Handig joh. Jammer dat het niet in 't echte leven kan, dan zou ze drie keer zoveel Valentijnscadeautjes krijgen.quote:
Klopt. Maar jij mag er ook wezen als ik de rest zo mag gelovenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hater man. Sjezus.
[..]
Ok, waarschijnlijk ben je toch te oud en te mooi. Hihi.
quote:
Hahha twi met je valentijnscadeautjes. Ik weet het. Omdat ik hier een berichtje op kreeg en geen zin meer heb om uit teloggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij mag er ook wezen als ik de rest zo mag geloven
En:
[..]
Dat is inderdaad wat fok zo mooi maaktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:25 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hahha twi met je valentijnscadeautjes. Ik weet het. Omdat ik hier een berichtje op kreeg en geen zin meer heb om uit teloggen.
Op fok mag iedereen er wezen, dat is zo mooi aan fok. Niemand is lelijk.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:17 schreef Fascination het volgende:
Sinos heeft juist de perfecte leeftijd.
Als twi komt gaat dat sowieso gebeurenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:41 schreef chroestjov het volgende:
ik kom alleen als het gaat uitmonden in totale chaos en anarchie
Ik ben geen KLB-user, ik tel niet mee.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:47 schreef Sinosappel het volgende:
Als twi komt gaat dat sowieso gebeuren
gaat gebeuren als sinos aanwezig is, ik zal haar confronteren en ik ben nogal een taaiequote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:41 schreef chroestjov het volgende:
ik kom alleen als het gaat uitmonden in totale chaos en anarchie
Zodra ze begint met "Ok, mang" weet je dat je op het goede spoor zit.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
gaat gebeuren als sinos aanwezig is, ik zal haar confronteren en ik ben nogal een taaie
Dat wil ik zien.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:49 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
gaat gebeuren als sinos aanwezig is, ik zal haar confronteren en ik ben nogal een taaie
Den Haag man.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:09 schreef Pharkus het volgende:
Hebben we al een locatie die niet in Groningen is of bij sinosappels thuis?
Niet allemaal de stad noemen die het dichst bij je zolderkamer isquote:
alleen single vrouwen mogen erin, geen single mannen, dus iedereen zijn vriendin meenemen (wat wel bar weinig zal zijnquote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ok mensen, de meet gaat dus plaatsvinden op vrijdag 17 februari va 20.00 uur in club fata morgana
Aanwezig :
Volledige mod team
Zweetteef
Afwezig:
/
Roept u maar...
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:53 schreef sinepedraap het volgende:
We kunnen ook een kwibus huren en dan de hele nacht rondjes rijden en party-en
Ik ben er samen met Amenth en 9611Niels, we kunnen Cooper ook nog even oppikken als dat nodig is?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ok mensen, de meet gaat dus plaatsvinden op vrijdag 17 februari va 20.00 uur in club fata morgana
Aanwezig :
Volledige mod team
Zweetteef
Afwezig:
/
Roept u maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |