Nee, totaal nietquote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja oké maar ben wel benieuwd naar een aantal jij niet?
Ik lig anders wel goed bij de vrouwelijks collega's (no friendzone), overigens ook in de algemene markt.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind die meestal zo boers niet mijn cup of tea
Vooral in KLB..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef Splutje het volgende:
Denken te weten hoe iemand is op basis van internet gedrag
Nee maar sommige laten mij wel af vragen wat er nou achter zitquote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef Splutje het volgende:
Ja hoor, ik ben 100% ME.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef Splutje het volgende:
Inderdaad. Hoe zou Jahr00n eruit zien als alles wat hij zegt waar wasquote:
Als jij komt kom ik ook.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee maar sommige laten mij wel af vragen wat er nou achter zit
Jaja oké maar denk niet dat ik met jou zou kunnen vinden uberhauptquote:Op maandag 13 februari 2012 18:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik lig anders wel goed bij de vrouwelijks collega's (no friendzone), overigens ook in de algemene markt.
2 bij 2 meterquote:Op maandag 13 februari 2012 18:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoe zou Jahr00n eruit zien als alles wat hij zegt waar was
Lijkt me wel iets persoonlijks..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaja oké maar denk niet dat ik met jou zou kunnen vinden uberhaupt
niks persoonlijks
Op basis van zijn topics en alles denk ik van nee..quote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef sthomass het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets persoonlijks..
Hij trollt zoveel verschillende dingen bij elkaar dat het een zieke combinatie zou wordenquote:
Het is inderdaad wel handig te weten wanneer het is, volgende maand ben ik in NL.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
seh ik wil jou ook wel een keer irl boksen, weet alleen niet wanneer het is
Ja dat is hij ook welquote:Op maandag 13 februari 2012 18:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jou zag ik bij Rosepetals jij lijkt me wel lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |