Zoiets lijkt me dan beter ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Gewoon afspreken elkaar te meeten tijdens stappen ja.
Ik deed dit afgelopen weekend, maar er ging vanalles mis waardoor ik die FOK!ers toen nieteens tegen ben gekomenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En in welke categorie val jij?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef Meloewa het volgende:
Volgens mij vallen heel veel fokkers echt zwaar tegen in real
en ook een paar hartstikke mee.
Beter afspreken vlak voordat je de club/kroeg ingaat danquote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik deed dit afgelopen weekend, maar er ging vanalles mis waardoor ik die FOK!ers toen nieteens tegen ben gekomen
Gewoon allemaal een FOK!shirt aan doen, dan herken je ze wat makkelijker.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik deed dit afgelopen weekend, maar er ging vanalles mis waardoor ik die FOK!ers toen nieteens tegen ben gekomen
Ja, want dan lijkt het niet zo sneu dat er daadwerkelijk gemeet wordt tussen FOK!kers.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En dan aan je vrienden uitleggen dat je die mensen van FOK! kent zeker.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Problemen mee?!quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan aan je vrienden uitleggen dat je die mensen van FOK! kent zeker.
Mhmh moeilijk te zeggen over mijzelf.quote:
Best wel. No way dat ik dat ooit aan m'n vrienden zou vertellenquote:
Denken dat je vrienden niet op internetfora postenquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Best wel. No way dat ik dat ooit aan m'n vrienden zou vertellen
Heb je de uitnodiging niet ontvangen?quote:
Nee.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je de uitnodiging niet ontvangen?
Had je wel je motivatie mail geschreven dan? Waarom je erbij wil zijn?quote:
Maar dan wel een fobo hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Best wel. No way dat ik dat ooit aan m'n vrienden zou vertellen
quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gaan we samen de trein tillen dan? :S :S
"Splutje waarom ga je niet mee vanavond? Ja ik heb afgesproken met mensen van internet"quote:Op maandag 13 februari 2012 18:55 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan aan je vrienden uitleggen dat je die mensen van FOK! kent zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |