Dat was ik alquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Op een dag weet je het; je wordt automonteur.
wat lieffffff.... (L)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:40 schreef Julis het volgende:
Hallo.
[..]
Hier mijn cadeau voor jullie, alweer.
Jawel!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:23 schreef Ayca het volgende:
Is dat serieus?! Zo ja, dan moet ik het zien
twitter:twitozof twitterde op dinsdag 14-02-2012 om 17:51:20Birçok hanım kızımız bu akşam ayşe'lerde kalacak reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Mijn valentijn is mijn vriendin.
Wat heb ik gekocht.
Een roosje + zo een ballon eraan.
Grote hart ( waarin de cadeautjes gaan )
Een chocolade reep met erop: ik vind je leuk.
Een handverwarmer (zo eentje welke je kookt enzo en dan een half uur warmte kan afgeven) zodat haar handjes warm blijven wanneer ik er niet bij ben.
Een zilveren ketting met hangertje(hartje). Hangertje kan opengeklapt worden waarin dan een foto oid kan.
Dat was het dan.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Wat heb ik gekocht.
Een handverwarmer (zo eentje welke je kookt enzo en dan een half uur warmte kan afgeven) zodat haar handjes warm blijven wanneer ik er niet bij ben.
Een zilveren ketting met hangertje(hartje). Hangertje kan opengeklapt worden waarin dan een foto oid kan.
Scheermes
Dat was het dan.
Hoe weet je dat je dit jaar alleen blijftquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef TheOnion het volgende:
Dit jaar alleen
maar maakt mij vrij weinig uit eigenlijk
Super lief.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef xminator het volgende:
Wat heb ik gekocht.
Dat was het dan.
voor mij ook, voor het eerst sinds jaren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef TheOnion het volgende:
Dit jaar alleen
maar maakt mij vrij weinig uit eigenlijk
Ja klopt en eigenlijk mag ik niet eens een vriendin hebben dus hou het ook maar zo vanaf nuquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je dit jaar alleen blijft. Ach ja
, het is maar een dag.
Hoe bedoel je? Van wie mag dat nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:59 schreef TheOnion het volgende:
[..]
Ja klopt en eigenlijk mag ik niet eens een vriendin hebben dus hou het ook maar zo vanaf nu
Ik kom uit de stad.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:02 schreef xminator het volgende:
Op een dag zullen jullie ook een geliefde vinden![]()
Alleen voor jou che_, zal het iets lastiger zijn op de bergen
17, ja nu ik geloof serieus neem mag het nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Van wie mag dat niet? Hoe oud ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |