u madquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Grappig, je komt zeker uit ONZ met je gevoel voor humor?
Gewoon R'dam toch.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef amenth het volgende:
wel goed idee vind ik beste wel in randstad kenne we beetje goeie shoppa smoke enzo
Gewoon meeten in 4 floors.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef amenth het volgende:
wel goed idee vind ik beste wel in randstad kenne we beetje goeie shoppa smoke enzo
Beetje de barkies laten rollen in Stockholm, komt gogo ook nog, we verdienen toch niet zo slecht dat we in de holly moeten stappen?quote:
Beter. Dat is al veel centraler dan R'dam.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik stel mijn zolderkamer in A'dam beschikbaar
srs
Dat is ook wel tof, als je er echt een hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon in mijn penthouse op de Kop van Zuid.
Maar als het centraal moet zijn kom je altijd weer in Utrecht uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dat is al veel centraler dan R'dam.
Nee dat hoeft niet, maar het hoeft ook niet in een uithoek.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar als het centraal moet zijn kom je altijd weer in Utrecht uit.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dat is ook wel tof, als je er echt een hebt.
Ahhh ja, parijs. Dat is romantisch enzoquote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in Parijs of Berlijn meeten.
Berlijn. En dan ga ik gewoon liftend heen en terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in Parijs of Berlijn meeten.
+1quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef Meloewa het volgende:
Naar hsgbomber ben ik ook wel benieuwd hoe die in het echt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook wel één, maar ik wil geen vreemde mensen in huisquote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef sthomass het volgende:
[..]
Kan toch, mijn pa had er ook nog wel eens voor gekeken voor mij.
Ok.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel één, maar ik wil geen vreemde mensen in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |