Shall I take you to the candyshop?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef Meloewa het volgende:
Ohja en heb samsomgertkoekjes..
En dan heeft moeder nog beneden een snoepkast
en dan loop ik nog zelf te kopen
Heb ik ook idd.. Vroeger wel vaak. Was het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best lekker. Koop het alleen nooit.
Maar als het puur uit verveling is, dan kun je toch ook iets gezonders eten. Of zeg ik nu iets heel raars.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee gewoon verveling ook
en dan heb ik wat te doen in de pauze
Ja de candyshop van pipi langkousquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Shall I take you to the candyshop?![]()
Ok, is goed. Kom morgen langs in je pauze!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja de candyshop van pipi langkous
Meestal pak ik mij zo'n broodje met kaas en salade voor de terug weg al lopendquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar als het puur uit verveling is, dan kun je toch ook iets gezonders eten. Of zeg ik nu iets heel raars.
neppe.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bah daar word ik misselijk van eerlijk gezegd
Reclame vond ik vroeger heel tof, en daarom wilde ik die Maoam.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:15 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bah daar word ik misselijk van eerlijk gezegd
MAOAM! moves you!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Reclame vond ik vroeger heel tof, en daarom wilde ik die Maoam.
Dit. Ik voel me al schuldig als ik een tweede cakeje pak, en die wijven schuiven alles zo naar binnen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:38 schreef wise het volgende:
vrouwen die klagen dat ze te dik zijn maar toch niet van al dat vet af kunnen blijven omdat het "zo lekker" is
dikke mensen, geen respect voor....
Maoam is als Lange Janquote:
Schuldgevoelens over een tweede plakje cake of cake?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:18 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Dit. Ik voel me al schuldig als ik een tweede cakeje pak, en die wijven schuiven alles zo naar binnen.
Ik ook niet, maar dat betekent niet dat het gezond isquote:
Maakt mij niet zoveel uit als het ongezond is van binnenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:20 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat betekent niet dat het gezond is
Tijd om eens te proberen danquote:
Nee man. Een tweede cupcake die ik zelf heb gebakken en zelf dik heb bestreken met glazuur gemaakt van alleen maar roomboter, melk, en poedersuikerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:20 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Schuldgevoelens over een tweede plakje cake?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |