SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Boh, die zijn ook erg inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef wise het volgende:
vrouwen die klagen dat ze te dik zijn maar toch niet van al dat vet af kunnen blijven omdat het "zo lekker" is
dikke mensen, geen respect voor....
Zou er een causaal verband zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef Snuf. het volgende:
Het zijn altijd de dikke mensen die bij de snoepautomaten staan.
Ooit een mannelijke verdrieteter gezien?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boh, die zijn ook erg inderdaad.
"Maar het is zo lekker!!"
_!
Één keer. Man oh man, wat was die gast op een gegeven moment vet zeg.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:40 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ooit een mannelijke verdrieteter gezien?
Zal wel aan de persoon liggen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef Geelman het volgende:
Ik zal niet zeggen dat vrouwen extreem veel of ongezond eten, maar ze eten wel gewoon continu. Als hun kaken niet bewegen worden ze ongelukkig of zo.
Mannen eten vaak vetter denk ik, maar ze eten niet constant zoals vrouwen.
Regel jij een eind aan de korte pittige kapsels, dan zullen wij dit aanpakken. Deal or no deal?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef snakelady het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen, ik ken meer mannen die zich volproppen met eten, mannen eten gewoon meer, wat logisch is, dat hoort ook zo, ze doen vaker harder lichamelijk werk en hebben een groter lichaam om van brandstof te voorzien.
Alleen die bierbuiken he, verpesten zo enorm het straatbeeld...
Ja, dat zal allemaal wel. Maar het gaat mij erom dat vrouwen gewoon geen moment zonder eten kunnen. Overal waar ik kom zie ik dat vrouwen veel eerder naar voedsel grijpen dan mannen. Maar als mannen eenmaal gaan eten zullen ze dan wel weer meer eten denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef snakelady het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen, ik ken meer mannen die zich volproppen met eten, mannen eten gewoon meer, wat logisch is, dat hoort ook zo, ze doen vaker harder lichamelijk werk en hebben een groter lichaam om van brandstof te voorzien.
Alleen die bierbuiken he, verpesten zo enorm het straatbeeld...
Maar het is juist wel beter om veel kleine maaltijden te eten dan om je 2 of 3x per dag vol te proppen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef Geelman het volgende:
Ik zal niet zeggen dat vrouwen extreem veel of ongezond eten, maar ze eten wel gewoon continu. Als hun kaken niet bewegen worden ze ongelukkig of zo.
Mannen eten vaak vetter denk ik, maar ze eten niet constant zoals vrouwen.
deal!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Regel jij een eind aan de korte pittige kapsels, dan zullen wij dit aanpakken. Deal or no deal?
Veel kleine maaltijden als in continu chocolaatjes, koekjes, chips, dropjes en broodjes naar binnen werken? Wel met Coca-Cola Light erbij he!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het is juist wel beter om veel kleine maaltijden te eten dan om je 2 of 3x per dag vol te proppen.
Als je wil afvallen moet je je bloedsuiker spiegel onder controle houden, dan verbrand je namelijk meer dan waneer die alle kanten op vliegt.
Maar dan wel gezond eten, pure chocolade af en toe is zelfs gezond.
Dat valt niet onder gezond eten dus je weet dat ik dat niet bedoel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:55 schreef Geelman het volgende:
[..]
Veel kleine maaltijden als in continu chocolaatjes, koekjes, chips, dropjes en broodjes naar binnen werken? Wel met Coca-Cola Light erbij he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |