Leuk en behoorlijk pienter meisje, ook heeft zij grotendeels gelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nu we toch bezig zijn met filmpjes..
Hoe denken jullie hier over?
Wat een suffe film.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:13 schreef Ayca het volgende:
Over nazis gesproken... vandaag dead snow gezien (romantisch alles) wel vermakelijk
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een suffe film.. Moest wel een aantal keer lachen om domme dingen.
.
De enige die neukt is het bolletje, de enige bijna-overlevende is half-jood. Ik mis de excuusneger en de intelligente pyschoaziaat.. MAAR DIE HEB JE NIET IN NOORWEGEN HÈ, IN TEGENSTELLING TOT NAZI'S, ZOMBIES, ZOMBIENAZI'S EN NAZIZOMBIES.
Jij weet vast nog wel een leuke film met Turk!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik miste dan weer De Turk, die mis ik altijd en overal![]()
Midnight Express is de basisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jij weet vast nog wel een leuke film met Turk!
Gegen die Wandquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Recep Ivedik 2quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wauw, heb het halverwege maar afgezet want het ging nergens meer overquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nu we toch bezig zijn met filmpjes..
Hoe denken jullie hier over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |