Voor deel 4 is er minimaal een datum en plaats nodig. Game onquote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef MAHL het volgende:
Geen zin om twee topics door te lezen... Wordt er serieus een meet gepland?
Tsss check mijn fobo danquote:Op maandag 13 februari 2012 19:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou bij sinosappel wel, maar ik mag niet komen.
Veel mensen zijn dan skieen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
De week naar carnaval, de 25ste, op een zaterdag dus.
Wajoow deze vrouw.quote:
Die laat sino dan gewoon niet binnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik kom niet meer met al die ONZusers.
Onder andere. Ps. Chai jij bent ook welkom honeyyyyquote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Wajoow deze vrouw.Komt door dat briefje hè?
Had je moeten wachten tot morgen met het briefje, waarschijnlijk kreeg je dan wel wat meer terug dan een mentionering in een klein hoekjequote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Wajoow deze vrouw.Komt door dat briefje hè?
Ik ben snel tevreden.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Had je moeten wachten tot morgen met het briefje, waarschijnlijk kreeg je dan wel wat meer terug dan een mentionering in een klein hoekje
The little you know.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!sters op FOK! als een hondje achterna lopen, maar nooit meeten.
Hah, wie zegt dat ik je niet al een paar keer heb gemeet zonder dat je het doorhad?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
FOK!sters op FOK! als een hondje achterna lopen, maar nooit meeten.
Paar users nodig die goed select groepje kunnen uitkiezen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nieuwe meet organiseren enzulks.
Dude, echt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hah, wie zegt dat ik je niet al een paar keer heb gemeet zonder dat je het doorhad?
Wat je net deed niet dan.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, zoiets zou zelfs beneden mijn niveau zijn
Nogmaals: jij spoort echt niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, zoiets zou zelfs beneden mijn niveau zijn
Eigenlijk heb je gelijk... Zal het weghalen, sorry.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat je net deed niet dan.
Dat heb je zeker van dat fb linkje naar een foto laatst, stalker.
Ik denk alleen dat de toffe KLB'ers juist niet willen meetenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Paar users nodig die goed select groepje kunnen uitkiezen.
Wel als ze weten dat de toffe KLB'ers komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de toffe KLB'ers juist niet willen meeten
Daarom moet je dus een mdmameet doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat de toffe KLB'ers juist niet willen meeten
ben er hoor, moest even het topic doorlezenquote:Op maandag 13 februari 2012 19:45 schreef Juminelle het volgende:
Dit wordt echt een meet vol idiotenWhaddup met de toffe KLB'ers?
Ik wist niet eens dat het nog om een meet gingquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ben er hoor, moest even het topic doorlezen
hey niels fok meet in de rumba lkkr loos haha ok gr grquote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ben er hoor, moest even het topic doorlezen
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef guapo het volgende:
Leuke mieting vraag men zusje ook of ze mee wilt.
En je pa dan?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef guapo het volgende:
Leuke mieting vraag men zusje ook of ze mee wilt.
lkkr niggers schure ja ok grquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
hey niels fok meet in de rumba lkkr loos haha ok gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |