Om de bazen een boks te geven en om de klb chimeids (jij en meloewaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Had je wel je motivatie mail geschreven dan? Waarom je erbij wil zijn?
Haha, jij heet Splutje in het echt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
"Splutje waarom ga je niet mee vanavond? Ja ik heb afgesproken met mensen van internet"Ik zie ze al kijken
'Jij ook al?' You'll shit bricksquote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
"Splutje waarom ga je niet mee vanavond? Ja ik heb afgesproken met mensen van internet"Ik zie ze al kijken
Maar als je echt naar een pure FOK!meet gaat kan je altijd nog zeggen dat je met mensen hebt afgesproken die zij toch niet kennen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik allemaal vrienden die internet voor autisten vinden en niet verder komen dan Facebook en Youtubequote:Op maandag 13 februari 2012 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dan wel een fobo hebben.
Ik weet echt honderd procent zeker dat niemand van mijn vrienden op FOK! zitquote:
Ik ook inderdaad zie ik ze ook echt niet vooraan.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet echt honderd procent zeker dat niemand van mijn vrienden op FOK! zit
Alsof er geen autistische mbo'ers zijn. Jij zit hier toch ook?quote:
Wat een autisten zeg.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik allemaal vrienden die internet voor autisten vinden en niet verder komen dan Facebook en Youtube
Best oneerlijk ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof er geen autistische mbo'ers zijn. Jij zit hier toch ook?
Dus voor je vrienden ben jij een autist?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik allemaal vrienden die internet voor autisten vinden en niet verder komen dan Facebook en Youtube
Zijn er echt mensen die zo rondstrooien met het begrip autist? Want dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje met mij komen hangen hoor. Gaan we jointjes roken en fluiten naar chimeids.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Best oneerlijk ja.
Als de leraar het over een ''topic'' heeft vraagt iedereen wat dat is
en ik weet het als autist. Maar ja ik hoor op straat te hangen
Stiekem wel jaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dus voor je vrienden ben jij een autist?
Ik denk dat het wel meevalt, jij zou ook wel aardig wat prive meeting verzoekjes hebben gekregen. Nou als ze dat al durven!quote:Op maandag 13 februari 2012 19:13 schreef Meloewa het volgende:
maar vaste fokkers lijken me sowieso al niet erg sociaal.
Er moet gewoon iets ontbreken kan niet anders
Dus je denkt dat er ook wat mankeert aan jezelf?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:13 schreef Meloewa het volgende:
maar vaste fokkers lijken me sowieso al niet erg sociaal.
Er moet gewoon iets ontbreken kan niet anders
Ik weet wel goed wat er mij mankeert ja..quote:Op maandag 13 februari 2012 19:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dus je denkt dat er ook wat mankeert aan jezelf?
Ik zou wel willen weten hoe rosepetals eruit ziet, volgens mij fop je ons met je foto's
Ik fop nietquote:Op maandag 13 februari 2012 19:15 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dus je denkt dat er ook wat mankeert aan jezelf?
Ik zou wel willen weten hoe rosepetals eruit ziet, volgens mij fop je ons met je foto's
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
Rosepetals lijkt me heel lief en mooi
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik fop nietSinep kan dit bevestigen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |