat is het oude fabeltje dat chocola een surrogaat is voor sex
voor vrouwen
Jij bent helemaal niet dik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef DanaCat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben zelf aan het af kicken ben nu al iets van 5kg kwijt
nu is de truc mezelf te leren beheersenen op gewicht te blijven ofcourse.
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:45 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Het gaat om het deel dat mannen zo veel mogelijk eten. Bovendien eten mannen meer chocolade dan vrouwen
Dus je herkent het juist wel; dikke zeugen die zeuren over eten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:45 schreef snakelady het volgende:
Ik herken dat zo niet in mijn omgeving, bij mij in mijn omgeving is het juist het tegenovergestelde, Wel met eten bezig maar puur wat kan wel en wat kan niet, dus niks met te veel calorieën enzo.
En die gesprekken over dieten, gek wordt je er van, wat werkt wel en wat werkt niet enz. ze werken gewoon geen van allen.
Eet gewoon 6x per dag een kleine gezonde maaltijd, is beter dan je vol proppen of je uit hongeren.
Klopt niet heel erg dik,maar als ik niet op let dan pak je een stempel op mij voorhoofd plakken met het woord dikquote:
dikkiequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef rosepetals het volgende:
Oh dit is zo'n terechte klacht, ik eet ook altijd heel veel.
En dan zeuren dat je wasmasjien je broek laat krimpen zekerquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef rosepetals het volgende:
Ik kan er ook niet goed tegen, wordt er misselijk van, keelpijn enz.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vooral melkchocola.
Niks mis met veel eten. Groente bevat bijvoorbeeld weinig energie en veel vitamine.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef rosepetals het volgende:
Ja dat is wel kut met die wasmachines, maar ik ga echt niet met een teil wassen zoals vroeger.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan zeuren dat je wasmasjien je broek laat krimpen zeker
In mijn omgeving weinig dikke zeugen eigenlijk... voornamelijk vrouwen met een slank of normaal figuur die daar zo mee bezig zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus je herkent het juist wel; dikke zeugen die zeuren over eten.
Ik eet vaak taart en ik kook ook vaak lekker, bovendien snoep ik ook best wel veel. Ben&jerry'squote:
Ha, ik ben juist tengerquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan zeuren dat je wasmasjien je broek laat krimpen zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
Net als Sinterklaas. Krijg je zo'n chocoladeletter die vervolgens ergens in de keukenkastjes verdwijnt. Gelukkig blijft het nog wel een tijdje houdbaar zodat ik het aan vrienden kan geven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet goed tegen, wordt er misselijk van, keelpijn enz.
Voor mij was pasen als kind echt geen feest.
das je geraaienquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik eet vaak taart en ik kook ook vaak lekker, bovendien snoep ik ook best wel veel. Ben&jerry'sMaar ik eet ook gezond hoor
haha herkenbaar, alleen hier is het mijn man die alle chocolade op eet.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Net als Sinterklaas. Krijg je zo'n chocoladeletter die vervolgens ergens in de keukenkastjes verdwijnt. Gelukkig blijft het nog wel een tijdje houdbaar zodat ik het aan vrienden kan geven.
Ok dan verschil is nihil... mooie quote: Iedereen vindt chocolade lekker!quote:
dikkerdjequote:Op woensdag 15 februari 2012 15:58 schreef Meloewa het volgende:
Ik vreeet mij allemaal helemaal misselijk
ook aan die kinderchocolade en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |