Daarom. Plus je hoeft je niet in het openbaar te vertonen met FOK!kersquote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dat is al veel centraler dan R'dam.
Denk je dat het erger is of wel meevalt?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK! MeetsDenken dat deze meet ooit gaat gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
wanneerquote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik stel mijn zolderkamer in A'dam beschikbaar
srs
Niet niet allemaal eruit bluffen he!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Denken dat deze meet ooit gaat gebeuren.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef Angel-Joy het volgende:
FOK! Meetsdie wordt gegangbanged.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij in real?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Denk je dat het erger is of wel meevalt?
quote:
Ik denk dat hij wel meevalt en best aardig is enzoquote:Op maandag 13 februari 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij in real?
Mh denk wel sowieso niet standaard.
En denk dat er bij hem ook wel wat mankeert.
jij? wat denk jij?
Ja denk sowieso dat iedereen ongv. wel aardiger is dan op het forumquote:Op maandag 13 februari 2012 19:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]nu durf ik niet meer te komen
[..]
Ik denk dat hij wel meevalt en best aardig is enzoIk denk dat eigenlijk bij iedereen hier.
Het zijn ook elke keer weer dezelfde praatjes.quote:
Alsof jij niet nu op je stoeltje zit te glibberen van de gedachte.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het zijn ook elke keer weer dezelfde praatjes.
Ik denk eigenlijk dat het allemaal motherfuckers zijn, maar dat ze dat doorgaans niet durven te uiten vanwege sociale druk en het dus maar hier doen. In mijn geval zit het namelijk wel zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel meevalt en best aardig is enzoIk denk dat eigenlijk bij iedereen hier.
O klote. Jij was wel welkom. Voor de rest alleen mijn favo FOK!kers.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O klote. Jij was wel welkom. Voor de rest alleen mijn favo FOK!kers.
Niet die ONZ poepusers
O, dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het allemaal motherfuckers zijn, maar dat ze dat doorgaans niet durven te uiten vanwege sociale druk en het dus maar hier doen. In mijn geval zit het namelijk wel zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |