SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Meh.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:55 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Vertel. Romantisch?Of juist niet?
Hahahquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Had je dan toch maar je nummer aan die belegen Koerd gegeven..... toch?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Had je dan toch maar je nummer aan die belegen Koerd gegeven..... toch?
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:59 schreef Ayca het volgende:
Stiekem zou het toch wel leuk zijn, ookal heb je geen interesse.
Nee ik begrijp je volledigquote:
Olmasaydi babam evlenirmiydi?quote:
Jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het?
A long, long time ago. Laten we het daar niet over hebben.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er was een Mr. Ismfof, toch? What happened?
Lekker op tijdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet zo nog wat kopen. Wat zal ik kopen?
Wil je wel ideeën geven, maar Julis leest mee. Ik hou het voor mezelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:55 schreef xminator het volgende:
[..]
MAAR WELKE CHOCOLADE?!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Chocolade en rozen zijn ALTIJD okay.
Melkchocolade! Met een lekkere, zachte vulling.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
MAAR WELKE CHOCOLADE?!.
PANIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEK!!!!!
Dan hoop ik dat je op z'n minst gepijpt wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:16 schreef xminator het volgende:
Wat la, bloemen koop ik vers ulann.
En dan iets kleins en uit eten thats it.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je op z'n minst gepijpt wordt.
Alsof daar een tijd aangebonden isquote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je wel ideeën geven, maar Julis leest mee. Ik hou het voor mezelf..
quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 15:25 schreef Julis het volgende:
Ik heb alvast een cadeautje voor jullie gemaakt voor Valentijnsdag.![]()
Ik ben er hoogstwaarschijnlijk een tijdje niet (toetsweek, prestaties, verslagen etc.) *zucht*. En ik had zin om dit cadeautje nu te geven!
Zie spoiler voor jullie cadeautje:
Hier mijn cadeau voor jullie, alweer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ik alquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Op een dag weet je het; je wordt automonteur.
wat lieffffff.... (L)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:40 schreef Julis het volgende:
Hallo.
[..]
Hier mijn cadeau voor jullie, alweer.
Jawel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:23 schreef Ayca het volgende:
Is dat serieus?! Zo ja, dan moet ik het zien
twitter:twitozof twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 17:51:20Birçok hanım kızımız bu akşam ayşe'lerde kalacak reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Mijn valentijn is mijn vriendin.
Wat heb ik gekocht.
Een roosje + zo een ballon eraan.
Grote hart ( waarin de cadeautjes gaan )
Een chocolade reep met erop: ik vind je leuk.
Een handverwarmer (zo eentje welke je kookt enzo en dan een half uur warmte kan afgeven) zodat haar handjes warm blijven wanneer ik er niet bij ben.
Een zilveren ketting met hangertje(hartje). Hangertje kan opengeklapt worden waarin dan een foto oid kan.
Dat was het dan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Wat heb ik gekocht.
Een handverwarmer (zo eentje welke je kookt enzo en dan een half uur warmte kan afgeven) zodat haar handjes warm blijven wanneer ik er niet bij ben.
Een zilveren ketting met hangertje(hartje). Hangertje kan opengeklapt worden waarin dan een foto oid kan.
Scheermes
Dat was het dan.
Hoe weet je dat je dit jaar alleen blijftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef TheOnion het volgende:
Dit jaar alleen
maar maakt mij vrij weinig uit eigenlijk
Super lief.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Wat heb ik gekocht.
Dat was het dan.
voor mij ook, voor het eerst sinds jaren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef TheOnion het volgende:
Dit jaar alleen
maar maakt mij vrij weinig uit eigenlijk
Ja klopt en eigenlijk mag ik niet eens een vriendin hebben dus hou het ook maar zo vanaf nuquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je dit jaar alleen blijft. Ach ja
, het is maar een dag.
Hoe bedoel je? Van wie mag dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Ja klopt en eigenlijk mag ik niet eens een vriendin hebben dus hou het ook maar zo vanaf nu
Ik kom uit de stad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:02 schreef xminator het volgende:
Op een dag zullen jullie ook een geliefde vinden![]()
Alleen voor jou che_, zal het iets lastiger zijn op de bergen
17, ja nu ik geloof serieus neem mag het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Van wie mag dat niet? Hoe oud ben je?
quote:
Ah zo. Je wil graag maagd blijven voor het huwelijk o.a.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:10 schreef TheOnion het volgende:
[..]
17, ja nu ik geloof serieus neem mag het niet
PSV'enk!quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:45 schreef Julis het volgende:
twitter:twitozof twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 17:51:20Birçok hanım kızımız bu akşam ayşe'lerde kalacak reageer retweet
Nice 'n' smooth.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Wat heb ik gekocht.
Dat was het dan.
Oooh, die ene.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mehhh. Hoe heet die Turkse cabaretier ook al weer?
Ja, damn it.quote:
Weet je dan ook echt helemaal niets meer?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, damn it.Er is 1 hele bekende, maar ben echt alles van zijn naam/uiterlijk kwijt.
Als jullie nog goede kennen (Turks, Nederlands, Brits/Amerikaans), gewoon noemen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je dan ook echt helemaal niets meer?.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je zijn kapsel en kleding wel had onthouden hoor..
Ah, je hebt z'n kapsel ook niet onthouden omdat-ie er geen had waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hatirladim. Cem Yilmaz.
iets met orhanquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mehhh. Hoe heet die Turkse cabaretier ook al weer?
Noem eens wat namen die jij goed vindt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, je hebt z'n kapsel ook niet onthouden omdat-ie er geen had waarschijnlijk.
Maar come on, srsly? Je zocht echt naar Cem Yılmaz?.
Dave Chappellequote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Noem eens wat namen die jij goed vindt.
Wat heb je allemaal al gezien dan? (Killing me softly en FWIW, i guess?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nieuwe namen, please.Van Dave heb ik bijna alles wel gezien, denk ik.
Oh, dat kan ik niet opnoemen. Ben niet zo goed met namen, zoals je net al zag.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al gezien dan? (Killing me softly en FWIW, i guess?)
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik niet opnoemen. Ben niet zo goed met namen, zoals je net al zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |