Nee, totaal nietquote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja oké maar ben wel benieuwd naar een aantal jij niet?
Ik lig anders wel goed bij de vrouwelijks collega's (no friendzone), overigens ook in de algemene markt.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind die meestal zo boers niet mijn cup of tea
Vooral in KLB..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef Splutje het volgende:
Denken te weten hoe iemand is op basis van internet gedrag
Nee maar sommige laten mij wel af vragen wat er nou achter zitquote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef Splutje het volgende:
Ja hoor, ik ben 100% ME.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef Splutje het volgende:
Inderdaad. Hoe zou Jahr00n eruit zien als alles wat hij zegt waar wasquote:
Als jij komt kom ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar sommige laten mij wel af vragen wat er nou achter zit
Jaja oké maar denk niet dat ik met jou zou kunnen vinden uberhauptquote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik lig anders wel goed bij de vrouwelijks collega's (no friendzone), overigens ook in de algemene markt.
2 bij 2 meterquote:Op maandag 13 februari 2012 18:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe zou Jahr00n eruit zien als alles wat hij zegt waar was
Lijkt me wel iets persoonlijks..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaja oké maar denk niet dat ik met jou zou kunnen vinden uberhaupt
niks persoonlijks
Op basis van zijn topics en alles denk ik van nee..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef sthomass het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets persoonlijks..
Hij trollt zoveel verschillende dingen bij elkaar dat het een zieke combinatie zou wordenquote:
Het is inderdaad wel handig te weten wanneer het is, volgende maand ben ik in NL.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
seh ik wil jou ook wel een keer irl boksen, weet alleen niet wanneer het is
Ja dat is hij ook welquote:Op maandag 13 februari 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jou zag ik bij Rosepetals jij lijkt me wel lief
Met andere woorden je bent ziek verlegen en bang voor jongetjesquote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niks persoonlijks
Zou je mij ook zo in mijn wangetjes willen knijpen?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jou zag ik bij Rosepetals jij lijkt me wel lief
Toch wel?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dat is hij ook welPiye, heb je inmiddels al een bank beroofd?
Dit is waarschijnlijk behoorlijk waar.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent ziek verlegen en bang voor jongetjes
De RickoKuns, de hakunamatafaka's, de ManianMannen!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kom alleen wanneer de ekte Klaagbazen komen, wat is dit voor een invasie ineens.
Nee sommige jongens ergere mij gewoon een beetje , niet mijn types.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent ziek verlegen en bang voor jongetjes
Geen punt, ikk an het ook nooit met sletjes vinden. Zijn ook alleen goed om te neuken, voor de rest hopeloos.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
niks persoonlijks
Omdat ik the life of the party ben, dus ik heb overal lol.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom iemand de behoefte heeft om iemand te meeten waarvan hij/zij toevallig een paar posts heeft gelezenMeets van SC's lijken me dan wel weer tof.
Dat snap ik maar dat moet je tegen de sletjes zeggen niet tegen mijquote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Geen punt, ikk an het ook nooit met sletjes vinden. Zijn ook alleen goed om te neuken, voor de rest hopeloos.
Ik mis die gast.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Gaan we Lamon ook uitnodigen en dan niet komen opdagen?
Ik hoef sowieso eigenlijk niemand te ontmoeten op 2 of 3 naquote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom iemand de behoefte heeft om iemand te meeten waarvan hij/zij toevallig een paar posts heeft gelezenMeets van SC's lijken me dan wel weer tof.
Zo, doe jij eens even normaal zegquote:Op maandag 13 februari 2012 18:47 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Geen punt, ikk an het ook nooit met sletjes vinden. Zijn ook alleen goed om te neuken, voor de rest hopeloos.
Posters hoef ik niet te meeten. Wel literaire meesters zoals RickoKun en hakunamatafaka.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:46 schreef Juminelle het volgende:
Ja dat dus. En dan eerder op een feestje o.i.d. dan een werkelijke meet.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso eigenlijk niemand te ontmoeten op 2 of 3 na
Niet iedereens moeder leest mee.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zo, doe jij eens even normaal zegWat zou je moeder hier van zeggen
Gelukkig niet neequote:
Ja met een subtopic afspreken ergens lijkt me vrij awkwardquote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat dus. En dan eerder op een feestje o.i.d. dan een werkelijke meet.
Gewoon afspreken elkaar te meeten tijdens stappen ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja dat dus. En dan eerder op een feestje o.i.d. dan een werkelijke meet.
Zoiets lijkt me dan beter ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Gewoon afspreken elkaar te meeten tijdens stappen ja.
Ik deed dit afgelopen weekend, maar er ging vanalles mis waardoor ik die FOK!ers toen nieteens tegen ben gekomenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En in welke categorie val jij?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef Meloewa het volgende:
Volgens mij vallen heel veel fokkers echt zwaar tegen in real
en ook een paar hartstikke mee.
Beter afspreken vlak voordat je de club/kroeg ingaat danquote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik deed dit afgelopen weekend, maar er ging vanalles mis waardoor ik die FOK!ers toen nieteens tegen ben gekomen
Gewoon allemaal een FOK!shirt aan doen, dan herken je ze wat makkelijker.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik deed dit afgelopen weekend, maar er ging vanalles mis waardoor ik die FOK!ers toen nieteens tegen ben gekomen
Ja, want dan lijkt het niet zo sneu dat er daadwerkelijk gemeet wordt tussen FOK!kers.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En dan aan je vrienden uitleggen dat je die mensen van FOK! kent zeker.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Problemen mee?!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan aan je vrienden uitleggen dat je die mensen van FOK! kent zeker.
Mhmh moeilijk te zeggen over mijzelf.quote:
Best wel. No way dat ik dat ooit aan m'n vrienden zou vertellenquote:
Denken dat je vrienden niet op internetfora postenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Best wel. No way dat ik dat ooit aan m'n vrienden zou vertellen
Heb je de uitnodiging niet ontvangen?quote:
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je de uitnodiging niet ontvangen?
Had je wel je motivatie mail geschreven dan? Waarom je erbij wil zijn?quote:
Maar dan wel een fobo hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gaan we samen de trein tillen dan? :S :S
"Splutje waarom ga je niet mee vanavond? Ja ik heb afgesproken met mensen van internet"quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan aan je vrienden uitleggen dat je die mensen van FOK! kent zeker.
Om de bazen een boks te geven en om de klb chimeids (jij en meloewaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Had je wel je motivatie mail geschreven dan? Waarom je erbij wil zijn?
Haha, jij heet Splutje in het echt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
"Splutje waarom ga je niet mee vanavond? Ja ik heb afgesproken met mensen van internet"Ik zie ze al kijken
'Jij ook al?' You'll shit bricksquote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
"Splutje waarom ga je niet mee vanavond? Ja ik heb afgesproken met mensen van internet"Ik zie ze al kijken
Maar als je echt naar een pure FOK!meet gaat kan je altijd nog zeggen dat je met mensen hebt afgesproken die zij toch niet kennen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik allemaal vrienden die internet voor autisten vinden en niet verder komen dan Facebook en Youtubequote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dan wel een fobo hebben.
Ik weet echt honderd procent zeker dat niemand van mijn vrienden op FOK! zitquote:
Ik ook inderdaad zie ik ze ook echt niet vooraan.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet echt honderd procent zeker dat niemand van mijn vrienden op FOK! zit
Alsof er geen autistische mbo'ers zijn. Jij zit hier toch ook?quote:
Wat een autisten zeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik allemaal vrienden die internet voor autisten vinden en niet verder komen dan Facebook en Youtube
Best oneerlijk ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof er geen autistische mbo'ers zijn. Jij zit hier toch ook?
Dus voor je vrienden ben jij een autist?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik allemaal vrienden die internet voor autisten vinden en niet verder komen dan Facebook en Youtube
Zijn er echt mensen die zo rondstrooien met het begrip autist? Want dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje met mij komen hangen hoor. Gaan we jointjes roken en fluiten naar chimeids.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Best oneerlijk ja.
Als de leraar het over een ''topic'' heeft vraagt iedereen wat dat is
en ik weet het als autist. Maar ja ik hoor op straat te hangen
Stiekem wel jaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus voor je vrienden ben jij een autist?
Ik denk dat het wel meevalt, jij zou ook wel aardig wat prive meeting verzoekjes hebben gekregen. Nou als ze dat al durven!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:13 schreef Meloewa het volgende:
maar vaste fokkers lijken me sowieso al niet erg sociaal.
Er moet gewoon iets ontbreken kan niet anders
Dus je denkt dat er ook wat mankeert aan jezelf?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:13 schreef Meloewa het volgende:
maar vaste fokkers lijken me sowieso al niet erg sociaal.
Er moet gewoon iets ontbreken kan niet anders
Ik weet wel goed wat er mij mankeert ja..quote:Op maandag 13 februari 2012 19:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dus je denkt dat er ook wat mankeert aan jezelf?
Ik zou wel willen weten hoe rosepetals eruit ziet, volgens mij fop je ons met je foto's
Ik fop nietquote:Op maandag 13 februari 2012 19:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dus je denkt dat er ook wat mankeert aan jezelf?
Ik zou wel willen weten hoe rosepetals eruit ziet, volgens mij fop je ons met je foto's
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
Rosepetals lijkt me heel lief en mooi
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik fop nietSinep kan dit bevestigen!
Als het gewone mensen zijn, interesseert het ze denk ik geen zak hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Viel ook lastig te overtreffen hequote:Op maandag 13 februari 2012 19:18 schreef Nikmans het volgende:
Nou deze meet belooft toch een stuk minder spectaculair te gaan worden lijkt mij
Er zijn echt 2 mensen ofzo die weten dat ik hier zitquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog niet eens een stagetopic van Meloewa gezien vandaag. Was je ziek?
Awhquote:Op maandag 13 februari 2012 19:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]nou je herinnert mij want vandaag was wel wel een rampendag 2 keer te laat gekomen en erg verbaasde man over wat ik wel niet allemaal ''flik''
Rosepetals lijkt mij ook heel lief ja. Bij haar vraag ik me toch vooral af hoe zij dronken is.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
oh ik geef het ook gewoon toe hoor dat ik niet helemaal spoor, maar dat was jou al duidelijk neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet wel goed wat er mij mankeert ja..
maar daar ben ik ook gewoon eerlijk in
maar heel veel fokkers niet maar toch blijkt het in real
Mwa dat valt wel mee... maar beetje stoerdoenerij stralen je topics uitquote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
oh ik geef het ook gewoon toe hoor dat ik niet helemaal spoor, maar dat was jou al duidelijk neem ik aan.
Wat zou mij dan moeten mankeren?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet wel goed wat er mij mankeert ja..
maar daar ben ik ook gewoon eerlijk in
maar heel veel fokkers niet maar toch blijkt het in real
Je hoofdquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wat zou mij dan moeten mankeren?
Mwa weet niet 6 per dag valt nog wel meequote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wat zou mij dan moeten mankeren?
Haha, ja wild. Daarom drink ik maar nooit teveel in het openbaarquote:Op maandag 13 februari 2012 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Rosepetals lijkt mij ook heel lief ja. Bij haar vraag ik me toch vooral af hoe zij dronken is.
Ik ben best wel een vaste fokker, post alleen niet zoveel.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwa weet niet 6 per dag valt nog wel mee
maar heb het over vaste fokkers.
Achja bij sommige weet ik het zeker(denk te weten i.i.g) bij jou geen ideequote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik ben best wel een vaste fokker, post alleen niet zoveel.
Beetje aandikken om het verhaal lachwekkender te maken kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwa dat valt wel mee... maar beetje stoerdoenerij stralen je topics uit
Wie is P_z en wat doe jij in KLBquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef Beach het volgende:
P_z is baas zonder hem stelt deze meet geen ene fuck voor.
Ok dat is mooi om te weten, heb ik in ieder geval nog geen stempel.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Achja bij sommige weet ik het zeker(denk te weten i.i.g) bij jou geen idee
Deze vrouw.quote:
Te veel moet je nooit drinken, maar heel veel moet best kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha, ja wild. Daarom drink ik maar nooit teveel in het openbaar
Grappig, je komt zeker uit ONZ met je gevoel voor humor?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef Beach het volgende:
P_z is baas zonder hem stelt deze meet geen ene fuck voor.
Dan zou het wel niet mijn humor zijn. Maar het ergert me eerderquote:Op maandag 13 februari 2012 19:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Beetje aandikken om het verhaal lachwekkender te maken kan geen kwaad.
'no offence'quote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
Wtf zijn dezen lelijken ONZ users
No offence etc
u madquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Grappig, je komt zeker uit ONZ met je gevoel voor humor?
Gewoon R'dam toch.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef amenth het volgende:
wel goed idee vind ik beste wel in randstad kenne we beetje goeie shoppa smoke enzo
Gewoon meeten in 4 floors.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef amenth het volgende:
wel goed idee vind ik beste wel in randstad kenne we beetje goeie shoppa smoke enzo
Beetje de barkies laten rollen in Stockholm, komt gogo ook nog, we verdienen toch niet zo slecht dat we in de holly moeten stappen?quote:
Beter. Dat is al veel centraler dan R'dam.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik stel mijn zolderkamer in A'dam beschikbaar
srs
Dat is ook wel tof, als je er echt een hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon in mijn penthouse op de Kop van Zuid.
Maar als het centraal moet zijn kom je altijd weer in Utrecht uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dat is al veel centraler dan R'dam.
Nee dat hoeft niet, maar het hoeft ook niet in een uithoek.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar als het centraal moet zijn kom je altijd weer in Utrecht uit.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dat is ook wel tof, als je er echt een hebt.
Ahhh ja, parijs. Dat is romantisch enzoquote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in Parijs of Berlijn meeten.
Berlijn. En dan ga ik gewoon liftend heen en terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in Parijs of Berlijn meeten.
+1quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef Meloewa het volgende:
Naar hsgbomber ben ik ook wel benieuwd hoe die in het echt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook wel één, maar ik wil geen vreemde mensen in huisquote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef sthomass het volgende:
[..]
Kan toch, mijn pa had er ook nog wel eens voor gekeken voor mij.
Ok.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel één, maar ik wil geen vreemde mensen in huis
Daarom. Plus je hoeft je niet in het openbaar te vertonen met FOK!kersquote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dat is al veel centraler dan R'dam.
Denk je dat het erger is of wel meevalt?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK! MeetsDenken dat deze meet ooit gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
wanneerquote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik stel mijn zolderkamer in A'dam beschikbaar
srs
Niet niet allemaal eruit bluffen he!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Denken dat deze meet ooit gaat gebeuren.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK! Meetsdie wordt gegangbanged.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij in real?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Denk je dat het erger is of wel meevalt?
quote:
Ik denk dat hij wel meevalt en best aardig is enzoquote:Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij in real?
Mh denk wel sowieso niet standaard.
En denk dat er bij hem ook wel wat mankeert.
jij? wat denk jij?
Ja denk sowieso dat iedereen ongv. wel aardiger is dan op het forumquote:Op maandag 13 februari 2012 19:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]nu durf ik niet meer te komen
[..]
Ik denk dat hij wel meevalt en best aardig is enzoIk denk dat eigenlijk bij iedereen hier.
Het zijn ook elke keer weer dezelfde praatjes.quote:
Alsof jij niet nu op je stoeltje zit te glibberen van de gedachte.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het zijn ook elke keer weer dezelfde praatjes.
Ik denk eigenlijk dat het allemaal motherfuckers zijn, maar dat ze dat doorgaans niet durven te uiten vanwege sociale druk en het dus maar hier doen. In mijn geval zit het namelijk wel zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel meevalt en best aardig is enzoIk denk dat eigenlijk bij iedereen hier.
O klote. Jij was wel welkom. Voor de rest alleen mijn favo FOK!kers.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O klote. Jij was wel welkom. Voor de rest alleen mijn favo FOK!kers.
Niet die ONZ poepusers
O, dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het allemaal motherfuckers zijn, maar dat ze dat doorgaans niet durven te uiten vanwege sociale druk en het dus maar hier doen. In mijn geval zit het namelijk wel zo.
Vers maagdenbloed, Cooper.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik kom niet meer met al die ONZusers.
Nieuwe meet organiseren enzulks.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Er was er al een, zie vorig topic.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef MAHL het volgende:
Geen zin om twee topics door te lezen... Wordt er serieus een meet gepland?
Nou bij sinosappel wel, maar ik mag niet komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef MAHL het volgende:
Voor deel 4 is er minimaal een datum en plaats nodig. Game onquote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef MAHL het volgende:
Tsss check mijn fobo danquote:Op maandag 13 februari 2012 19:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou bij sinosappel wel, maar ik mag niet komen.
Veel mensen zijn dan skieen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
De week naar carnaval, de 25ste, op een zaterdag dus.
Wajoow deze vrouw.quote:
Die laat sino dan gewoon niet binnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Onder andere. Ps. Chai jij bent ook welkom honeyyyyquote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Wajoow deze vrouw.Komt door dat briefje hè?
Had je moeten wachten tot morgen met het briefje, waarschijnlijk kreeg je dan wel wat meer terug dan een mentionering in een klein hoekjequote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Wajoow deze vrouw.Komt door dat briefje hè?
Ik ben snel tevreden.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had je moeten wachten tot morgen met het briefje, waarschijnlijk kreeg je dan wel wat meer terug dan een mentionering in een klein hoekje
The little you know.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!sters op FOK! als een hondje achterna lopen, maar nooit meeten.
Hah, wie zegt dat ik je niet al een paar keer heb gemeet zonder dat je het doorhad?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!sters op FOK! als een hondje achterna lopen, maar nooit meeten.
Paar users nodig die goed select groepje kunnen uitkiezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nieuwe meet organiseren enzulks.
Dude, echt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hah, wie zegt dat ik je niet al een paar keer heb gemeet zonder dat je het doorhad?
Wat je net deed niet dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, zoiets zou zelfs beneden mijn niveau zijn
Nogmaals: jij spoort echt niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, zoiets zou zelfs beneden mijn niveau zijn
Eigenlijk heb je gelijk... Zal het weghalen, sorry.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat je net deed niet dan.
Dat heb je zeker van dat fb linkje naar een foto laatst, stalker.
Ik denk alleen dat de toffe KLB'ers juist niet willen meetenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Paar users nodig die goed select groepje kunnen uitkiezen.
Wel als ze weten dat de toffe KLB'ers komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de toffe KLB'ers juist niet willen meeten
Daarom moet je dus een mdmameet doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
ben er hoor, moest even het topic doorlezenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Juminelle het volgende:
Dit wordt echt een meet vol idiotenWhaddup met de toffe KLB'ers?
Ik wist niet eens dat het nog om een meet gingquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ben er hoor, moest even het topic doorlezen
hey niels fok meet in de rumba lkkr loos haha ok gr grquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ben er hoor, moest even het topic doorlezen
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef guapo het volgende:
Leuke mieting vraag men zusje ook of ze mee wilt.
En je pa dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef guapo het volgende:
Leuke mieting vraag men zusje ook of ze mee wilt.
lkkr niggers schure ja ok grquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hey niels fok meet in de rumba lkkr loos haha ok gr gr
whuaha bij dese bn ik er ook ok gr xxxxxquote:
Rumbaquote:
mdma/xtcquote:Op maandag 13 februari 2012 20:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom moet je dus een mdmameet doen.
Hoe duur zijn die hakken op je UI? Heb pas nog hakken van 300 euro gekocht voor m'n vriendin (voor morgen, als ze ze niet past word ik loca loca weetjequote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga huilen in je eigen topicquote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die hakken op je UI? Heb pas nog hakken van 300 euro gekocht voor m'n vriendin (voor morgen, als ze ze niet past word ik loca loca weetje), vette dingen zijn het wel. Helaas hangt onze relatie nu aan een zijden draadje
Anders pop je die hak gwn in haar oogkas jwzquote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die hakken op je UI? Heb pas nog hakken van 300 euro gekocht voor m'n vriendin (voor morgen, als ze ze niet past word ik loca loca weetje), vette dingen zijn het wel. Helaas hangt onze relatie nu aan een zijden draadje
Geef gewoon niet dan en breng ze terug. Het gaat toch wel uitquote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ook een optie.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Geef gewoon niet dan en breng ze terug. Het gaat toch wel uit
Ik ben niet de moeilijkste, ze mag ze dan alsnog hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders pop je die hak gwn in haar oogkas jwz
Baasje man. Geld rolt. Allesquote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
ook een optie.
[..]
Ik ben niet de moeilijkste, ze mag ze dan alsnog hebben.
Slechts 6395 dollar en ze zijn uitverkocht in alle kleurenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure porno dit.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Slechts 6395 dollar en ze zijn uitverkocht in alle kleurenJe vriendin zou waarschijnlijk wel met je willen trouwen als je ze ergens kan fixen tho.
Behoorlijk geil ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pure porno dit.
Hakken sowieso altijd een fors pluspunt.
'Vroeger' wel, nu niet zo meerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij staat ook nog ergens op 'n autistenfoto van 'n FOK!-Meet hequote:
Volgende week vrijdag.quote:
Ik ben van de partij met Amenth weer grquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:11 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Okii gaan wij daarvoor gzellig nar de Ozan!!! Gr
Kom me even oppikken dan, cruisen we nog even langs de KFC-drive en Nieuwstad om Socios te spottenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben van de partij met Amenth weer gr
Komt goed man pikken we die baas ook ineens op, jonko erbij allesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kom me even oppikken dan, cruisen we nog even langs de KFC-drive en Nieuwstad om Socios te spotten
Ja, waar moet ik beginnen? Het is een hond.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met die hond?
En verder? Hij is schattig en lief hoor.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, waar moet ik beginnen? Het is een hond.
Nog nooit gedaan. Jij? Ik wil het liefst een beetje rustig aan beginnen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
Lauzi gaan wij nog kutjeschuren of wat
Verder niets, het hond zijn is genoeg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:30 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
En verder? Hij is schattig en lief hoor.
Laat maar danquote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:34 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Jij? Ik wil het liefst een beetje rustig aan beginnen.
Hater man. Sjezus.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
[..]
Verder niets, het hond zijn is genoeg.
Ok, waarschijnlijk ben je toch te oud en te mooi. Hihi.quote:
Handig joh. Jammer dat het niet in 't echte leven kan, dan zou ze drie keer zoveel Valentijnscadeautjes krijgen.quote:
Klopt. Maar jij mag er ook wezen als ik de rest zo mag gelovenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hater man. Sjezus.
[..]
Ok, waarschijnlijk ben je toch te oud en te mooi. Hihi.
quote:
Hahha twi met je valentijnscadeautjes. Ik weet het. Omdat ik hier een berichtje op kreeg en geen zin meer heb om uit teloggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij mag er ook wezen als ik de rest zo mag geloven
En:
[..]
Dat is inderdaad wat fok zo mooi maaktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:25 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hahha twi met je valentijnscadeautjes. Ik weet het. Omdat ik hier een berichtje op kreeg en geen zin meer heb om uit teloggen.
Op fok mag iedereen er wezen, dat is zo mooi aan fok. Niemand is lelijk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:17 schreef Fascination het volgende:
Sinos heeft juist de perfecte leeftijd.
Als twi komt gaat dat sowieso gebeurenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:41 schreef chroestjov het volgende:
ik kom alleen als het gaat uitmonden in totale chaos en anarchie
Ik ben geen KLB-user, ik tel niet mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:47 schreef Sinosappel het volgende:
Als twi komt gaat dat sowieso gebeuren
gaat gebeuren als sinos aanwezig is, ik zal haar confronteren en ik ben nogal een taaiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:41 schreef chroestjov het volgende:
ik kom alleen als het gaat uitmonden in totale chaos en anarchie
Zodra ze begint met "Ok, mang" weet je dat je op het goede spoor zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
gaat gebeuren als sinos aanwezig is, ik zal haar confronteren en ik ben nogal een taaie
Dat wil ik zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
gaat gebeuren als sinos aanwezig is, ik zal haar confronteren en ik ben nogal een taaie
Den Haag man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:09 schreef Pharkus het volgende:
Hebben we al een locatie die niet in Groningen is of bij sinosappels thuis?
Niet allemaal de stad noemen die het dichst bij je zolderkamer isquote:
alleen single vrouwen mogen erin, geen single mannen, dus iedereen zijn vriendin meenemen (wat wel bar weinig zal zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ok mensen, de meet gaat dus plaatsvinden op vrijdag 17 februari va 20.00 uur in club fata morgana
Aanwezig :
Volledige mod team
Zweetteef
Afwezig:
/
Roept u maar...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
We kunnen ook een kwibus huren en dan de hele nacht rondjes rijden en party-en
Ik ben er samen met Amenth en 9611Niels, we kunnen Cooper ook nog even oppikken als dat nodig is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ok mensen, de meet gaat dus plaatsvinden op vrijdag 17 februari va 20.00 uur in club fata morgana
Aanwezig :
Volledige mod team
Zweetteef
Afwezig:
/
Roept u maar...
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ben er samen met Amenth en 9611Niels, we kunnen Cooper ook nog even oppikken als dat nodig is?
jammer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is volgende week toch, of bedoelde je deze week? dan kan ik niet helaas pindarotsen.
quote:
quote:
quote:
Waarom niet?!quote:
Je moet geld sparen voor onze date.quote:
Zelfs op FOK! worden buitengeslotenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:34 schreef 2NutZ het volgende:
Choco heeft mijn approvel. Dus alles komt goed mattie fuck hunnie toch
Alsof jij ook maar iets te zeggen hebtquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:34 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:34 schreef 2NutZ het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar iets te zeggen hebt
Maar ik ben wel lief.quote:
Zat jij niet altijd te kankeren op de mensen die in KLB posten?quote:
Een paar figuren uit KLB SC wellicht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zat jij niet altijd te kankeren op de mensen die in KLB posten?
Goh, verrassend.quote:
De meesten kunnen alleen maar stijgen in mijn achting.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:49 schreef RichardHammond het volgende:
Ja lachen zeg een meeting. Nu heb ik het idee dat achter die namen van die eckte bazen zitten. Na zo'n meeting is KLB nooit meer hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |