idd zou het er zo afknabbelenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof jij er niet hitsig van zou worden als je bedpartner dit draagt.!
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zakquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net alsof jij er niet hitsig van zou worden als je bedpartner dit draagt.!
Geil, ga door.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zak
Ja, toch. En dan maar hopen dat ze niet vol zit voor het toetje.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
kan wel leuk worden tog lekker snoepen en dan het hoofdgerecht
Dan wordt het SM, denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Stel je voor dat je die troep van zijn leuter afbijt en je knauwt hem in zijn zak
Oh, dus je bent een pijnfreak.quote:
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Wil ik best geloven.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.
Dan moet de man ook de tanden op elkaar doen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:50 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Maar wie koopt die troep nou?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat nog best vaak ook.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Oh, dus je bent een pijnfreak.
ja en als toetje lekker wat 2 girls 1 cup actiequote:Op woensdag 15 februari 2012 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, toch. En dan maar hopen dat ze niet vol zit voor het toetje.!
Gaat anders lekker plakken!quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die moet je echt 3 keer per dag verwisselen of zo, dure grap.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:47 schreef sinepedraap het volgende:
EtenEckte bazen zitten aan het infuus.
Nu maak je het ranzig.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef JoeyTenowii het volgende:
[..]
ja en als toetje lekker wat 2 girls 1 cup actie
Ik zou het horloge nog wel eens willen. Gewoon lekker met dat snoephorloge rondlopen, als een baas.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond die kettingen al kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |