En je kan er mee jojo'en, althans, je kan er een poging tot doen.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:45 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Haha noobSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
En ik maar denken dat ik de enige was die dat nog doet op een beetje oudere leeftijd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
En je kan er mee jojo'en, althans, je kan er een poging tot doen.
Ja alleen hebben die beetje mijn onschuldigheid verpestquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef JoeyTenowii het volgende:
kennen we die ketting en armbandjes nog die je kon opeten
Die pics die je postte in "favo mannenlichaam" topic zijn ecto's.quote:
Aww yeah. En dan je tanden stukbijten, of dat elastiek stukbijten wat dan tegen je lip aanpetste. Als ik ze had, hoopte ik altijd dat het de versie met een touwtje was.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef JoeyTenowii het volgende:
kennen we die ketting en armbandjes nog die je kon opeten
Ik had alleen het horloge. Want horloges zijn voor bazen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja alleen hebben die beetje mijn onschuldigheid verpest
nadat ik ze ook in bh en lullestrings zag
zweer heb je die ? hahaquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja alleen hebben die beetje mijn onschuldigheid verpest
nadat ik ze ook in bh en lullestrings zag
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die pics die je postte in "favo mannenlichaam" topic zijn ecto's.
quote:
quote:
Net alsof jij er niet hitsig van zou worden als je bedpartner dit draagt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dat is jouw perceptie van groot?quote:
kan wel leuk worden tog lekker snoepen en dan het hoofdgerechtquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof jij er niet hitsig van zou worden als je bedpartner dit draagt.!
idd zou het er zo afknabbelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zakquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geil, ga door.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zak
Ja, toch. En dan maar hopen dat ze niet vol zit voor het toetje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
kan wel leuk worden tog lekker snoepen en dan het hoofdgerecht
Dan wordt het SM, denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zak
Oh, dus je bent een pijnfreak.quote:
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wil ik best geloven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.
Dan moet de man ook de tanden op elkaar doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Maar wie koopt die troep nou?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Oh, dus je bent een pijnfreak.
ja en als toetje lekker wat 2 girls 1 cup actiequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, toch. En dan maar hopen dat ze niet vol zit voor het toetje.!
Gaat anders lekker plakken!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die moet je echt 3 keer per dag verwisselen of zo, dure grap.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef sinepedraap het volgende:
EtenEckte bazen zitten aan het infuus.
Nu maak je het ranzig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
ja en als toetje lekker wat 2 girls 1 cup actie
Ik zou het horloge nog wel eens willen. Gewoon lekker met dat snoephorloge rondlopen, als een baas.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond die kettingen al kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |