Durf je wel. Ik ben heel toegankelijkquote:Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als ik niet durf te praten moet je maar dmen
Ahwquote:Op maandag 13 februari 2012 18:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Durf je wel. Ik ben heel toegankelijk
Waarom deze nou weerquote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
AhwBij jou dacht ik dat wel.
Splutje lijkt me wel niet prettig
Mee eensquote:Op maandag 13 februari 2012 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
AhwBij jou dacht ik dat wel.
Splutje lijkt me wel niet prettig
Oh pleasequote:Op maandag 13 februari 2012 18:13 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wil tussen jou en Juminelle dan mogen jullie om mij battlen
Hoe kan je zo denken over Splutje? Splutje is een schat van een jongen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
beetje doordacht en geheimzinnig lijkt me
beetje eng
Dat heeft daar niks mee te makenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe kan je zo denken over Splutje? Splutje is een schat van een jongen.
Een onterecht idee. Als ik mij niet was zou ik graag splutje willen zijn. Wat een baas is dat.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dat heeft daar niks mee te maken
dat is gewoon een idee
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Een onterecht idee. Als ik mij niet was zou ik graag splutje willen zijn. Wat een baas is dat.
Ik zou graag een autist oid willen zijn, wellicht open ik er zo wel een toppa over..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Een onterecht idee. Als ik mij niet was zou ik graag splutje willen zijn. Wat een baas is dat.
Mij kun je beter niet zien, je zal meteen voor me vallenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]![]()
ik ben wel benieuwd naar sommige
Nou dat je vakkenvuller bent denk van niet die loop ik altijd recht voorbijquote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Mij kun je beter niet zien, je zal meteen voor me vallen
Ik ook wel naar een paar. Daar ben jij één van trouwens.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:32 schreef Meloewa het volgende:
[..]![]()
ik ben wel benieuwd naar sommige
Waarom zou je autistisch willen zijn?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik zou graag een autist oid willen zijn, wellicht open ik er zo wel een toppa over..
Geen nickelsonjas.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ey welke Nickelsonjas doe jij aan? Straks hebbe we deselfte
Mh.. hoe zou ik zijn in real?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook wel naar een paar. Daar ben jij één van trouwens.
[..]
Waarom zou je autistisch willen zijn?
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou dat je vakkenvuller bent denk van niet die loop ik altijd recht voorbij
Ja oké maar ben wel benieuwd naar een aantal jij niet?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Juminelle het volgende:
Uberhaupt willen meeten met alle KLB-autisten
Ja jij lijkt me echt zo schattig. Zo iemand die je gelijk in de wangen wil knijpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |