kroepoekquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
mijn snoep voor nu![]()
zou mama leuk vinden net zo voor het avond eten
Heb deze onlangs ontdekt...quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
mijn snoep voor nu![]()
zou mama leuk vinden net zo voor het avond eten
Die offtopic zou getolereerd worden!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Pics van je buik ter bevesteging
Ik zou wel willen, maar lui. Geloof me maar.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:03 schreef editoor het volgende:
[..]
Pics van je buik ter bevesteging
Alsof ik ooit met jou worst zou eten vegetarisch of niet, jij was toch die zieke trein spotter?quote:
Daar ben ik helemaal van afgekickt schijnt dat daar varkensgelatine in zitquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb deze onlangs ontdekt...
[ afbeelding ]
Zit dat niet in heel veel snoep?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal van afgekickt schijnt dat daar varkensgelatine in zit
Weet niet zolang het niet op de verpakking staat weet ik niet beterquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Zit dat niet in heel veel snoep?
suikerverslaving?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
Volgens mij schrik me nu wel van mijn bankrekening
hiert thuis hebben we al heel veel snoep
en dan ga ik nog al zelf halen elke dag
nee man dat was rob ofzow ? ik ga nooit met de treinquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Alsof ik ooit met jou worst zou eten vegetarisch of niet, jij was toch die zieke trein spotter?
Dat zeggen Moslims ook, als men zegt dat het Halal is, dan is het Halal. Zo heb ik ooit eens onder valse voorwendselen een Moslim varkensvlees laten eten!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet niet zolang het niet op de verpakking staat weet ik niet beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
En jij stuitert niet de hele dag op en neer van al dat suikerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:07 schreef Meloewa het volgende:
Volgens mij schrik me nu wel van mijn bankrekening
hiert thuis hebben we al heel veel snoep
en dan ga ik nog al zelf halen elke dag
O mijn excuses voor jou en je worst dan.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:09 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
nee man dat was rob ofzow ? ik ga nooit met de trein
Nee ben juist heel rustig meestalquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef boterham_met_worst het volgende:
[..]
En jij stuitert niet de hele dag op en neer van al dat suiker?
excuses aanvaard aan de worst moet ik het nog even vragenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O mijn excuses voor jou en je worst dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |