Als het gewone mensen zijn, interesseert het ze denk ik geen zak hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Best wel. No way dat ik dat ooit aan m'n vrienden zou vertellen
Viel ook lastig te overtreffen hequote:Op maandag 13 februari 2012 19:18 schreef Nikmans het volgende:
Nou deze meet belooft toch een stuk minder spectaculair te gaan worden lijkt mij
Er zijn echt 2 mensen ofzo die weten dat ik hier zitquote:Op maandag 13 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Best wel. No way dat ik dat ooit aan m'n vrienden zou vertellen
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nog niet eens een stagetopic van Meloewa gezien vandaag. Was je ziek?
Awhquote:Op maandag 13 februari 2012 19:20 schreef Meloewa het volgende:
[..]nou je herinnert mij want vandaag was wel wel een rampendag 2 keer te laat gekomen en erg verbaasde man over wat ik wel niet allemaal ''flik''
Rosepetals lijkt mij ook heel lief ja. Bij haar vraag ik me toch vooral af hoe zij dronken is.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
Rosepetals lijkt me heel lief en mooi
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
Rosepetals lijkt me heel lief en mooi
oh ik geef het ook gewoon toe hoor dat ik niet helemaal spoor, maar dat was jou al duidelijk neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet wel goed wat er mij mankeert ja..
maar daar ben ik ook gewoon eerlijk in
maar heel veel fokkers niet maar toch blijkt het in real
Mwa dat valt wel mee... maar beetje stoerdoenerij stralen je topics uitquote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
oh ik geef het ook gewoon toe hoor dat ik niet helemaal spoor, maar dat was jou al duidelijk neem ik aan.
Wat zou mij dan moeten mankeren?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik weet wel goed wat er mij mankeert ja..
maar daar ben ik ook gewoon eerlijk in
maar heel veel fokkers niet maar toch blijkt het in real
Je hoofdquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wat zou mij dan moeten mankeren?
Mwa weet niet 6 per dag valt nog wel meequote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef sthomass het volgende:
[..]
Wat zou mij dan moeten mankeren?
Haha, ja wild. Daarom drink ik maar nooit teveel in het openbaarquote:Op maandag 13 februari 2012 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Rosepetals lijkt mij ook heel lief ja. Bij haar vraag ik me toch vooral af hoe zij dronken is.
Ik ben best wel een vaste fokker, post alleen niet zoveel.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwa weet niet 6 per dag valt nog wel mee
maar heb het over vaste fokkers.
Achja bij sommige weet ik het zeker(denk te weten i.i.g) bij jou geen ideequote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik ben best wel een vaste fokker, post alleen niet zoveel.
Beetje aandikken om het verhaal lachwekkender te maken kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mwa dat valt wel mee... maar beetje stoerdoenerij stralen je topics uit
Wie is P_z en wat doe jij in KLBquote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef Beach het volgende:
P_z is baas zonder hem stelt deze meet geen ene fuck voor.
Ok dat is mooi om te weten, heb ik in ieder geval nog geen stempel.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Achja bij sommige weet ik het zeker(denk te weten i.i.g) bij jou geen idee
Deze vrouw.quote:
Te veel moet je nooit drinken, maar heel veel moet best kunnen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha, ja wild. Daarom drink ik maar nooit teveel in het openbaar
Grappig, je komt zeker uit ONZ met je gevoel voor humor?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:25 schreef Beach het volgende:
P_z is baas zonder hem stelt deze meet geen ene fuck voor.
Dan zou het wel niet mijn humor zijn. Maar het ergert me eerderquote:Op maandag 13 februari 2012 19:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Beetje aandikken om het verhaal lachwekkender te maken kan geen kwaad.
'no offence'quote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
Wtf zijn dezen lelijken ONZ users
No offence etc
u madquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Grappig, je komt zeker uit ONZ met je gevoel voor humor?
Gewoon R'dam toch.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef amenth het volgende:
wel goed idee vind ik beste wel in randstad kenne we beetje goeie shoppa smoke enzo
Gewoon meeten in 4 floors.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:31 schreef amenth het volgende:
wel goed idee vind ik beste wel in randstad kenne we beetje goeie shoppa smoke enzo
Beetje de barkies laten rollen in Stockholm, komt gogo ook nog, we verdienen toch niet zo slecht dat we in de holly moeten stappen?quote:
Beter. Dat is al veel centraler dan R'dam.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:33 schreef Sinosappel het volgende:
Ik stel mijn zolderkamer in A'dam beschikbaar
srs
Dat is ook wel tof, als je er echt een hebt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon in mijn penthouse op de Kop van Zuid.
Maar als het centraal moet zijn kom je altijd weer in Utrecht uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Dat is al veel centraler dan R'dam.
Nee dat hoeft niet, maar het hoeft ook niet in een uithoek.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar als het centraal moet zijn kom je altijd weer in Utrecht uit.
quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
Dat is ook wel tof, als je er echt een hebt.
Ahhh ja, parijs. Dat is romantisch enzoquote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in Parijs of Berlijn meeten.
Berlijn. En dan ga ik gewoon liftend heen en terug.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon in Parijs of Berlijn meeten.
+1quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef Meloewa het volgende:
Naar hsgbomber ben ik ook wel benieuwd hoe die in het echt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook wel één, maar ik wil geen vreemde mensen in huisquote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef sthomass het volgende:
[..]
Kan toch, mijn pa had er ook nog wel eens voor gekeken voor mij.
Ok.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel één, maar ik wil geen vreemde mensen in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |