Beide zijn te downloaden, Enemy of the State al 2x gezien ik ben eruit.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Adelante het volgende:
Enemy of the State of VI...
twijfelt
Als je het ene niet kijkt wordt je het andere.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef Adelante het volgende:
Enemy of the State of VI...
twijfelt
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
Zitten we er weer klaar voorrrrr?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat je een echte liefhebber bent. Dus ik geef je deze.
[ afbeelding ]
Deze werkt bij mijquote:Op maandag 13 februari 2012 20:29 schreef Pranjicc het volgende:
Vorige keren was er steeds op DSC4 (sopcast) een VI-stream, maar vorige week en ook nu is er daar nog geen RTL7 op te zien. Weet iemand een andere stream? Anders moet ik toch eens een keer een TV gaan kopen op mijn studenenkamertje...
Dankquote:Op maandag 13 februari 2012 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze werkt bij mij
http://www.androidgemist.nl/out/live/rtl7.html
Eens.. Hij lult er ook direct overheen, doet ie goed. Gelijk overheen knallenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef Type-R het volgende:
Wilred moet echt kappen met dat steeds terugkomen op z'n burnout.
rechts achter emile ook welquote:
Wilfred heeft een beetje een obsessie met alle tekenen van zwakte. Hij gaat ook altijd overdreven in op mensen die moeten huilen.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:31 schreef Type-R het volgende:
Wilred moet echt kappen met dat steeds terugkomen op z'n burnout.
Leuk.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ik ben vandaag op bezoek geweest bij VI![]()
Dagje meegelopen, had een goede dag uitgekozen. Jammer dat ik niet beter had opgelet anders kon ik de eerste zijn die het wist van Marco van Basten. Ik wist wel dat er om 17:00 een persconferentie zal zijn, ik was in de perskamer en alles werd al klaar gezet.
Ik kwam ook nog Riemer tegen. Top kerel!
Riemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |