quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:10 schreef Weissman het volgende:
Valentijn
Islam
Sowieso religie
Kuisheid
Dat zal nu dan geen prettige leefomgeving meer zijn nu. : (quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er zijn veel aspecten die het voor haar wel belangrijk maken dat ik geen drugs gebruik. En dat begrijp ik ook. Maar het blijft mijn keuze. Ik ken de consequenties.
En ja, voor mijn broertje. En ik had genoeg plekken waar ik heen kon.
Ben gelukkig bijna nooit thuis. Alleen uitgerekend vandaag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zal nu dan geen prettige leefomgeving meer zijn nu. : (
Hoe ken jij mijn Tumblr?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:27 schreef zarGon het volgende:
WTF, het eerste plaatje op je Tumblr nu..
troll?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
Hoe bereken ik de 15e en 22e macht van een getaliemand een linkje ?
Waar heb je dat voor nodigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
http://bit.ly/xm7JTMquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:44 schreef Weissman het volgende:
Geniaal hoe je de link legtquote:
en jij geloofde datquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geniaal hoe je de link legtmaar nee heeft er niks mee te maken
![]()
dat je uberhaupt durft te denken dat ik een combo van zoveel wedstrijden gaat spelenik laat ze nog liever simuleren door m'n playstation
Wat gebruik je dan? Drugs is nogal een breed begrip.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Er zijn veel aspecten die het voor haar wel belangrijk maken dat ik geen drugs gebruik. En dat begrijp ik ook. Maar het blijft mijn keuze. Ik ken de consequenties.
En ja, voor mijn broertje. En ik had genoeg plekken waar ik heen kon.
Hash.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat gebruik je dan? Drugs is nogal een breed begrip.
DM maar als je vragen hebt, ik post wel af en toe picks in wostopicquote:Op woensdag 15 februari 2012 00:02 schreef Weissman het volgende:
Nope enkel bij tipico momenteel. heb wat gas teruggenomen. Manu sowieso. maar wil je niet verder via PM/DM want hier heb ik zo een hekel aan
True, true. Dat spreek ik ook nergens tegen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een pufje hier en een snuifje daar is wel lekker op z'n tijd
quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. Dat spreek ik ook nergens tegen.
Wat ik wel tegenspreek is "hash". Het is hasj..
Ah, het was weer eens de nazi in je.quote:Op woensdag 15 februari 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
True, true. Dat spreek ik ook nergens tegen.
Wat ik wel tegenspreek is "hash". Het is hasj..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |