Inderdaad die van lays enz. is veel anders.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bolognese vind ik alleen die van croky lekker
Ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
bolognese vind ik alleen die van croky lekker
Die vond ik altijd lekker.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je krijgt er zelfs zo'n plastic hamburgerdoosje bij![]()
[ afbeelding ]
Rugzak kopenquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad die van lays enz. is veel anders.
Wilde hem vandaag nog kopen maar paste niet in mijn schooltasje
Haha ja, echt schattig. Die gaf ik altijd aan mijn poppen enzoquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je krijgt er zelfs zo'n plastic hamburgerdoosje bij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Nee, juist LaysDie vind ik wat zoeter ofso.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
c1000quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef JoeyTenowii het volgende:
bolognese vind alleen huismerk lekker van de c1000
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die vind ik wat zoeter ofso.Ja klopt, daarom zijn ze lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
Zak openmaken lucht eruit en dan dicht frommelen. Dan moet dat toch wel passen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad die van lays enz. is veel anders.
Wilde hem vandaag nog kopen maar paste niet in mijn schooltasje
quote:
Ja maar daar heb ik niet bij na gedacht die crocky zakken zijn vet grootquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Zak openmaken lucht eruit en dan dicht frommelen. Dan moet dat toch wel passen?
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:29 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom zijn ze lekkerderHahaha bolognese moet btje pittig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dat wel, net alsof je meer krijgt dan bij Lays. Crocky Sate.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik niet bij na gedacht die crocky zakken zijn vet groot
quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha bolognese moet btje pittig zijnZie je nou welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Sinosappel het volgende:
Hoezo? Je kan het toch gewoon zeggen als je iemand wil klaarzuigen?
En dan dat poeder je mik in 'gieten'?quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik beet dat stokje altijd veel te snel door
Ja volgens mij zijn die zakken 300 gramquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:31 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Dat wel, net alsof je meer krijgt dan bij Lays. Crocky Sate.
Ja of gewoon met de natte vingerquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan dat poeder je mik in 'gieten'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |