quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef Maanvis het volgende:
eerst dacht ik ook schwalbe, want met z'n been raakte wormgoor mertens niet, maar toen ze bij studio voetbal de beelden lieten zien bleek dat mertens naar achteren getrokken wordt.
als je hier weer met alleenop reageert plaats ik een TR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was in ieder geval geen penalty waard.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef Maanvis het volgende:
eerst dacht ik ook schwalbe, want met z'n been raakte wormgoor mertens niet, maar toen ze bij studio voetbal de beelden lieten zien bleek dat mertens naar achteren getrokken wordt.
nop...quote:Op maandag 13 februari 2012 17:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Bespreek dat even ergens anders aub.
quote:
Studio Voetbalquote:Op maandag 13 februari 2012 17:16 schreef Maanvis het volgende:
Nee nee nee nee nee.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is schelveccio de vertaling van scholletje![]()
Dan zou Danny Blinddus aan tafel zitten
wat is de grap?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Studio VoetbalGoede TT overigens 422 de grap wordt met de keer leuker.
Als zij het je al kwalijk nemen dat je enig historisch beseft hebt, kan je hier net zo goed allerlei kleuters neerzetten.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee.
Verbastering van zijn achternaam die verwijst naar zijn band met Italië. Ben ik dan de enige die hier wat historisch besef heeft?
Historisch besef lijkt me geeneens nodig eerlijk gezegdquote:Op maandag 13 februari 2012 17:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Nee nee nee nee nee.
Verbastering van zijn achternaam die verwijst naar zijn band met Italië. Ben ik dan de enige die hier wat historisch besef heeft?
Is toch leuk, dat hij geroyeerd is uit de vaste VI kliek?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:43 schreef bhm het volgende:
Moet de graydon man niet een keer uit de OP?
Faalhaas eerste klas. Eerst zijn goede baan bij Graydon opzeggen voor een technische functie bij Ado om er na 4 maanden achter te komen dat het voetbalwereldje je niet ligtquote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is toch leuk, dat hij geroyeerd is uit de vaste VI kliek?
KSSSST! Terug de keuken inquote:Op maandag 13 februari 2012 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is schelveccio de vertaling van scholletje![]()
Dan zou Danny Blinddus aan tafel zitten
Zeker ik had wel een analyse over de tweede gele kaart van Gekas willen horen bij Samsumspor.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef jerryboy het volgende:
Echt jammer dat ze het nooit over turkse clubs hebben bij VI
Alsjeblieftquote:Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef jerryboy het volgende:
Heel jammer inderdaad. Dat zou toch wel de kers op de taart zijn, het grote Turkse voetbal in VI.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:09 schreef jerryboy het volgende:
Grote Turkse voetbal? Betekent groot nog iets anders dan...groot?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heel jammer inderdaad. Dat zou toch wel de kers op de taart zijn, het grote Turkse voetbal in VI.
Sarcasme.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Grote Turkse voetbal? Betekent groot nog iets anders dan...groot?
Poanoankoak ofzoquote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef TLC het volgende:
Wat is eigenlijk het Friese woord voor pannenkoek ?
Dat kan ik niet vinden (zal wel hetzelfde zijn als in het Nederlands), maar een Flensje is een Flitter, dus zo moeten ze hem maar gaan noemen.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:41 schreef TLC het volgende:
Wat is eigenlijk het Friese woord voor pannenkoek ?
Ik raak er een beetje nerveus vanquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Nog een uurtje dames, nog een uurtje.
It's just another manic monday.
Johan gaat Veenstra er zo nog even doorheen halen denk ikquote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat JD positief zal zijn over de aanstelling van v Basten
Zijn Ajax-praat kan de kast weer in. Toch een gat van een uur in je topshow...quote:Op maandag 13 februari 2012 19:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Johan gaat Veenstra er zo nog even doorheen halen denk ik
Godzijdank inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zijn Ajax-praat kan de kast weer in. Toch een gat van een uur in je topshow...
Kunnen ze mooi opvullen met Guidettiquote:Op maandag 13 februari 2012 19:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zijn Ajax-praat kan de kast weer in. Toch een gat van een uur in je topshow...
A.u.b. geen hypes meer. Laten we het lekker hebben over het achterland van De Graafschap of stoeltje nummer 247 in de Langeleegte. Rustig tv. Geen opgeblazen geschreeuw meer...quote:Op maandag 13 februari 2012 20:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi opvullen met Guidetti
Zou wel weer eens lekker zijn jaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
A.u.b. geen hypes meer. Laten we het lekker hebben over het achterland van De Graafschap of stoeltje nummer 247 in de Langeleegte. Rustig tv. Geen opgeblazen geschreeuw meer...
Dat programma is ongeveer net zo geniaal als de user Ajacied422quote:
Beide zijn te downloaden, Enemy of the State al 2x gezien ik ben eruit.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Adelante het volgende:
Enemy of the State of VI...
twijfelt
Als je het ene niet kijkt wordt je het andere.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Adelante het volgende:
Enemy of the State of VI...
twijfelt
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zitten we er weer klaar voorrrrr?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat je een echte liefhebber bent. Dus ik geef je deze.
[ afbeelding ]
Deze werkt bij mijquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Pranjicc het volgende:
Vorige keren was er steeds op DSC4 (sopcast) een VI-stream, maar vorige week en ook nu is er daar nog geen RTL7 op te zien. Weet iemand een andere stream? Anders moet ik toch eens een keer een TV gaan kopen op mijn studenenkamertje...
Dankquote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze werkt bij mij
http://www.androidgemist.nl/out/live/rtl7.html
Eens.. Hij lult er ook direct overheen, doet ie goed. Gelijk overheen knallenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef Type-R het volgende:
Wilred moet echt kappen met dat steeds terugkomen op z'n burnout.
rechts achter emile ook welquote:
Wilfred heeft een beetje een obsessie met alle tekenen van zwakte. Hij gaat ook altijd overdreven in op mensen die moeten huilen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef Type-R het volgende:
Wilred moet echt kappen met dat steeds terugkomen op z'n burnout.
Leuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ik ben vandaag op bezoek geweest bij VI![]()
Dagje meegelopen, had een goede dag uitgekozen. Jammer dat ik niet beter had opgelet anders kon ik de eerste zijn die het wist van Marco van Basten. Ik wist wel dat er om 17:00 een persconferentie zal zijn, ik was in de perskamer en alles werd al klaar gezet.
Ik kwam ook nog Riemer tegen. Top kerel!
Riemer
Schitterend idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef franklop het volgende:
zambia - ivoorkust was ook mooivooral de penalties
Alsof hij zelf vroeger gepest is op schoolquote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wilfred heeft een beetje een obsessie met alle tekenen van zwakte. Hij gaat ook altijd overdreven in op mensen die moeten huilen.Blijkbaar een beetje onzeker die Genee.
PC loopt helemaal vast hierzo, ik weet niet of dit aankomt, anders excusesquote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoef je eigen post niet steeds te quoten
Dit. Die eigenpijperij laat je maar achterwege Rens-Reith!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoef je eigen post niet steeds te quoten
scherp gezienquote:Op maandag 13 februari 2012 20:37 schreef Nuchterheid het volgende:
Leuk begin inderdaad
Leuke dame rechts aan de bar trouwens
quote:
We kijken zelf ook hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet die zambiaantjes wel kort houden
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Kort houden alsin slavenketting? Vind ik niet kunnen.
Ik voel een frontpage bericht aankomen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Kort houden alsin slavenketting? Vind ik niet kunnen.
Hij kreeg anders wel applaus bij zijn wissel.quote:
Het kan blijkbaar nog.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij kreeg anders wel applaus bij zijn wissel.
Over Evra en Suarez zou hij ook gewoon "laat gaan joh" zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha, bij Match of the Day uren lange discussie over Evra en Suarez, hier zegt Gijpie gewoon "Zambiaantje korthouden", mooi man
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha, bij Match of the Day uren lange discussie over Evra en Suarez, hier zegt Gijpie gewoon "Zambiaantje korthouden", mooi man
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:40 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik voel een frontpage bericht aankomen.
Technisch gezien een onmogelijke goal.quote:
hij praat pas over een nieuw contract als de nieuwe trainer bekend isquote:
Ja, hij kan maar beter ja knikken en nog een leuk salaris binnen trekken nu het nog kanquote:Op maandag 13 februari 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Wat moet die Vetje Bouma dan?Mag blij zijn dat hij daar uberhaupt mag spelen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij praat pas over een nieuw contract als de nieuwe trainer bekend is
Precies hoe het klinkt, eigenlijk.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit zuurkool gegeten. Waar smaakt dat naar?˛
Speelt anders best aardig de laatste weken hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Lex Immers, Ook zo'n overschatte kneus.
450 euro, dat was mooi!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoeveel stopt Jan Smit nou in zo'n spelerspot?
zure houtskool.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Beetje zurig.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelt anders best aardig de laatste weken hoor.
Moet spek en worst bij.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Kutjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat boeit 't manquote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef Friesz het volgende:
Domme regie weer met filmpjes op verkeerde momenten
Daarom heeft VI ook een Schelvis nodig elke uitzending die wel voetbal kijkt en verstand heeftquote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef Friesz het volgende:
Domme regie weer met filmpjes op verkeerde momenten
Wereldtopperquote:
quote:
Alsof Dost na dit seizoen nog voor SCH speeltquote:Op maandag 13 februari 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind van Basten wel een ideaal rolmodel voor Dost.![]()
Als je daar je brood mee verdiend.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frustraties omdat Heerenveen boven jullie staat op doelsaldo?
Dost speelt echt nog wel voor Heerenveen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof Dost na dit seizoen nog voor SCH speelt
Huhquote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frustraties omdat Heerenveen boven jullie staat op doelsaldo?
Dit. Heeft die ook 10 gratis trombose-behandelingen in z'n arbeidsovereenkomst staan voor het stilzitten?quote:
Als je je boord er maar mee verdiend inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je daar je boord mee verdiend.
Artikel per week en trainingen bekijken.
Is toch lekker.
Nee die volgt het vrouwenvoetbal.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
wss de slechtste journalist van Derksen
Had verbeterd.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als je je boord er maar mee verdiend inderdaad.
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou dat een fulltime baan zijn? Dat Heerenveenwatcher?˛
Lijkt me niet, drie keer gas geven en je bent er alweer uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Misschien zit hij ook af en toe in 't Thialf, voor een schaatsitempje.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is Hai Berden himself.quote:
Jaquote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah okeequote:Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Dat is Hai Berden himself.
Weet altijd te vertellen dat er 10 clubs zich voor honda hebben gemeld, dat er 15 clubs zich voor musa hebben gemeld, en 30 clubs voor uchebo in de markt zijn....
druk.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
Vermeer een goeie keeper voor Heerenveen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom is een slechte keeper ineens een goede keeper bij een andere club?Logica van een winterpeen die Derksen.
Zou ik wel leuk vinden.quote:
Vanwege de druk die wegvalt? Zie Babos.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom is een slechte keeper ineens een goede keeper bij een andere club?Logica van een winterpeen die Derksen.
10 miljoen mag 'ie wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Goede lijnkeeper dus kan bij een mindere club ook veel meer belangrijke reddingen maken. Daarbij is het bij Heerenveen minder gewoon dat hij mee moet voetballen en heeft hij daar wel kopsterke verdedigers voorzich.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
10 miljoen mag 'ie wegHij is transfervrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heerenveen is een dorp.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben ze in Heerenveen een goedwerkende stadsorgel?˛
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
10 miljoen mag 'ie wegVoor zijn jaarlijkse salaris kan ook toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is bang opnieuw een stadionverbod te krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Merkie het volgende:
Waarom is Johan zo fan van Heerenveen?
Iets met Riemer.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Merkie het volgende:
Wie is nou géén fan van Heerenveen?quote:Op maandag 13 februari 2012 20:55 schreef Merkie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |