SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Meh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:55 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Vertel. Romantisch?Of juist niet?
Hahahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Had je dan toch maar je nummer aan die belegen Koerd gegeven..... toch?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Had je dan toch maar je nummer aan die belegen Koerd gegeven..... toch?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Stiekem zou het toch wel leuk zijn, ookal heb je geen interesse.
Nee ik begrijp je volledigquote:
Olmasaydi babam evlenirmiydi?quote:
Jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?
A long, long time ago. Laten we het daar niet over hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er was een Mr. Ismfof, toch? What happened?
Lekker op tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet zo nog wat kopen. Wat zal ik kopen?
Wil je wel ideeën geven, maar Julis leest mee. Ik hou het voor mezelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
MAAR WELKE CHOCOLADE?!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Chocolade en rozen zijn ALTIJD okay.
Melkchocolade! Met een lekkere, zachte vulling.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
MAAR WELKE CHOCOLADE?!.
PANIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEK!!!!!
Dan hoop ik dat je op z'n minst gepijpt wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:16 schreef xminator het volgende:
Wat la, bloemen koop ik vers ulann.
En dan iets kleins en uit eten thats it.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je op z'n minst gepijpt wordt.
Alsof daar een tijd aangebonden isquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je wel ideeën geven, maar Julis leest mee. Ik hou het voor mezelf..
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Julis het volgende:
Ik heb alvast een cadeautje voor jullie gemaakt voor Valentijnsdag.![]()
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk een tijdje niet (toetsweek, prestaties, verslagen etc.) *zucht*. En ik had zin om dit cadeautje nu te geven!
Zie spoiler voor jullie cadeautje:
Hier mijn cadeau voor jullie, alweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik alquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Op een dag weet je het; je wordt automonteur.
wat lieffffff.... (L)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:40 schreef Julis het volgende:
Hallo.
[..]
Hier mijn cadeau voor jullie, alweer.
Jawel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:23 schreef Ayca het volgende:
Is dat serieus?! Zo ja, dan moet ik het zien
twitter:twitozof twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 17:51:20Birçok hanım kızımız bu akşam ayşe'lerde kalacak reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Mijn valentijn is mijn vriendin.
Wat heb ik gekocht.
Een roosje + zo een ballon eraan.
Grote hart ( waarin de cadeautjes gaan )
Een chocolade reep met erop: ik vind je leuk.
Een handverwarmer (zo eentje welke je kookt enzo en dan een half uur warmte kan afgeven) zodat haar handjes warm blijven wanneer ik er niet bij ben.
Een zilveren ketting met hangertje(hartje). Hangertje kan opengeklapt worden waarin dan een foto oid kan.
Dat was het dan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Wat heb ik gekocht.
Een handverwarmer (zo eentje welke je kookt enzo en dan een half uur warmte kan afgeven) zodat haar handjes warm blijven wanneer ik er niet bij ben.
Een zilveren ketting met hangertje(hartje). Hangertje kan opengeklapt worden waarin dan een foto oid kan.
Scheermes
Dat was het dan.
Hoe weet je dat je dit jaar alleen blijftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef TheOnion het volgende:
Dit jaar alleen
maar maakt mij vrij weinig uit eigenlijk
Super lief.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Wat heb ik gekocht.
Dat was het dan.
voor mij ook, voor het eerst sinds jaren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef TheOnion het volgende:
Dit jaar alleen
maar maakt mij vrij weinig uit eigenlijk
Ja klopt en eigenlijk mag ik niet eens een vriendin hebben dus hou het ook maar zo vanaf nuquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je dit jaar alleen blijft. Ach ja
, het is maar een dag.
Hoe bedoel je? Van wie mag dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Ja klopt en eigenlijk mag ik niet eens een vriendin hebben dus hou het ook maar zo vanaf nu
Ik kom uit de stad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:02 schreef xminator het volgende:
Op een dag zullen jullie ook een geliefde vinden![]()
Alleen voor jou che_, zal het iets lastiger zijn op de bergen
17, ja nu ik geloof serieus neem mag het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Van wie mag dat niet? Hoe oud ben je?
quote:
Ah zo. Je wil graag maagd blijven voor het huwelijk o.a.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:10 schreef TheOnion het volgende:
[..]
17, ja nu ik geloof serieus neem mag het niet
PSV'enk!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:45 schreef Julis het volgende:
twitter:twitozof twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 17:51:20Birçok hanım kızımız bu akşam ayşe'lerde kalacak reageer retweet
Nice 'n' smooth.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Wat heb ik gekocht.
Dat was het dan.
Oooh, die ene.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mehhh. Hoe heet die Turkse cabaretier ook al weer?
Ja, damn it.quote:
Weet je dan ook echt helemaal niets meer?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, damn it.Er is 1 hele bekende, maar ben echt alles van zijn naam/uiterlijk kwijt.
Als jullie nog goede kennen (Turks, Nederlands, Brits/Amerikaans), gewoon noemen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je dan ook echt helemaal niets meer?.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zijn kapsel en kleding wel had onthouden hoor..
Ah, je hebt z'n kapsel ook niet onthouden omdat-ie er geen had waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hatirladim. Cem Yilmaz.
iets met orhanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mehhh. Hoe heet die Turkse cabaretier ook al weer?
Noem eens wat namen die jij goed vindt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, je hebt z'n kapsel ook niet onthouden omdat-ie er geen had waarschijnlijk.
Maar come on, srsly? Je zocht echt naar Cem Yılmaz?.
Dave Chappellequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Noem eens wat namen die jij goed vindt.
Wat heb je allemaal al gezien dan? (Killing me softly en FWIW, i guess?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nieuwe namen, please.Van Dave heb ik bijna alles wel gezien, denk ik.
Oh, dat kan ik niet opnoemen. Ben niet zo goed met namen, zoals je net al zag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al gezien dan? (Killing me softly en FWIW, i guess?)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet opnoemen. Ben niet zo goed met namen, zoals je net al zag.
Ata Demirer van de Turken vind ik tof!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nieuwe namen, please.Van Dave heb ik bijna alles wel gezien, denk ik.
Ik had je Tumblr gezien. Alles valt nu zo wel een beetje op z'n plek, ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Komt omdat ik mijn korte termijn geheugen kapot maak.
Ja, die had m'n moeder ook gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je Tumblr gezien. Alles valt nu zo wel een beetje op z'n plek, ja..
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, die had m'n moeder ook gezien._!
Chris Rock verneukt het door overactingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ata Demirer van de Turken vind ik tof!
Ehm. Chris Rock is ook okay. Verder valt de naam van George Carlin vaak.
Ik onthoud de namen van de grappige stand-up comedians ook niet zo goed. Echt jammer..
Boos, uit huis getrapt.quote:
Huh, waarom?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Boos, uit huis getrapt.
Waar wou je heengaan dan? Je bent uiteindelijk dus niet gegaan (wegens je broertje)?quote:Esalarimi toplamistim, tam gidecektim.. "Simdi bu kapidan çikarsan, birdaha dönemezsin, kardesini göremezsin" diye basladi. Als er één belangrijk iets is in mijn leven, is het mijn broertje. En dat weet zij ook. Dus ja.
Er zijn veel aspecten die het voor haar wel belangrijk maken dat ik geen drugs gebruik. En dat begrijp ik ook. Maar het blijft mijn keuze. Ik ken de consequenties.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huh, waarom?. Is dat niet een beetje overdreven?
[..]
Waar wou je heengaan dan? Je bent uiteindelijk dus niet gegaan (wegens je broertje)?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Weissman het volgende:
Valentijn
Islam
Sowieso religie
Kuisheid
Dat zal nu dan geen prettige leefomgeving meer zijn nu. : (quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er zijn veel aspecten die het voor haar wel belangrijk maken dat ik geen drugs gebruik. En dat begrijp ik ook. Maar het blijft mijn keuze. Ik ken de consequenties.
En ja, voor mijn broertje. En ik had genoeg plekken waar ik heen kon.
Ben gelukkig bijna nooit thuis. Alleen uitgerekend vandaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zal nu dan geen prettige leefomgeving meer zijn nu. : (
Hoe ken jij mijn Tumblr?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef zarGon het volgende:
WTF, het eerste plaatje op je Tumblr nu..
troll?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
Hoe bereken ik de 15e en 22e macht van een getaliemand een linkje ?
Waar heb je dat voor nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
http://bit.ly/xm7JTMquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
Geniaal hoe je de link legtquote:
en jij geloofde datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geniaal hoe je de link legtmaar nee heeft er niks mee te maken
![]()
dat je uberhaupt durft te denken dat ik een combo van zoveel wedstrijden gaat spelenik laat ze nog liever simuleren door m'n playstation
Wat gebruik je dan? Drugs is nogal een breed begrip.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er zijn veel aspecten die het voor haar wel belangrijk maken dat ik geen drugs gebruik. En dat begrijp ik ook. Maar het blijft mijn keuze. Ik ken de consequenties.
En ja, voor mijn broertje. En ik had genoeg plekken waar ik heen kon.
Hash.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat gebruik je dan? Drugs is nogal een breed begrip.
DM maar als je vragen hebt, ik post wel af en toe picks in wostopicquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
Nope enkel bij tipico momenteel. heb wat gas teruggenomen. Manu sowieso. maar wil je niet verder via PM/DM want hier heb ik zo een hekel aan
True, true. Dat spreek ik ook nergens tegen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een pufje hier en een snuifje daar is wel lekker op z'n tijd
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. Dat spreek ik ook nergens tegen.
Wat ik wel tegenspreek is "hash". Het is hasj..
Ah, het was weer eens de nazi in je.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef Ayca het volgende:
Over nazis gesproken... vandaag dead snow gezien (romantisch alles) wel vermakelijk
![]()
Nazi zombies.quote:A ski vacation turns horrific for a group of medical students, as they find themselves confronted by an unimaginable menace: Nazi zombies.
Haha die was echt geniaalquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dead Snow
Zaten echt domme scenes in die filmDie WC scene
Ja zo tussendoor is het wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Nazi zombies..
Even downloaden. Lijkt me wel leuk om tussendoor te zien..
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Over komedianten gesproken, een Nederlander en veel van zijn verhalen zijn o' zo herkenbaar![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Over komedianten gesproken, een Nederlander en veel van zijn verhalen zijn o' zo herkenbaar![]()
Wat is het idee er achterquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:27 schreef zarGon het volgende:
Ik kom er net achter dat Kinder Surprise geband is in de VS; het verkopen of importeren ervan is verboden/illegaal.. Door een wet uit 1938.
.
Wat klinkt de double bass raar hier.quote:
WAZ MET JOU ?!quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:48 schreef Khalifa het volgende:
Mja, ik snap gewoon niet waarom Weissman hier post.
Dat scheelt een herkansingquote:Op woensdag 15 februari 2012 23:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ha! Ik heb een fout ontdekt in een tentamen en nu heb ik het wel gehaald.
Oftewel geen herkansingen over 5 wekenquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:43 schreef Julis het volgende:
Goedemiddag!
[..]
Dat scheelt een herkansing.
Hallon!!!!quote:
Nice.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oftewel geen herkansingen over 5 weken
Oh, ik dus over een weekquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb komende week vakantie maar ik ga dan maar werken denk ik
quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waarom fantaseer jij over mij en een milf?
Boven iedere verdenking verheven.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben een Turks meisje. Turkse meisjes zijn braaf. #geloofwaardigerkanhetnietdohohohoho
Staat er toch onderquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef PKRChamp het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Waar gaat dit gesprek over en waarom gaat hij door het lint?
Bij voorbaat dank.
Wat er onder het filmpje staat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat die uploader grappig wou doen ofzo.
Is dat programma een Turkse variant op Jambers?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat er onder het filmpje staat klopt inderdaad.
Die kop van die doos der presentatie wanneer zij Evet zegtquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef PKRChamp het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Waar gaat dit gesprek over en waarom gaat hij door het lint?
Bij voorbaat dank.
'Ja, ja... wat bent u aan het doen?' en daarna dat hij maar moet gaan en de rest weer kan zitten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:20 schreef PKRChamp het volgende:
Wat zegt die vrouw eigenlijk nadat die mafkees over de grond heeft liggen rollen?
Hoe weten ze dat ze atheist is? Dat wilde hij niet vragenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nu we toch bezig zijn met filmpjes..
Hoe denken jullie hier over?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
'Ja, ja... wat bent u aan het doen?' en daarna dat hij maar moet gaan en de rest weer kan zitten.
Gestopt met kijken op 0:34. Iets wat ik niet vaak doe.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
De 2e al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gestopt met kijken op 0:34. Iets wat ik niet vaak doe.
Nee. Zij is mijn tijd niet waard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De 2e al.
Gewoon af kijken.
Leuk en behoorlijk pienter meisje, ook heeft zij grotendeels gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat een suffe film.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef Ayca het volgende:
Over nazis gesproken... vandaag dead snow gezien (romantisch alles) wel vermakelijk
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een suffe film.. Moest wel een aantal keer lachen om domme dingen.
.
De enige die neukt is het bolletje, de enige bijna-overlevende is half-jood. Ik mis de excuusneger en de intelligente pyschoaziaat.. MAAR DIE HEB JE NIET IN NOORWEGEN HÈ, IN TEGENSTELLING TOT NAZI'S, ZOMBIES, ZOMBIENAZI'S EN NAZIZOMBIES.
Jij weet vast nog wel een leuke film met Turk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik miste dan weer De Turk, die mis ik altijd en overal![]()
Midnight Express is de basisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij weet vast nog wel een leuke film met Turk!
Gegen die Wandquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Recep Ivedik 2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wauw, heb het halverwege maar afgezet want het ging nergens meer overquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Is dat jouw kind? Je foto op Twitter lijkt er heel erg op.quote:
Ik ben wel benieuwd hoe je tot de conclusie "mensen belachelijk proberen te maken" bent gekomen, zonder dat ik mijn mening over het filmpje heb gepost. Zelfs mijn PI is neutraal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat jouw kind? Je foto op Twitter lijkt er heel erg op.
Mensen belachelijk proberen te maken terwijl je er zelf niet uitziet als Brad Pitt...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, heb het halverwege maar afgezet want het ging nergens meer over
IK GA EEN .GIF MAKEN VAN 0:05 TOT 0:08 EN HAAR ZO BELACHELIJK MAKEN.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat jouw kind? Je foto op Twitter lijkt er heel erg op.
Mensen belachelijk proberen te maken terwijl je er zelf niet uitziet als Brad Pitt...
Alsjeblieft, voor welke andere reden dan haar belachelijk te maken zou je dat hier posten? Niet doen alsof je neus bloedt, want dat maakt het alleen maar erger. Dat is echt iets wat 15 jarigen doen man, geen 24 jarigen. Vooral als Turk zijnde begin ik me om zulke dingen te schamen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je tot de conclusie "mensen belachelijk proberen te maken" bent gekomen, zonder dat ik mijn mening over het filmpje heb gepost. Zelfs mijn PI is neutraal.
Laten we stellen dat het zo is, dat ik haar belachelijk probeer te maken. Ik hoef helemaal niets te doen behalve het filmpje posten dat zij toch echt zelf op het internet heeft gezet.
Het punt waar ik me eigenlijk aan erger is je laatste zin. Je wekt de suggestie op dat je pas met een uiterlijk als Brad Pitt een vrouw zoals op het filmpje belachelijk mag maken. Dat betekent dat jij je kaken op elkaar zou houden als Brad Pitt hetzelfde deed als ik en dat... dat maakt jou een hypocriet.
Wat is er mis met het belachelijk maken van belachelijke mensen? Hm?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor welke andere reden dan haar belachelijk te maken zou je dat hier posten? Niet doen alsof je neus bloedt, want dat maakt het alleen maar erger. Dat is echt iets wat 15 jarigen doen man, geen 24 jarigen. Vooral als Turk zijnde begin ik me om zulke dingen te schamen.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik zei: "Ik hoef helemaal niets te doen behalve het filmpje posten dat zij toch echt zelf op het internet heeft gezet."quote:"Zij heeft het op internet gezet, dus ik heb het recht om het filmpje verder te verspreiden en helpen haar belachelijk te maken."
Zo'n. Een. Zo een filmpje. Guess again: http://www.youtube.com/user/nanaluvstroubles?feature=watch#g/u. Zij heeft zelf 122 filmpjes van haar zelf op YouTube geplaatst.quote:Sommige mensen hebben helemaal geen zelfreflectie, zo'n filmpje wordt altijd ongewenst populair.
Oh, god. Jij lijkt me echt zo eentje die constant GEEN LOL HEBBEN IN HET LEVEN, WEES SERIEUS, WORD EEN DOKTER verkondigt.quote:Jongen alsjeblieft, jij bent slimmer dan dat, daar ben ik zeker van. Gewoon niet meedoen aan die internerdcultuur op youtube, plaats liever wat informatieve dingen, dan dingen die eigenlijk niemand wilt zien.
Leuk dat jij je eigen waarden en normen probeert af te dwingen. En mijn gedrag als iets slechts neerzet.quote:En wat betreffende het laatste punt heb je deels gelijk, maar dan zou ik op andere punten kritiek geven, het is niet dat ik het heel erg vind dat je dit doet en er niet uitziet als Brad Pitt. Het ging er mij meer om dat je een Turk bent en 24 jaar, kijk alsjeblieft verder dan de normale persoon.
Kusje.quote:Groetjes
Er staat "ik bloedt" in je vorige post, pas het stiekem snel nog aan voordat ik het quote. Snel!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
VOORAL ALS TURK BEGIN ...
VOORAL TURK ZIJNDE BEGIN ...
ALS ... ZIJNDE IS DUBBELOP.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er staat "ik bloedt" in je vorige post, pas het stiekem snel nog aan voordat ik het quote. Snel!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik doe trouwens niet alsof mijn neus bloedt.
Nee en wat betreffende je post en "mijn foutje", het was een metatroll, maar had al zo'n gevoel dat je het niet door zou hebben, het "dubbelop" wordt niet als "fout" aangeduid door taaldeskundigen, dus het is goed en dat deed ik precies bij iets van jou. En er staan nog behoorlijk wat fouten in je lang(er)e post, vreemd dat ik niet op die fouten ben ingegaan? Maar goed, wanneer je durft te beweren dat ik geen "label" moet plakken op een leeftijd, dan ben je wat mij betreft al heel erg fout bezig met je leven.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
IK GA EEN .GIF MAKEN VAN 0:05 TOT 0:08 EN HAAR ZO BELACHELIJK MAKEN.
ALLEMAAL DOOR JOU.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
Vertel mij eens waarom je zo'n moraalridder bent.
Nope, maar ben nu benieuwd nadat ik de wiki had gelezen, ik zal morgen maar eens kijken of hij hier ook draait bij de lokale bios.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Bilge het volgende:
Heeft iemand Fetih 1453 al gezien? De film is flink gehyped (groot budget en mooie special effects) maar de regisseur heeft een twijfelachtige staat van dienst met Çılgın Dersane Kampta en Recep Ivedik![]()
Betwijfel dat heel erg, denk niet dat Turkse regering dat zou toelaten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:25 schreef Bilge het volgende:
Met grote vrezen vrees ik dat Mehmet Han wordt neergezet als een seksmaniak die tussen de wilde nachten in de harem door ook heel even de tijd neemt om Constinople te veroveren.
De serie Muhtesem Yuzyil zet Süleyman de Grote/ de Wetgever/ de Prachtlievende neer als een ordinaire rokkenjager. Vanuit het Islamitische kamp is veel kritiek geuit, maar het politiek liberalisme prevaleert.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Betwijfel dat heel erg, denk niet dat Turkse regering dat zou toelaten.
hahahquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:25 schreef Bilge het volgende:
Met grote vrezen vrees ik dat Mehmet Han wordt neergezet als een seksmaniak die tussen de wilde nachten in de harem door ook heel even de tijd neemt om Constinople te veroveren.
Omdat Arcadia niet met zekerheid kan zeggen dat het Sjiisme het net zo verwerpelijk vindt als het Soennisme om mensen belachelijk te maken om hun uiterlijk, spreekt hij alleen namens het Soennisme. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geef hier antwoord op dan, moraalridder.
De Sultan ging ook élke dag schijten. Wordt dat ook breed uitgemeten? Hij bad 5 maal per dag. Wordt dat breed uitgemeten? Waarom worden bepaalde zaken wel en andere zaken niet nadrukkelijk onder de aandacht gebracht?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahahIk heb persoonlijk Muhtesem Yüzyil nooit bekeken maar de kritiek vanuit de conservatieve hoek vind ik persoonlijk zeer overdreven
![]()
1. Alsof de sultan nooit seks had(het zou kunnen dat het op tv wat overdreven is).
2. Alsof er geen harem bestond
3. Zelf zeer overdreven kritiek uiten op Ataturk en zijn republiek/tijd, en dan maar roepen dat mensen geen respect voor onze geschiedenis hebben. Alsof de Ottomanen 600 jaar lang vredesduifjes waren en niets fouts hebben gedaan.(Turkse mentaliteit: altijd wijzen naar anderen)
Mijn conclusie: Mensen die kritiek leveren zijn zeer hypocriet.
Ik neem aan dat een schijtende sultan niet echt veel kijkers zal trekkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Sultan ging ook élke dag schijten. Wordt dat ook breed uitgemeten? Hij bad 5 maal per dag. Wordt dat breed uitgemeten? Waarom worden bepaalde zaken wel en andere zaken niet nadrukkelijk onder de aandacht gebracht?
Misschien heeft dit iets te maken met de scenarioschrijfster, Meral Okay, die een voormalig lid van de Turkse communistische partij is?
Bilge heeft misschien enkele posts van me gelezen, maar kent me al heel goed. Ik kan het niet verder aanvullen dan dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:56 schreef Bilge het volgende:
[..]
Omdat Arcadia niet met zekerheid kan zeggen dat het Sjiisme het net zo verwerpelijk vindt als het Soennisme om mensen belachelijk te maken om hun uiterlijk, spreekt hij alleen namens het Soennisme. Dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Aldus de ene onderkoffer tegen de andere.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bilge heeft misschien enkele posts van me gelezen, maar kent me al heel goed. Ik kan het niet verder aanvullen dan dit.
Heb het niet begrepen als je het tegen hadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef Bilge het volgende:
^2 Wie zal de wedstrijd om de zuurste lichaamsgeur winnen?
Dissociatieve identiteitsstoornis, bedoel jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Aldus de ene onderkoffer tegen de andere.Dubbelpret: schizofrene persoonlijkheidsstoornis, waarbij de ene persoonlijkheid nog chagrijniger is dan de andere.
^2 Wie zal de wedstrijd om de zuurste lichaamsgeur winnen?
Nee niet tegen jou hoor! Ik hoor allemaal stemmetjes in mijn hoofd. Sommigen hebben een eigen Fok!-account, zoals Bilge en Arcadia. Het was dus een onderlinge discussie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:16 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Heb het niet begrepen als je het tegen had
Bilge is het hier mee eens, maar Arcadia blijft vasthouden aan de schizofrene persoonlijkheidsstoornis! Stoute Arcadia!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Dissociatieve identiteitsstoornis, bedoel je? Ik hoop voor je dat de minder zure lichaamsgeur wint
.
In Age of Empries 3 had je mamelukken, maar dat waren alleen soldaten op kamelen, ik vond de sipahis beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
Wisten jullie trouwens dat...
Mameluk in het Arabisch 'witte slaaf' betekent'?
Dat de Mamelukken vooral uit Turken bestonden?
Dat het Arabische Kalifaat van de Abbasiden graag Turkse jongens uit de Caucasus/ Centraal-Azië kocht omdat die geen banden hadden met lokale families/ clans/ religies en daarom loyaal aan hun meester waren?
Dat om dezelfde reden Ottomanen hun elitekorps Janitsaren uit Griekse devsirmes putten?
Dat de Mamelukken van jongs af aan zware en gedisciplineerde scholing in godsdienst en oorlogsvoering kregen om 'goede Islamitische paardrijders en vechters' te worden?
Dat deze slaven door de Arabieren werden gezien als 'een geschenk van god' en 'de echte beschermers van de Islam die zowel de kruisvaarders als de Mongoolse hordes versloegen'?
Dat de witte slaven voortdurend hoge posities bekleedden, waardoor de Arabische bestuurders zich bedreigd voelden.
Dat de Arabische elite terecht bang was, omdat de Turkse slaven in 1250 de macht over Egypte grepen?
Het Kalifaat der Abbasiden voortaan Ed-devlet üt Türkiya heette?
Dit rijk tot 1517 over Egypte, Israel, Palestina, Syrië, Libanon en Zuid-Irak regeerde?
Dat zij de macht verloren aan een andere Turk, Selim 1, die het Mamelukse Rijk toevoegde aan het Ottomaanse Rijk?
Dat de Mamelukken verloren zouden hebben omdat ze zo trots waren op hun cavelerie, dat ze niet in vuurwapens investeerden?
Een beetje als de Japanse Samurai dus?
"Tüfek icat oldu, mertlik gitti"!
Dat de Mamelukken toch als plaatselijke gouverneurs aanbleven?
Dat tijdens de 15e eeuw zo'n beetje de halve bekende wereld onder Turkse heerschappij stond, met het Mogoelrijk in India, het Ottomaanse Rijk, en het Mamelukken rijk?
Dat de opkomst en de neergang van de Mamelukken absoluut een eigen film en computerspelletje (Total War: Mameluk) verdient?
Dat de Mameluken de eerste waren die de Mongolen een nederlaag bezorgden?(Baybars)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:27 schreef Bilge het volgende:
Wisten jullie trouwens dat...
Mameluk in het Arabisch 'witte slaaf' betekent'?
Dat de Mamelukken vooral uit Turken bestonden?
Dat het Arabische Kalifaat van de Abbasiden graag Turkse jongens uit de Caucasus/ Centraal-Azië kocht omdat die geen banden hadden met lokale families/ clans/ religies en daarom loyaal aan hun meester waren?
Dat om dezelfde reden Ottomanen hun elitekorps Janitsaren uit Griekse devsirmes putten?
Dat de Mamelukken van jongs af aan zware en gedisciplineerde scholing in godsdienst en oorlogsvoering kregen om 'goede Islamitische paardrijders en vechters' te worden?
Dat deze slaven door de Arabieren werden gezien als 'een geschenk van god' en 'de echte beschermers van de Islam die zowel de kruisvaarders als de Mongoolse hordes versloegen'?
Dat de witte slaven voortdurend hoge posities bekleedden, waardoor de Arabische bestuurders zich bedreigd voelden.
Dat de Arabische elite terecht bang was, omdat de Turkse slaven in 1250 de macht over Egypte grepen?
Het Kalifaat der Abbasiden voortaan Ed-devlet üt Türkiya heette?
Dit rijk tot 1517 over Egypte, Israel, Palestina, Syrië, Libanon en Zuid-Irak regeerde?
Dat zij de macht verloren aan een andere Turk, Selim 1, die het Mamelukse Rijk toevoegde aan het Ottomaanse Rijk?
Dat de Mamelukken verloren zouden hebben omdat ze zo trots waren op hun cavelerie, dat ze niet in vuurwapens investeerden?
Een beetje als de Japanse Samurai dus?
"Tüfek icat oldu, mertlik gitti"!
Dat de Mamelukken toch als plaatselijke gouverneurs aanbleven?
Dat tijdens de 15e eeuw zo'n beetje de halve bekende wereld onder Turkse heerschappij stond, met het Mogoelrijk in India, het Ottomaanse Rijk, en het Mamelukken rijk?
Dat de opkomst en de neergang van de Mamelukken absoluut een eigen film en computerspelletje (Total War: Mameluk) verdient?
Ik wil niet zuur doen (ik kan gewoon niet andersquote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
Jongen, mijn mond stinkt naar sucuk en knoflookgeur zonder dat ik knoflook en sucuk eet, ik win sowieso.
Mijn alterego is kennelijk ook fan van strategiegames! AOE2 heb ik heel vaak gespeeld, maar deel drie niet. De laatste jaren ben ik overgestapt op Civilization en Total War.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In Age of Empries 3 had je mamelukken, maar dat waren alleen soldaten op kamelen, ik vond de sipahis beter.
Hoe meer ik over Mameluken te weten kom, hoe meer mijn bewondering toeneemt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:51 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat de Mameluken de eerste waren die de Mongolen een nederlaag bezorgden?(Baybars)
Dat de Circassiers later dominanter werden dan de Turken?
Dat de Khazaras in Afghanistan vandaag de dag de kleinkinderen van de Mogoelen zijn?
Dat Taj Mahal door de Turks-Mogoelse Cihan Sjah als eerbetoon voor zijn overleden vrouw is gemaakt, dus dat 1 van de 7 wonderen eigenlijk geen Hindoe, maar een Turkse wonder is?
Dat de Turks-Mogoelse rijk tot de 19de eeuw India heeft geregeerd?
Dat er eigenlijk geen Ulubatli Hasan voorkomt in de geschiedenisboeken?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef Bilge het volgende:
Samenvatting van Ottomaanse Rijk vs Mamelukken Rijk:
Dat is niet noodzakelijk zo, meen ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:11 schreef Bilge het volgende:
Aangezien Circassiers zelf Turken zijn
Volgens Turken is alles wat positief is Turks en alles wat overwint ook Turks.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik wil niet zuur doen (ik kan gewoon niet anders), maar wij hebben toch echt één en dezelfde mond. Je gaat iets te enthousiast op in je rol, schizofrene wannabe-azijnzeiker!
[..]
Mijn alterego is kennelijk ook fan van strategiegames! AOE2 heb ik heel vaak gespeeld, maar deel drie niet. De laatste jaren ben ik overgestapt op Civilization en Total War.
Ik ben momenteel bezig met Total War: Shogun 2. Hoe vet zou dit spel zijn als je niet uit Japanse clans maar uit Turkse stammen kon kiezen? Dat het spel begint met een toespraak van Mete Oguz Han, waarna je als één van zijn zonen verdergaat om de ganse wereld te veroveren.
[..]
Hoe meer ik over Mameluken te weten kom, hoe meer mijn bewondering toeneemt.![]()
Aangezien Circassiers zelf Turken zijn, kunnen ze nooit dominanter worden dan Turken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |