Pizzabroodjesquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef rosepetals het volgende:
Die kleine pizza's en hamburgers zijn lekker, kennen jullie die?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit als het ongezond is van binnen
als ik er maar niet uit zie als een suikerkop
die altijd op tv komenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef rosepetals het volgende:
paprikachips en bierquote:
Ik kijk zelden TV maar volgens mij is dat niet zo. Het is wel snoep!quote:
Tja, dat zeg je er dan niet bij. Ik zou mij ook schuldig voelen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee man. Een tweede cupcake die ik zelf heb gebakken en zelf dik heb bestreken met glazuur gemaakt van alleen maar roomboter, melk, en poedersuiker
paprikachipsquote:
Wij kunnen alles eten wat we willen. We hoeven niet op ons lijn ofzo te letten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef Sinosappel het volgende:
Lekker eten man
Mmmm echt genieten![]()
![]()
![]()
Ik heb medelijden met mannen, die eten immers niet zo veel.
ja die ken ikquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:21 schreef rosepetals het volgende:
? Zoiets?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kijk zelden TV maar volgens mij is dat niet zo. Het is wel snoep!
moet je maar is kinderprogramma´s kijken eten dat de hele tijd doorquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik kijk zelden TV maar volgens mij is dat niet zo. Het is wel snoep!
Dat ziet er echt superschattig, maar best ranzig uit. Geef mij maar echte pizza's.quote:
Ha ze zijn vernieuwd, in mijn jeugd zagen ze er anders uit. Het is van dat merk die alles in van die oude zakjes verkoopt? 'oud' als in het bestaat al sinds mijn 5e?quote:
Jij bedoelt dit zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ha ze zijn vernieuwd, in mijn jeugd zagen ze er anders uit. Het is van dat merk die alles in van die oude zakjes verkoopt? 'oud' als in het bestaat al sinds mijn 5e?
bolognese vind ik alleen die van croky lekkerquote:
Ja, ik snap ineens welke je bedoelt. Holy shit dat was lekker. Wel instant diabetes.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ha ze zijn vernieuwd, in mijn jeugd zagen ze er anders uit. Het is van dat merk die alles in van die oude zakjes verkoopt? 'oud' als in het bestaat al sinds mijn 5e?
Jaaaa dit. Geweldig!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Jij bedoelt dit zeker?
[ afbeelding ]
Nee, juist Laysquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bolognese vind ik alleen die van croky lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |