Ok, maar dat zie ik namelijk wel vaak.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat valt niet onder gezond eten dus je weet dat ik dat niet bedoel.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:35 schreef Geelman het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen altijd lopen te eten. En als ze niet aan het eten zijn praten ze er wel over of denken ze er aan. Zit je lekker een college te volgen, *KRSSSSSSTT*, daar wordt weer een zak snoep of chips open getrokken. Of er wordt weer een hele baguette gezond naar binnen geschoven. 9 van de 10 keer doen vrouwen dat, want ze kunnen zich blijkbaar niet beheersen. Steeds moeten die kaken maar malen, steeds wordt er weer wat in die mond gestopt. Even wachten tot na het college is er blijkbaar niet bij. En niet alleen de dikkertjes eten veel, ook dunne meisjes maken zich schuldig aan continu eten. Leg maar eens een chocoladereep neer voor een groepje vrouwen en kijk hoe snel hij op is. Maar pas op hoor, misschien bijten ze in je handen.
Daarnaast vinden vrouwen koken ook heel leuk (dat is dan wel weer positief), en je kan vrouwen makkelijk paaien met een etentje of zo. Omdat vrouwen zo afhankelijk zijn van voedsel zullen ze nooit zo ver kunnen komen als mannen. Mannen kunnen zich beter beheersen, ze hebben een sterker karakter en kunnen verleidingen weerstaan. Doordat wij offers kunnen en willen brengen kunnen wij de economie draaiende houden, en alle hongerige vrouwenmondjes voeden.
Klacht: vrouwen die altijd maar moeten eten!Je hebt gelijk, ik ben zelf aan het af kicken ben nu al iets van 5kg kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu is de truc mezelf te leren beheersenen op gewicht te blijven ofcourse.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:35 schreef Geelman het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen altijd lopen te eten. En als ze niet aan het eten zijn praten ze er wel over of denken ze er aan. Zit je lekker een college te volgen, *KRSSSSSSTT*, daar wordt weer een zak snoep of chips open getrokken. Of er wordt weer een hele baguette gezond naar binnen geschoven. 9 van de 10 keer doen vrouwen dat, want ze kunnen zich blijkbaar niet beheersen. Steeds moeten die kaken maar malen, steeds wordt er weer wat in die mond gestopt. Even wachten tot na het college is er blijkbaar niet bij. En niet alleen de dikkertjes eten veel, ook dunne meisjes maken zich schuldig aan continu eten. Leg maar eens een chocoladereep neer voor een groepje vrouwen en kijk hoe snel hij op is. Maar pas op hoor, misschien bijten ze in je handen.
Daarnaast vinden vrouwen koken ook heel leuk (dat is dan wel weer positief), en je kan vrouwen makkelijk paaien met een etentje of zo. Omdat vrouwen zo afhankelijk zijn van voedsel zullen ze nooit zo ver kunnen komen als mannen. Mannen kunnen zich beter beheersen, ze hebben een sterker karakter en kunnen verleidingen weerstaan. Doordat wij offers kunnen en willen brengen kunnen wij de economie draaiende houden, en alle hongerige vrouwenmondjes voeden.
Klacht: vrouwen die altijd maar moeten eten!Komt omdat ze ook iets in hun mond willen hebben tussen het pijpen door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Komt omdat ze ook iets in hun mond willen hebben tussen het pijpen door.
Ja ik niet moet ik zeggen, in mijn omgeving slaat het juist de andere kant op, ook niet goed overigens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, maar dat zie ik namelijk wel vaak.
gewoon compounds doen als je snaptquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:57 schreef DanaCat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik ben zelf aan het af kicken ben nu al iets van 5kg kwijt
nu is de truc mezelf te leren beheersenen op gewicht te blijven ofcourse.
Anorexia is natuurlijk ook niet echt gezond te noemen, en ook een typische vrouwenziekte!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja ik niet moet ik zeggen, in mijn omgeving slaat het juist de andere kant op, ook niet goed overigens.
Geen fotosynthese kunnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef sinepedraap het volgende:
EtenEckte bazen zitten aan het infuus.
Ik eet ook magere zuivel, ik haal mijn vetten uit avocado/kokos/olijfolie/vette vis.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Anorexia is natuurlijk ook niet echt gezond te noemen, en ook een typische vrouwenziekte!![]()
Een keer kwam hier een meid eten met anorexia, man, nog nooit zo'n gezeik gehoord over een bakkie magere yoghurt...
lakseermidel?quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:22 schreef Meloewa het volgende:
Ik zit nu ook aan de chips, snoep, en lakrisal
toevallig
en bij de dames leg 1 reep chocola neer en ze rennen naar de supermarkt voor meer...quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:35 schreef HiddenResponse het volgende:
De porties verdelen over de dag is wat anders dan veel eten. Mannen zijn meer van: Zoveel mogelijk eten als de gelegenheid er is.
Leg maar wat paaseitjes voor wat mannen neer en binnen het uur zijn ze allemaal ziek van de chocola
Ik lust niet eens chocolade...quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:36 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
en bij de dames leg 1 reep chocola neer en ze rennen naar de supermarkt voor meer...
dan heb jij vast heel vaak sexquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik lust niet eens chocolade...
Vrouwen zijn geobserdeerd door hoe ze er uit zien, wat vaak een gevolg is van wat ze eten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:37 schreef Waaghals het volgende:
Tja als je kijkt in de dieetreeksen enzo daar zie je ook voornamelijk vrouwen.
Die zijn echt geobsedeerd door wat ze eten. De hele dag lijstjes bijhouden van wat ze eten.
Volgens mij gaat afvallen beter als je niet de godsganse dag aan eten denkt.
Ehm ja regelmatig, maar staat dat in relatie met geen chocolade eten dan?quote:
dat is het oude fabeltje dat chocola een surrogaat is voor sexquote:Op woensdag 15 februari 2012 15:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm ja regelmatig, maar staat dat in relatie met geen chocolade eten dan?
Ik ook niet. Vooral melkchocola.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik lust niet eens chocolade...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |