De 2e al.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gestopt met kijken op 0:34. Iets wat ik niet vaak doe.
Nee. Zij is mijn tijd niet waard.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
De 2e al.
Gewoon af kijken.
Leuk en behoorlijk pienter meisje, ook heeft zij grotendeels gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nu we toch bezig zijn met filmpjes..
Hoe denken jullie hier over?
Wat een suffe film.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef Ayca het volgende:
Over nazis gesproken... vandaag dead snow gezien (romantisch alles) wel vermakelijk
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een suffe film.. Moest wel een aantal keer lachen om domme dingen.
.
De enige die neukt is het bolletje, de enige bijna-overlevende is half-jood. Ik mis de excuusneger en de intelligente pyschoaziaat.. MAAR DIE HEB JE NIET IN NOORWEGEN HÈ, IN TEGENSTELLING TOT NAZI'S, ZOMBIES, ZOMBIENAZI'S EN NAZIZOMBIES.
Jij weet vast nog wel een leuke film met Turk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik miste dan weer De Turk, die mis ik altijd en overal![]()
Midnight Express is de basisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij weet vast nog wel een leuke film met Turk!
Gegen die Wandquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Recep Ivedik 2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wauw, heb het halverwege maar afgezet want het ging nergens meer overquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nu we toch bezig zijn met filmpjes..
Hoe denken jullie hier over?
Is dat jouw kind? Je foto op Twitter lijkt er heel erg op.quote:
Ik ben wel benieuwd hoe je tot de conclusie "mensen belachelijk proberen te maken" bent gekomen, zonder dat ik mijn mening over het filmpje heb gepost. Zelfs mijn PI is neutraal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat jouw kind? Je foto op Twitter lijkt er heel erg op.
Mensen belachelijk proberen te maken terwijl je er zelf niet uitziet als Brad Pitt...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, heb het halverwege maar afgezet want het ging nergens meer over
. Verbieden van zulke dingen leidt meestal niet tot vrede.
(Nee, ik zeg ook niet dat iedereen zijn overtuiging moet beelden, maar ik stoor me er ook niet aan. Dat kan ik wel waarderen.) Ook zegt ze dat vrouwen met een hoofddoek niet kunnen sporten (
.
IK GA EEN .GIF MAKEN VAN 0:05 TOT 0:08 EN HAAR ZO BELACHELIJK MAKEN.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is dat jouw kind? Je foto op Twitter lijkt er heel erg op.
Mensen belachelijk proberen te maken terwijl je er zelf niet uitziet als Brad Pitt...
Alsjeblieft, voor welke andere reden dan haar belachelijk te maken zou je dat hier posten? Niet doen alsof je neus bloedt, want dat maakt het alleen maar erger. Dat is echt iets wat 15 jarigen doen man, geen 24 jarigen. Vooral als Turk zijnde begin ik me om zulke dingen te schamen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe je tot de conclusie "mensen belachelijk proberen te maken" bent gekomen, zonder dat ik mijn mening over het filmpje heb gepost. Zelfs mijn PI is neutraal.
Laten we stellen dat het zo is, dat ik haar belachelijk probeer te maken. Ik hoef helemaal niets te doen behalve het filmpje posten dat zij toch echt zelf op het internet heeft gezet.
Het punt waar ik me eigenlijk aan erger is je laatste zin. Je wekt de suggestie op dat je pas met een uiterlijk als Brad Pitt een vrouw zoals op het filmpje belachelijk mag maken. Dat betekent dat jij je kaken op elkaar zou houden als Brad Pitt hetzelfde deed als ik en dat... dat maakt jou een hypocriet.
Wat is er mis met het belachelijk maken van belachelijke mensen? Hm?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alsjeblieft, voor welke andere reden dan haar belachelijk te maken zou je dat hier posten? Niet doen alsof je neus bloedt, want dat maakt het alleen maar erger. Dat is echt iets wat 15 jarigen doen man, geen 24 jarigen. Vooral als Turk zijnde begin ik me om zulke dingen te schamen.
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik zei: "Ik hoef helemaal niets te doen behalve het filmpje posten dat zij toch echt zelf op het internet heeft gezet."quote:"Zij heeft het op internet gezet, dus ik heb het recht om het filmpje verder te verspreiden en helpen haar belachelijk te maken."
Zo'n. Een. Zo een filmpje. Guess again: http://www.youtube.com/user/nanaluvstroubles?feature=watch#g/u. Zij heeft zelf 122 filmpjes van haar zelf op YouTube geplaatst.quote:Sommige mensen hebben helemaal geen zelfreflectie, zo'n filmpje wordt altijd ongewenst populair.
Oh, god. Jij lijkt me echt zo eentje die constant GEEN LOL HEBBEN IN HET LEVEN, WEES SERIEUS, WORD EEN DOKTER verkondigt.quote:Jongen alsjeblieft, jij bent slimmer dan dat, daar ben ik zeker van. Gewoon niet meedoen aan die internerdcultuur op youtube, plaats liever wat informatieve dingen, dan dingen die eigenlijk niemand wilt zien.
Leuk dat jij je eigen waarden en normen probeert af te dwingen. En mijn gedrag als iets slechts neerzet.quote:En wat betreffende het laatste punt heb je deels gelijk, maar dan zou ik op andere punten kritiek geven, het is niet dat ik het heel erg vind dat je dit doet en er niet uitziet als Brad Pitt. Het ging er mij meer om dat je een Turk bent en 24 jaar, kijk alsjeblieft verder dan de normale persoon.
Kusje.quote:Groetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |