abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108086240
quote:
Is dat jouw kind? Je foto op Twitter lijkt er heel erg op.

Mensen belachelijk proberen te maken terwijl je er zelf niet uitziet als Brad Pitt... :')
pi_108086898
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Mensen belachelijk proberen te maken terwijl je er zelf niet uitziet als Brad Pitt... :')
Ik ben wel benieuwd hoe je tot de conclusie "mensen belachelijk proberen te maken" bent gekomen, zonder dat ik mijn mening over het filmpje heb gepost. Zelfs mijn PI is neutraal.

Laten we stellen dat het zo is, dat ik haar belachelijk probeer te maken. Ik hoef helemaal niets te doen behalve het filmpje posten dat zij toch echt zelf op het internet heeft gezet.

Het punt waar ik me eigenlijk aan erger is je laatste zin. Je wekt de suggestie op dat je pas met een uiterlijk als Brad Pitt een vrouw zoals op het filmpje belachelijk mag maken. Dat betekent dat jij je kaken op elkaar zou houden als Brad Pitt hetzelfde deed als ik en dat... dat maakt jou een hypocriet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 17:28:41 ]
pi_108086906
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 15:41 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wauw, heb het halverwege maar afgezet want het ging nergens meer over :')
Inderdaad.

Ze beweert dat mensen zich horen te ontwikkelen, maar meisjes met een hoofddoek horen niet te studeren :'). Hoe wil ze dan dat ze zich ontwikkelen zonder de mogelijkheid te krijgen om naar school te gaan? En daarna komt ze aan met een verhaal over een jongen die uit de klas wordt gestuurd, omdat hij een pet opheeft. Het meisje met de hoofddoek werd er niet uitgestuurd. Als zij niet zo in de klas mogen zitten dan mogen meisjes met een hoofddoek er ook niet in :'), vindt ze. Als ze voor vrede is dan hoort ze toch juist te beschermen dat iedereen zelf mag weten wat ze draagt 13.gif. Verbieden van zulke dingen leidt meestal niet tot vrede.

Ze wil dat mensen hun geloofsovertuiging niet horen te beelden. Maar ze draagt zelf wel een shirt van guerrilla (Waarvan zij de ideeën vermoedelijk geweldig vindt). Nee, dan hoort ze dat shirt ook niet te dragen. Want dat is haar overtuiging. Dat mogen we natuurlijk niet weten 13.gif (Nee, ik zeg ook niet dat iedereen zijn overtuiging moet beelden, maar ik stoor me er ook niet aan. Dat kan ik wel waarderen.) Ook zegt ze dat vrouwen met een hoofddoek niet kunnen sporten ( :') !!!). En vooral niet tekenen, want je kunt een vrouw met een hoofddoek maar op één manier tekenen (ze geeft hier eigenlijk al aan dat vrouwen met een hoofddoek allemaal hetzelfde zijn volgens haar. Wat natuurlijk onzin is). Generaliserend en hypocriet, dat is ze.

Kortom: deze mening kon net zo goed van Ingrid de trouwe PVV-stemster zijn. Alleen Ingrid zou waarschijnlijk minder overtuigend overkomen, omdat Ingrid er niet zo 'extrinsiek' eruit ziet. 10.gif.
pi_108087399
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Arcadia het volgende:

[..]

IK GA EEN .GIF MAKEN VAN 0:05 TOT 0:08 EN HAAR ZO BELACHELIJK MAKEN.

ALLEMAAL DOOR JOU.
pi_108087577
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd hoe je tot de conclusie "mensen belachelijk proberen te maken" bent gekomen, zonder dat ik mijn mening over het filmpje heb gepost. Zelfs mijn PI is neutraal.

Laten we stellen dat het zo is, dat ik haar belachelijk probeer te maken. Ik hoef helemaal niets te doen behalve het filmpje posten dat zij toch echt zelf op het internet heeft gezet.

Het punt waar ik me eigenlijk aan erger is je laatste zin. Je wekt de suggestie op dat je pas met een uiterlijk als Brad Pitt een vrouw zoals op het filmpje belachelijk mag maken. Dat betekent dat jij je kaken op elkaar zou houden als Brad Pitt hetzelfde deed als ik en dat... dat maakt jou een hypocriet.
Alsjeblieft, voor welke andere reden dan haar belachelijk te maken zou je dat hier posten? Niet doen alsof je neus bloedt, want dat maakt het alleen maar erger. Dat is echt iets wat 15 jarigen doen man, geen 24 jarigen. Vooral als Turk zijnde begin ik me om zulke dingen te schamen.

"Zij heeft het op internet gezet, dus ik heb het recht om het filmpje verder te verspreiden en helpen haar belachelijk te maken." Sommige mensen hebben helemaal geen zelfreflectie, zo'n filmpje wordt altijd ongewenst populair. Jongen alsjeblieft, jij bent slimmer dan dat, daar ben ik zeker van. Gewoon niet meedoen aan die internerdcultuur op youtube, plaats liever wat informatieve dingen, dan dingen die eigenlijk niemand wilt zien.

En wat betreffende het laatste punt heb je deels gelijk, maar dan zou ik op andere punten kritiek geven, het is niet dat ik het heel erg vind dat je dit doet en er niet uitziet als Brad Pitt. Het ging er mij meer om dat je een Turk bent en 24 jaar, kijk alsjeblieft verder dan de normale persoon.

Groetjes
pi_108088123
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:44 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Alsjeblieft, voor welke andere reden dan haar belachelijk te maken zou je dat hier posten? Niet doen alsof je neus bloedt, want dat maakt het alleen maar erger. Dat is echt iets wat 15 jarigen doen man, geen 24 jarigen. Vooral als Turk zijnde begin ik me om zulke dingen te schamen.
Wat is er mis met het belachelijk maken van belachelijke mensen? Hm?

Er is niets mis met dikke mensen. Maar zij is walgelijk dik. En walgelijk lelijk. Bovenop dat maakt ze ook nog eens een filmpje terwijl ze niet kan zingen. Ze staat er trouwens ook nog eens te bloot op.

Ik doe trouwens niet alsof mijn neus bloedt. Ik vind het alleen tekenend dat je ervan uitgaat dat ik haar belachelijk maak. Ze heeft namelijk het filmpje van haarzelf gepost op een website die bekendstaat om video's te delen. Als je er nou vanuit zou gaan dat ik haar talenten met de rest van de users hier wou delen, was je een toffe peer. Maar nu ben je gewoon een zeikhork.

quote:
"Zij heeft het op internet gezet, dus ik heb het recht om het filmpje verder te verspreiden en helpen haar belachelijk te maken."
Dat heb ik helemaal niet gezegd. Ik zei: "Ik hoef helemaal niets te doen behalve het filmpje posten dat zij toch echt zelf op het internet heeft gezet."

Geen woorden in mijn mond leggen. Verder heeft het allemaal niets met het wel of niet hebben van een recht te maken, maar simpelweg gebruik maken van de functionaliteiten die YouTube mij biedt. Ze zing zelf, ze post haar filmpje zelf op het internet en dan ook nog eens op YouTube.

quote:
Sommige mensen hebben helemaal geen zelfreflectie, zo'n filmpje wordt altijd ongewenst populair.
Zo'n. Een. Zo een filmpje. Guess again: http://www.youtube.com/user/nanaluvstroubles?feature=watch#g/u. Zij heeft zelf 122 filmpjes van haar zelf op YouTube geplaatst.

quote:
Jongen alsjeblieft, jij bent slimmer dan dat, daar ben ik zeker van. Gewoon niet meedoen aan die internerdcultuur op youtube, plaats liever wat informatieve dingen, dan dingen die eigenlijk niemand wilt zien.
Oh, god. Jij lijkt me echt zo eentje die constant GEEN LOL HEBBEN IN HET LEVEN, WEES SERIEUS, WORD EEN DOKTER verkondigt.

quote:
En wat betreffende het laatste punt heb je deels gelijk, maar dan zou ik op andere punten kritiek geven, het is niet dat ik het heel erg vind dat je dit doet en er niet uitziet als Brad Pitt. Het ging er mij meer om dat je een Turk bent en 24 jaar, kijk alsjeblieft verder dan de normale persoon.
Leuk dat jij je eigen waarden en normen probeert af te dwingen. En mijn gedrag als iets slechts neerzet.

Nee.

Ik ben trouwens een Turkse Nederlander. En mijn leeftijd doet er echt niet aan toe. Wel jammer dat je daar weer een label op probeert te plaatsen.

quote:
Groetjes
Kusje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 18:03:18 ]
pi_108088158
VOORAL ALS TURK BEGIN ...

VOORAL TURK ZIJNDE BEGIN ...

ALS ... ZIJNDE IS DUBBELOP.
pi_108088231
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:00 schreef zarGon het volgende:
VOORAL ALS TURK BEGIN ...

VOORAL TURK ZIJNDE BEGIN ...

ALS ... ZIJNDE IS DUBBELOP.
Er staat "ik bloedt" in je vorige post, pas het stiekem snel nog aan voordat ik het quote. Snel!
pi_108088312
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Er staat "ik bloedt" in je vorige post, pas het stiekem snel nog aan voordat ik het quote. Snel!
:').

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik doe trouwens niet alsof mijn neus bloedt.
pi_108088505
Kloon van o.a. Meh7 trouwens?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 18:09:29 ]
pi_108088796
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:09 schreef zarGon het volgende:
Kloon van o.a. Meh7 trouwens?
Nee en wat betreffende je post en "mijn foutje", het was een metatroll, maar had al zo'n gevoel dat je het niet door zou hebben, het "dubbelop" wordt niet als "fout" aangeduid door taaldeskundigen, dus het is goed en dat deed ik precies bij iets van jou. En er staan nog behoorlijk wat fouten in je lang(er)e post, vreemd dat ik niet op die fouten ben ingegaan? Maar goed, wanneer je durft te beweren dat ik geen "label" moet plakken op een leeftijd, dan ben je wat mij betreft al heel erg fout bezig met je leven.
pi_108088916
Met een plakje Friese koek en een Turks kopje thee is dit een vermakelijke dialoog, please proceed :D

Zelf probeer ik nooit zo persoonlijk te worden, zuigen kan subtieler :7
pi_108088989
Vertel mij eens waarom je zo'n moraalridder bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2012 18:22:08 ]
pi_108089136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 17:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

IK GA EEN .GIF MAKEN VAN 0:05 TOT 0:08 EN HAAR ZO BELACHELIJK MAKEN.

ALLEMAAL DOOR JOU.

OM NOM NOM
ALL DAY LONG
pi_108089272
Is goed zarGon, ik heb mijn punt gemaakt, hoe je het toepast is jouw eigen verantwoordelijkheid.
pi_108089297
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:21 schreef zarGon het volgende:
Vertel mij eens waarom je zo'n moraalridder bent.
pi_108089401
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is wat soennitische moslims en (échte) Turken graag doen. Problem?
pi_108089475
Yerim senin echte Turk'ünü.
pi_108089524
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 18:35 schreef zarGon het volgende:
Yerim senin echte Turk'ünü.
:@ :@ :@
pi_108090397
Wtf heeft soennitisch ermee te maken?
pi_108090855
Heeft iemand Fetih 1453 al gezien? De film is flink gehyped (groot budget en mooie special effects) maar de regisseur heeft een twijfelachtige staat van dienst met Çılgın Dersane Kampta en Recep Ivedik :') |:(
pi_108090966
Nee, maar wel van plan :P (4 gratisch tickets voor pathe)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')