quote:
Ah zo. Je wil graag maagd blijven voor het huwelijk o.a.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:10 schreef TheOnion het volgende:
[..]
17, ja nu ik geloof serieus neem mag het niet
PSV'enk!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:45 schreef Julis het volgende:
twitter:twitozof twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 17:51:20Birçok hanım kızımız bu akşam ayşe'lerde kalacak reageer retweet
Nice 'n' smooth.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Mijn valentijn is mijn vriendin.
Wat heb ik gekocht.
Een roosje + zo een ballon eraan.
Grote hart ( waarin de cadeautjes gaan )
Een chocolade reep met erop: ik vind je leuk.
Een handverwarmer (zo eentje welke je kookt enzo en dan een half uur warmte kan afgeven) zodat haar handjes warm blijven wanneer ik er niet bij ben.
Een zilveren ketting met hangertje(hartje). Hangertje kan opengeklapt worden waarin dan een foto oid kan.
Dat was het dan.
Oooh, die ene.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mehhh. Hoe heet die Turkse cabaretier ook al weer?
Ja, damn it.quote:
Weet je dan ook echt helemaal niets meer?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, damn it.Er is 1 hele bekende, maar ben echt alles van zijn naam/uiterlijk kwijt.
Als jullie nog goede kennen (Turks, Nederlands, Brits/Amerikaans), gewoon noemen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je dan ook echt helemaal niets meer?.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zijn kapsel en kleding wel had onthouden hoor..
Ah, je hebt z'n kapsel ook niet onthouden omdat-ie er geen had waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hatirladim. Cem Yilmaz.
iets met orhanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mehhh. Hoe heet die Turkse cabaretier ook al weer?
Noem eens wat namen die jij goed vindt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, je hebt z'n kapsel ook niet onthouden omdat-ie er geen had waarschijnlijk.
Maar come on, srsly? Je zocht echt naar Cem Yılmaz?.
Dave Chappellequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Noem eens wat namen die jij goed vindt.
Wat heb je allemaal al gezien dan? (Killing me softly en FWIW, i guess?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nieuwe namen, please.Van Dave heb ik bijna alles wel gezien, denk ik.
Oh, dat kan ik niet opnoemen. Ben niet zo goed met namen, zoals je net al zag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al gezien dan? (Killing me softly en FWIW, i guess?)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet opnoemen. Ben niet zo goed met namen, zoals je net al zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |