A long, long time ago. Laten we het daar niet over hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er was een Mr. Ismfof, toch? What happened?
Lekker op tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet zo nog wat kopen. Wat zal ik kopen?
Wil je wel ideeën geven, maar Julis leest mee. Ik hou het voor mezelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
MAAR WELKE CHOCOLADE?!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Chocolade en rozen zijn ALTIJD okay.
Melkchocolade! Met een lekkere, zachte vulling.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
MAAR WELKE CHOCOLADE?!.
PANIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEK!!!!!
Dan hoop ik dat je op z'n minst gepijpt wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:16 schreef xminator het volgende:
Wat la, bloemen koop ik vers ulann.
En dan iets kleins en uit eten thats it.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je op z'n minst gepijpt wordt.
Alsof daar een tijd aangebonden isquote:
. Het kan net zo goed morgen of overmorgen of of ...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je wel ideeën geven, maar Julis leest mee. Ik hou het voor mezelf..
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Julis het volgende:
Ik heb alvast een cadeautje voor jullie gemaakt voor Valentijnsdag.![]()
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk een tijdje niet (toetsweek, prestaties, verslagen etc.) *zucht*. En ik had zin om dit cadeautje nu te geven!
Zie spoiler voor jullie cadeautje:
Hier mijn cadeau voor jullie, alweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |